17 grudnia 2012

Hegron

Zimą muszę bardziej dbać o włosy, niż przez resztę roku. Gdy za oknem prószy śnieg, ja testuję coraz to nowsze wynalazki przeróżnych marek :-). Przez ostatnie tygodnie były to: szampon migdałowy i odżywka do spłukiwania holenderskiej firmy Hegron.
Migdałowy szampon do włosów
 Na mojej półce szampon wyróżnia się głównie wyglądem-jest największy ze wszystkich, które posiadam (500ml). Konsystencję ma zwyczajną, jak każdy tradycyjny szampon do każdego rodzaju włosów, tyle że z zawartością protein mleka i prowitaminy B5. Nie lubię jeść migdałów, ale ich zapach to co innego- miło czuć go podczas mycia. Zauważyłam nawet, że w tajemniczy dla mnie sposób zostaje go coraz mniej. Czyżby krasnoludki? No nic, ja już to zlecę odpowiednim detektywom... :-) Przyzwyczajona jestem do ''wyciskanych'' szamponów, dlatego kilka razy, niestety, zmarnowałam trochę produktu. Jednak po 2-3 użyciach nie miałam już tego problemu, a po zastosowaniu go z odżywką efekt bardzo mi się spodobał. Włosy stają się puszyste i dobrze się układają.  Jeśli kiedykolwiek, podczas zakupów, spotkacie się z tym szamponem, nie wahajcie się ani chwili. :-) 


Odżywka do włosów do spłukiwania
Odżywka może nie przebiła szamponu, choć roztaczała przyjemny zapach(szczególnie, jak kolejny raz z rzędu, za duża ilość produktu lądowała nie tam gdzie trzeba). Używałam jej zgodnie z informacjami podanymi na opakowaniu. Włosy łatwo się rozczesywały, nie lubię toczyć z nimi walk mając za broń tylko szczotkę, więc to dla mnie ogromny plus. :-)  Kolejnym jest efekt regenerowania włosów-nie rozdwajają się i nie łamią.

Różany krem glicerynowy
Podobnie jak produktów do włosów, poszukiwałam ''magicznego środka'', wygładzającego skórę. Więcej szukać nie muszę! Hergon zaproponował mi świetnie rozwiązanie. Muszę przyznać, że wygrywa on ze wszystkimi dotychczasowymi, a uwierzcie mi na słowo, mało ich nie było. :-) Już po tygodniu stosowania zauważyłam, że można go używać co drugi dzień-tak nawilża! Dla mnie bomba i zarazem pierwsze miejsce w rankingu.

45 komentarzy:

  1. Wish we had this in the UK, sounds amazing

    http://alittlebitunique.blogspot.co.uk/

    x

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam jeszcze produktów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam tego kremu do rąk i potwierdzam - jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cute blog! I’ll follow you!
    I have a fashion blog too, I hope u'll be one of my followers:-)
    thanks:-)
    VERONICA
    http://www.givemefashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie, ale jak będę w sklepie to rzucę okiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej firmie,ale chyba niedługo się wybiorę do jakiegoś sklepu kosmetycznego i ten szampon zakupię.też zimą staram się bardziej dbać o włosy,w tą porę roku moje włosy zawsze są naelektryzowane,czego nie lubię ;<

    OdpowiedzUsuń

  7. orany, uwielbiam migdały - MUSZE ZNALEŹĆ GDZIEŚ TEN SZAMPON!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie słyszałam ani o tej odżywce ani o szamponie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hey dear!
    Thanks for your comment, following each other sounds great so I just followed you on GFC and I´m looking forward to hearing from you soon :)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę wypróbować ten szampon ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam, a nawet nie widziałam tych kosmetyków - Różany krem bardzo kusi... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. OO jak dla mnie to same nowości nie znam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi!! I don't know it but thnks for show me!! Kisses!


    http://greatstyling.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  14. Thanks for passing!! I follow yuor sweet interesting blog ;)
    -Amara-

    http://knowyoucanfly.blogspot.it/2012/12/i-give-it-opportunity.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for your comment dear !
    Yes , of course we can follow each other . I start and
    I 'm waiting for you !
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  16. thanks for ur sweet comment but i dont want to get follower just because i followed them or so.. if u follow my blog it has to be because u really like it. I will stay tuned to ur blog and then i may follow you :)
    kisses
    http://notbeingincontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna notka :)
    koniecznie muszę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  18. chciałabym wypróbować te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie używałam tych produktów,do pielęgnacji włosów,ale poniekąd je znam,bo Panie w mojej rodzinie bardzo je sobie chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice post, thank you for share! Also thank you for dropping by my blog and checking out my post! I highly appreciate your feedback! I'm already following your blog, if you are not following my blog yet, feel free to do that:)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. nie słyszałam zbytnio o tym produkcie:) polecam maskę do włosów z jajkiem i olejkiem rycynowym:) działa cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  22. So fun,love the pictures honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. I haven't tried this product before, it sounds really great!

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you, now following you back :) xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz widzę produkty tej marki. Dzięki twojej opinii jak znajdę to koniecznie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam kiedyś coś do włosów z tej firmy ale za bardzo przypomnieć sobie nie mogę co t było ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. they look awesome! might give them a try sometime ;)

    xx
    sartob

    OdpowiedzUsuń
  28. I love your blog!!!! I am following you already soo neat!!!!! and perfect love it!

    --------------> http://myarmyofclothes.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  29. thats a great idea, follow me and I'll follow u back within 24 hours :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wonderful header , loving your blog!


    Following u now via Goggle +/ bloglovin/ facebook. Follow me back if you like! ♥
    Say meow to me on:
    Miss Kwong: From Catwalk to Classroom
    Facebook: Miss Kwong From Catwalk to Classroom

    OdpowiedzUsuń
  31. already followed you back, I'm your 998th follower :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam tą Odżywka do włosów do spłukiwania i dla mnie pachnie jak płyn do pukania ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam również ten szampon oraz odżywkę:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś miałam z tej firmy odżywkę do włosów, ale bez spłukiwania - z efektu byłam zadowolona, ale strasznie naftą zalatywała :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥