15 października 2012

oh, Monday

Witam! Właśnie ubolewam nad ostatnią notatką z biologii, która za nic dzisiaj nie chce się ze mną zaprzyjaźnić. Coś okropnego, więc czas na blogowanie! Po wyjątkowym dniu w szkole (apele, życzenia i te sprawy), urządziłam sobie szybki wypad na miasto i zawitałam m.in. na pocztę, gdzie czekała na mnie mała niespodzianka od mojej przesympatycznej imienniczki, ale o tym niebawem. Zawartość przesyłki już czeka na sesję zdjęciową! Kolejnym powodem do radości jest fakt, że zawarłam nowe współprace.
Kochani, recenzje nadchodzą wielkimi krokami. ;)


Jak u Was w szkole wyglądał Dzień Nauczyciela? Musieliście wytrwać do ostatnich godzin lekcyjnych?

33 komentarze:

  1. ja miałam w piątek Dzień Nauczyciela ;d pokazuj szybko przesyłkę! i gratuluję współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. YOu r so cute! Lovely necklace!
    have a great time!

    Best wishes, Alex
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny blog, ładne kolczyki^_^, dodaje się do obserw., zapraszam równiez do mnie (blog o modzie) http://exlusive-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygladasz przeslicznie! Cudowne zdjecia!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) masz piekne oczy i nieziemski uśmiech :*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie pamiętam o takim czymś jak Dzień Nauczyciela, wstyd! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje współpracy, ja pokico nie mam szczescia i nie wiem zreszta nie mam wprawy, sama mam sie zglaszac czy czekac .. ;))


    fajna panterka, anszczescie szkole mam co drugi weekend i musze wytrzymac do 16:30 od rana.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh yeah! nice blog :D
    I can't understad it very well but I like ur pictures!
    i'll follow u, follow me back if u want

    X.O.X.O
    Silvialicious

    OdpowiedzUsuń
  9. hello, dear!) your blog is so cute!
    maybe follow each other? just let me know!
    -jess
    http://jessjessde.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your animal print top:) you look beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  11. you are very pretty! and i love your hair! is that your natural hair color? it's beautiful! :-)

    thank you so much for visiting my blog, monika! i'm your new follower. you can visit me back anytime. take care always and God bless ❤ :-)

    inspiration from the little things

    OdpowiedzUsuń
  12. Thanks for visiting, followed you, it's ur turn! :D

    www.dipikasyngai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie!

    ZAPRASZAM NA KONKURS - DO WYGRANIA DOWOLNA RZECZ ZE SKLEPU PRESKA, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=540364419324163&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=photo_comment

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Foto carinissime (: Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog,
    fammi sapere cosa ne pensi ;) eccoti il link:
    http://www.toprebel.com/2012/10/1314-ottobre-2012-sermoneta_16.html

    OdpowiedzUsuń
  15. love your cardigan.i just cannot get enough of animal print.and yes we can follow each other.
    now following you. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win 30$ gift voucher at Vivilli!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na wszystkich zdjęciach prezentujesz się fenomenalnie,jak Ty to robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz świetna panterkę :) bardzo lubie ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  20. you are so pretty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi sweetie, thanks for the nice comment. :) It would be great to follow each other. I'm now following you via gfc :)

    Kisses
    http://nnotforsale.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks for checking out my blog! You are super cute and I will definitely follow you.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥