28 listopada 2012

Winner!

Cześć! Kilka dni temu wygrałam konkurs dla blogerek zorganizowany przez firmę Dax Cosmetics. Jeszcze raz bardzo dziękuję! Szczerze mówiąc, wysyłając zgłoszenie zupełnie się tego nie spodziewałam, zatem odczytując maila zaskoczenie miałam podwójne. Nagroda w postaci zestawu kosmetyków z linii "Perfecta Oczyszczanie" już do mnie przywędrowała i z dniem dzisiejszym zabieram się za testowanie:


Na koniec kilka zdjęć z Sandomierza. Nie miałyśmy cyfrówki, więc posłużył nam za nią telefon komórkowy.
Jak szaleć, to szaleć! :)

62 komentarze:

  1. cudowne zdjęcia i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;) ale z tego co wiem to dużo ludzi na tą firme narzeka, ale może Tobie będzie 'sprzyjać' ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję fajne nagrody :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. garatuluje wygranej ;)
    ja chyba nigdy nic nie wygralam ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh you can't do wrong can't you?Love it!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for your comment. I'm following, now its your turn. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nagrody! Super zestaw- czekamy na recenzję. A zdjęcia z Sandomierza super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję kochana :**
    świetne zdjęcia :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super... gratulacje... udanego testowania...

    OdpowiedzUsuń
  10. mają cudne zapachy i duży ich wybór ;)
    gratuluję wygranej! ja kiedyś miałam ten płyn micelarny i bardzo go lubiłam.
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję, koniecznie daj znać jak Ci sie sprawdziły te kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przydatny zestaw ;) ja ostatnio nie mam chęci na jakieś zwiedzania, bo jest po prostu za zimno ;)

    Dzięki za linki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia z dziewczynami;*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    OLA:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i zazdroszczę jednocześnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje :D

    świetne rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for the sweet comment! :)
    Great photos!

    OdpowiedzUsuń
  17. super, gratki, ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. stosowałam kiedyś Perfectę i bardzo dobrze ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję! :D Lubie kosmetyki Perfecta :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wyróżnienia i nagrody. Świetne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Congrats on winning the contest!! I love getting new products to try -- especially if they're free!
    I would be so happy to follow each other -- I'm following you on GFC now :)

    xoxo Alison
    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  22. lovely blog :)

    now following

    Melissa
    http://miss-melissa.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje :-) Mialam el i peling oby dwa sa super :-)
    Ja juz obserwuje :-)
    Pozdrawamiam Vickia :-*
    Vickiandmyworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Those pics are lovely! Love the red coat!

    Kisses, Lucy:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję świetnej wygranej.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. such cute photos! so stylish & warm. thank you for the comment on my blog! of course i'd love for us to keep in touch & follow each other! i just followed you through GFC - stop back sometime soon and follow back! xx

    OdpowiedzUsuń
  27. wow! this is great! congratulations dear! :) anyways, thanks for visiting my blog, followed you now, hope you'll follow back. thank you :)

    http://theweirdperfectionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Congratulations!!! I'm happy you won a contest, isn't it the best?

    Thank you for your lovely comments on my blog!

    xoRosie
    http://teacupsanddresses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłaś w Sandomierzu? Wycieczka? Jestem z Sandomierza. Gdybym wiedziała to pokazałabym Ci jakieś fajne miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć i pytankiem zawartym w poście, na które może będziesz w stanie mi odpowiedzieć ;* Pozdrawiam + obserwuję ;)bitherphobia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje wygranej :) a zdjęcia ładnie wszyły mimo tego, że zostały zrobione telefonem. mam nadzieję, że wycieczka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję wygranej! :))
    Ślicznie wyglądałaś :)

    P.S. Jeśli masz ochotę zapraszam Cię do mnie na konkurs, do zgarnięcia Bon na zakupy w merg.pl :)).

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia ;)

    Gratuluję ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Nagroda imponująca, gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi Monika!
    I absolutely love your blog! Great pictures and you are a great singer as well.;) Love the song! I'm following you! Hope you follow back.;)Great day to you!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wygranej i czekam na recenzję produktów! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Love the winter looks <3
    Follower #877

    http://chic-swank.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. GRATULUJĘ serdecznie wygranej i życzę przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wygranej :)
    Niech Ci służą :P

    OdpowiedzUsuń
  40. peeling enzymatyczny z tej firmy jest najlepszy jaki miałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładnie wyglądasz :)
    dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sandomierz kochany :D gratuluję wygranej i miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Lovely photos

    Janine xx
    http://bakeglueandtrend.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥