14 grudnia 2012

snow is falling! ✽

Na początek małe odniesienie do poprzedniej notki: nie spodziewałam się, że tak zainteresujecie się moją płytą scholi. Dziękuję, to bardzo miłe i daje niezwykłego power'a! Nawet gdy za oknem mroźna zima. :-)
Kochani, czeka nas śnieżny weekend-czy macie już na niego jakieś plany? Jako, że jestem straszliwym zmarzluchem, a śnieg uwielbiam tylko zza okna, zaszywam się dzisiaj w swoim cieplutkim pokoju i nadrabiam moje zaległości serialowe. Czy tylko ja tak zaniedbałam odcinki "Pierwszej Miłości"?! :-( Coś w tym jest, że przedświąteczne przygotowania mają magiczną zdolność do pochłaniania czasu... Na szczęście jedną z podstawowych czynności, a mianowicie wysyłanie paczek z prezentami mam już za sobą. Oby zdążyły dotrzeć, nim na niebie zabłyśnie pierwsza gwiazdka. :-)



Trzymajcie się ciepło i uwaga na pogodę, która lubi nam ostatnio robić psikusy! :-)

56 komentarzy:

  1. Pierwsza miłość już mnie irytuje powoli hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o plany na weekend, to chcę kupić prezenty pod choinkę i posprzątać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcie !
    ja dzisiaj też raczej spędzę czas w domu, no może na chwilkę wyjdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo lubię śnieg jedynie za oknem! A zimowe wieczory pod kocem z kubkiem herbaty i ulubionym serialem najlepsze! ładne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Snow is only in my imagination right now. It's far from reality because where I'm from, it's just hot, wet and humid =D
    Have a great weekend!

    http://www.diva-in-me.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie przedswiateczny czas to czas porzadkow :pp u mnie teeez snieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. so pretty :)
    check my latest post :)
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. Także lubię Pierwszą Miłość :) mój ulubiony serial :)
    świetne zdjęcie :)
    Zapraszam do siebie : navitia0070.blogspot.com
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to śnieżny weekend ? ja słyszałam, że od jutra idzie ocieplenie! serdecznie pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie wygladasz;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;) do wygrania TOREBKA;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Plany na weekend? Świąteczne sprzątanie + kupowanie prezentów :)

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też zaniedbałam pierszą miłość :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcie ;>

    Ja nie mam wielkich planów, ale muszę posprzątać dom ;**

    pozdrawiam. ;***

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie masz to zdjątkoo < 3
    Blog boski .. Też jakoś zaniedbałam te odcinki . !
    No ale też postaram się oglądnąć zaległe. ; D .

    Zapraszam . ; >

    OdpowiedzUsuń
  15. ja na szczęście, utrzymuję rutynę pierwszej miłości :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcie :)
    Ja mam zamiar trochę przygotować się do Świąt :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję bardzo!
    Śliczne zdjęcia - a te oczy... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. So jealous! :)

    http://laceandchiffonblog.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  19. PErfect always dear friend!!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  20. Przy okazji odwiedzin Twojego bloga zapraszam Cię serdecznie na konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie wygladasz na tej fotce - ja tez jestem takim zmarzluchem:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. whuhuuuu! I always envying everybody that lived in four-seasons country, me want snowyyy tooo <3
    Wanna follow each other?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja akurat nie oglądam "Pierwszej miłości". :)

    Z chęcią Cię poobserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję :) Świąteczna płyta ? Hm...muszę doczytać.
    I nie tylko Ty zaniedbałaś odcinki pierwszej miłości,ja również niestety.

    OdpowiedzUsuń
  25. great idea to follow each other! follow me here and on bloglovin and be sure I'll do the same ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Thanks for your lovely comment! You look so beautiful and your blog is lovely. Of course we can follow each other (: I follow you already :)

    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. Yeah, snow is falling here too :) Its so beautiful!
    Have a wonderful weekend!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak ten czas szybko leci, że właściwie za tydzień będą już święta :)

    OdpowiedzUsuń
  29. followed u!
    http://agoniiya.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja dzisiaj wybieram się na kiermasz świąteczny, a jutro też będę nadrabiać seriale :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam nadrabiać serialowe zaległości :) supersposób na zimowy relaks po ciężkim tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  32. taaak, pogoda jest niezwykla teraz c: raz pada snieg, raz czyste niebo ;) a ogólnie, to świetny blog :) wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
  33. To prawda, czas bardzo szybko ucieka, Święta tuż tuż;) Ja też strasznie marznę zimą.

    OdpowiedzUsuń
  34. Fun graphic and enjoy the snow!! ;-)
    Jamie
    http://chatterblossom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Beautiful!!! thank you so much for your comment!! I love to follow each other!
    If you follow me...let me know that I love to follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  36. thanks for comment on my blog1 sure follow each other! i follow u on fb now on gfc ! xo
    Carola

    New Post on Purses in the Kitchen!

    OdpowiedzUsuń
  37. so gorgeous! now following u on gfc and bloglovin! thanks so much for stopping by my blog! would love for u to follow back :)

    XO Meghan
    citrusrefreshingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. You look gorgeous, dear! Your eyes are stunning. :)

    http://classypeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Lovely photo. Thank you for your comment, yes lets follow each other :) xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥