18 grudnia 2012

podsumowanie☺

Cześć, nie zasypało Was jeszcze? :-)
Nie wiem czy wiecie, ale moja ostatnio nagrana piosenka "Closer To Your Heart", bez teledysku osiągnęła już ponad 1300 wejść! Dziękuję za takie ciepłe przyjęcie. :-) Co do utworów... Nigdy nie miałam takiego momentu w którym myślałam "O, to teraz napiszę słowa, a potem muzykę", czy na odwrót. Teksty zawsze przychodzą mi same (jednak wiadomo, czasem robię poprawki, przestawiam słowa czy zdania - nic wielkiego), w najmniej oczekiwanych momentach - w parku, u babci czy podczas nauki, haha :-). Ostatnio piszę bardzo często, może pod wpływem zmian, których w ostatnim czasie pojawiło się bardzo dużo, a może po prostu się zmieniam?
Przez muzykę poznałam wielu interesujących ludzi, z którymi utrzymuję kontakt do teraz - nawet wysyłamy sobie listy i paczki. Najbardziej zabawna i zarazem maksymalnie zaskakująca sytuacja zdarzyła mi się jakiś rok temu, gdy dosłownie na chwilkę włączyłam laptopa. Wyobraźcie sobie moją minę, gdy podczas kamerkowej rozmowy, nagle w ekranie monitora ujrzałam, jak macha mi uśmiechnięty Drake. Okazało się, że akurat siedzi w studiu nagrań ze swoim agentem! Przez cały późniejszy wieczór byłam zakręcona. ;-)
Czasem wręcz zaskakują mnie słowa, które piszecie na moim profilu na Facebooku czy YouTube, bo naprawdę nie uważam się za kogoś ponad poziom. Staram się, choć w pewnym stopniu iść wcześniej wytyczoną sobie drogą. Lubię to czym się zajmuję, co stanowi odskocznię od codziennego życia, odciąga od spraw z którymi się borykam. W pewien sposób przedstawiam to w tekstach piosenek, zwłaszcza teraz, gdy pracuję nad nimi częściej. Kilka zapisanych utworów, leży już dobry kawał czasu w szufladzie... może kiedyś do nich wrócę?
Dużo osób prosiło mnie, żebym założyła sobie "oficjalną" stronę na Facebooku. Przyznam się, że przez dłuższy okres czasu jakoś, nie byłam za tym pomysłem. Pasowała mi opcja taka, jaka jest - prywatne konto ze znajomymi, raz na jakiś czas inne osoby, które słuchały moich piosenek, dodawały mnie do znajomych. Jednak, przełamałam lody i założyłam konto, może dla sprawdzenia samej siebie? Szczerze mówiąc, trochę bałam się jak to w ogóle będzie wyglądało - przecież na fanpage'ach artystów(!) pojawiają się osoby, które są dla nich obce, lubiące muzykę, osobowość, czy energię jaką przekazują innym. Na mojej stronie początkowo liczyłam na maksymalną ilość 50 osób. Po paru dniach wzrosła ona do 100, zaś teraz liczy prawie 700. Nie wspominając o tym, że niedługo na blogu będzie nas tutaj 1000! Nawet nie zdajecie sobie sprawy, ile to dla mnie znaczy. To Wy dajecie mi taką niesamowitą energię! Zarówno do pisania piosenek, jak i śpiewania. Tymbardziej, że nadal robię to wszystko z moją młodszą siostrą Anią, która też czasem ma mnie dość, gdy po raz setny nagrywamy tą samą scenę, haha. :-) A to włos mi stoi, a to ekran jest krzywo, a to coś ucięte... Jedna wielka KOMEDIA! :-)
 Na koniec chciałam pozdrowić serdecznie moich zagranicznych czytelników, których przybywa tutaj coraz więcej, a specjalnie dla tych, którzy nie mieli jeszcze okazji usłyszeć "Somewhere In Time", małe przypomnienie. :-)


Trzymajcie się ciepło!

100 komentarzy:

  1. Oh wow, you have an amazing voice! :-)

    xoxo The Daily Fashion Drug

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaał, kiedyś będę opowiadać swoim dzieciom, że na moim blogu zostawiała komentarze ta SŁYNNA MONIKA OZDOBA :D
    jak się z tym czujesz? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! ;)

    Piękna piosenka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi :) Thank you so much for your lovely comment on my blog! I like your blog too! Yes we can follow each other, follow me now and I’ll follow you right back :)
    Xoxo

    Miss Butterflyyy
    Miss Butterflyyy Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie sliczne zdjecie boska piosenka:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, taht pics is sonice. You look there amazing. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Thanks for stopping by, you have a new follower!! Love your blog!!

    www.McKennaBleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, zapraszam do mnie:
    http://nastolatka-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, zapraszam do mnie:
    http://nastolatka-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu, jak ty ładnie śpiewasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks ♥ & sure that we can follow each other but I already follow you on GFC!
    If you want we can follow also on Twitter and Facebook.

    InCaseOfDoubtWearBlack
    Facebook
    BlogLovin

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely blog, how about following each other? :)

    would love to see you over

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny głos i piosenka , :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolna i śliczna z Ciebie dziewczyna! :)
    obserwujemy? add-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna piosenka ♥
    dziękuje za komentarz .

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanks so much for your comment on my blog. Following you now, no 1000, hope you can follow back =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. stunning!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nastrojowa ta piosenka!:) Pozdrawiam Cię serdecznie.
    U mnie śniegu nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi pretty girl,
    You look gorgeous! Love your eyes!
    Thanks for your lovely comment :)
    Of course, we can follow each other! Follow u right now, hope u can follow me back :)
    xoxo
    http://2minutosblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello dear,
    Your voice is so beautiful!
    Maybe you would like to follow each others blogs with blogger facebook and bloglovin?

    http://www.facebook.com/pages/wolffashion/369430966451649

    Have a nice day!
    gV

    OdpowiedzUsuń
  21. aaa genialna piosenka<3 uwielbiam twój głos:)

    OdpowiedzUsuń
  22. również obserwuję i dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. So pretty!!
    You have a really great blog, check mine if you like.

    http://justdailythings.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie śpiewasz ;) i masz śliczne oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice look! you're very beautiful!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. following back :)

    www.anightinnyc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie śniegu ni ma :(
    Świetna jest ta nutka :) talent to Ty masz !

    OdpowiedzUsuń
  28. hi Monika thank u for your commen tof my blog
    ı like your blog and ı m your new follower.
    U know I have best friend polonish in here Turkey=)
    my facebook : www.duygusenyurek.com
    twitter: duygu_senyurek
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny blog! swietna piosenka :P obserwuje i zapraszam do siebie:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. You are very pretty! Sure, let's follow each other on Bloglovin! Let me know when you followed me and I will follow right back!
    LA By Diana Live Magazine

    OdpowiedzUsuń
  31. Hеllo, yes this paгagraph is genuinеlу good and ӏ haѵe learneԁ
    lot of thingѕ frοm it on the topic of blogging.
    thanks.

    Also νisit my webѕite ... round dining table for 8
    Here is my weblog - french dining table

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna notka!:)
    gratuluję ponad 1300 wyświetleń! ;*
    masz niesamowity talent.. o.O

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie śpiewasz ! super wyglądasz ! jeny,jaki cudny blog ! :o
    to zaszczyt , że zaglądnęłaś na mojego ! :)
    obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  34. ojejku, jaki ekstra głos... ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. cześć, jestem początkującą blogerką i chciałam Cię zaprosić na mój odjazdowy blog o niebanalnym zakładzie:) Jeśli Ci się spodoba proszę o obserwację , oczywiście ze wzajemnością - potrwa to do kilku dni zanim Wam wszystkim odpiszę więc prosze o cierpliwość, pozdrawiam :) Wesołych świąt i kolejnych wspaniałych postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. You look SO GORGEOUS! Love this post! Hugs from Cali! xx The Golden Girls

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś bardzo uzdolniona :) Gratuluję :) Ja z moją siostrą raczej nie wytrzymałabym takich akcji z nagrywaniem - pogryzłybyśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przeslicznie spiewasz!
    Dziekuje za komentarz. Ja juz od dawna Cie obserwuje i bardzo sie uciesze na rewanz
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello sweetie. Thank you so much for visiting my blog, of course I'd love to follow each other, you are so pretty and sweet, so I'm already here :D
    Muak

    www.trendybow.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję, życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  41. That song is incredible!! You are absolutely adorable, girl!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  42. nuta jest rewelacyjna <3
    a to zdjęcie pierwsze jest mega cudowne <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  43. This is so cool! I love that you're doing what you want to do. Good luck with achieving your dreams!

    Now following, maybe we can follow each other? :)
    Kaeli
    The Broadcloth

    OdpowiedzUsuń
  44. Thanks so much for visiting my blog... I'd love to follow each other, I have already follow u ,,hope to see u pop on my blog soon !!!

    xxx

    abangarang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Thanks so much for visiting my blog... I'd love to follow each other, I have already follow u ,,hope to see u pop on my blog soon !!!

    xxx

    abangarang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Look nice!

    Waiting for you,

    Xoxo

    G.

    http://georgefashiondreamworld.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  47. Following you now!

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  48. love the song dear ^^
    Thanks for visiting my blog, I already follow you via GFC.
    Hope you do the same

    xx

    Caroline
    http://missoline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super głos! rozwijaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  50. gratuluję i życzę dalszych sukcesów :) Masz naprawdę świetny głos :D

    OdpowiedzUsuń
  51. that first picture is amazing!!:) sure dear I would love to follow each other! I am now following you! hope you'll follow back:)) one big kiss! I have a new post now and would love to know your opinion on it!!

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Masz piękną barwę głosu :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  53. Love the song, you look adorable. Thanks for visiting me! I'd sure love to follow each other! Would you follow me first and let me know so I can follow you back immediately?
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ale masz fajne szeleszczące szcz :-D tak wyłapałam, lubię to u ludzi, nadaje taki miękki przyjemny dla ucha dźwięk :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. co za głos :)
    co za klimat :)
    bardzo mi się podoba :)
    mieć pasję w życiu to coś wspaniałego :D

    OdpowiedzUsuń
  56. So pretty, I love your video :)
    Thanks for your visit :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratuluję sukcesów i głosu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nice! :)

    We've major giveaway on the blog! Check if you want


    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. great post!
    wanna follow each other?

    miss-monaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. wiesz, że to co piszesz, to są bardzo mądre słowa? :) cieszę się, że wraz ze swoimi staraniami jesteś cały czas tą samą osobą, że nie wywyższasz się ponad wszystko inne. To naprawdę trudna sztuka w dzisiejszych czasach. :)

    Z okazji świąt na moim blogu konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Partnersa, może zechcesz sobie sprawić prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. No nooO!:D już masz ponad tysiąc obserwatorów:D gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  62. love this video!!! I wish you a merry christmas and happy new year dear!!!
    kisses
    Duapara

    OdpowiedzUsuń
  63. Wspaniała piosenka :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  64. jeeej ale Ty jesteś śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  65. wesołych świąt

    Polecam Ci http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie jest to mój blog, ale naprawdę ciekawy. Miło widziane komentarze.
    Zostaw w komentarzu linka do Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  66. wesołych świąt

    Polecam Ci http://thevickyexperience.bloog.pl
    Nie jest to mój blog, ale naprawdę ciekawy. Miło widziane komentarze.
    Zostaw w komentarzu linka do Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  67. love this one xx

    OdpowiedzUsuń
  68. Hеllo, yes this paгagraph is genuinеlу good and ӏ haѵe learneԁ
    lot of thingѕ frοm it on the topic of blogging.
    thanks.

    OdpowiedzUsuń
  69. piękny głos :)
    Masz cudowny kolor oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Hi, How are you?
    I really love your blog and your style, I´m following you!
    Maybe if you want, you could visit my blog and if you like it,
    follow me back ;)
    Kiss!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Hi Monika, you are very talented, I wish you wonderful success with your singing career! Following you now, hope you can follow back like you suggested, thank you :) x
    http://modemadeleine.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥