16 stycznia 2013

ferie-start!

Witam Was w przepiękny śnieżny poranek! Obowiązkowa gorąca herbata już zrobiona? :-) Nareszcie doczekałam się czasu, gdy na dworze jest mniej niż -20 stopni, a wiatr uporczywie nie ściąga mi czapki. Korzystając z pogody wybrałam się dzisiaj na zimowy spacer. :-) Czasem potrzebna jest taka chwila, którą można spędzić samotnie, lub ze swoim zwierzakiem. Przemyśleć parę spraw, niepotrzebne zamknąć i rozpocząć całkiem nowe. Właśnie zaczęły się ferie, jednak przede mną jeszcze dużo pracy: teledysk do ''Closer To Your Heart'' oraz całkowicie nowa piosenka – ballada czekają na nagranie. Trzymajcie kciuki! ;-)

53 komentarze:

  1. lubię czytać takie posty, gdyż sama pracuję nad nowym utworem, tym razem nad czymś szybszym.... no i przede mną również teledysk.... czekam również na Twoje dzieła.... powodzenia życzę.... oby wszystko wyszło tak jak zaplanowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice post, thank you for share!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam z niecierpliwością na nagranie<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia podczas kręcenia teledysku. Czekam na efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor wlosów.
    pozdarwiam cieplutko.
    Jak znajdziesz czas, to wejdź:
    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photo!!!

    Visit my blog, you're more than gold or silver?
    http://eltrasterodecris.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś wielka, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanej piosenki . ; )
    Ja ferje mam dopiero 11 lutego . ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie jest 0 stopni celcjusza :P i pełno śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice pic. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czekaaamy na teledysk i nagranie ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. czekam na nagranie kochana :)

    śliczne foty ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. 3mam kciuki :) i życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ferie są od 28 stycznia, ale ja mam o tydzień wcześniej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jesteś i masz świetnego bloga + obserwuję : )

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego,trzymam kciuki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czekam na nagranie :)

    Obserwuję i liczę na to samo ^^

    only-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia, fajnie się czyta Twoje posty :)
    in-the-colors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. trzymamy te kciuki, nie martw się :p zazdroszczę ferii tak wcześnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Udanych ferii ;) śliczne zdjecia ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę ferii i trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ładnie Ci z grzywką :> udanych ferii, ja mam dopiero w lutym ;<

    OdpowiedzUsuń
  23. czekam na efekty tych nagrań! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nienawidzę jak jest tak zimno, a u mnie teraz wieje wiatr. straszna pogoda. :c

    OdpowiedzUsuń
  25. Mniej niz 20stopni? Brr. gdzie ty mieszkasz :D
    Ja też mam teraz ferie, ale żałuję, że to już prawie tydzień minął ;/
    Zajrzyj w wolnej chwili: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak dokładnie, czasem potrzebna jest taka chwila by poukładać wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  27. wow bardzo bardzo ładny i stylowy blog obs. za obs ? jak to zrobisz daj komentarza a ja zrobię ten sam gest :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Enjoy your holiday! Would you like to follow each other?
    xx
    www.junewantsitall.com

    OdpowiedzUsuń
  29. masz BARDZO fotogeniczną twarz!
    zapraszam do siebie, nowy post :* + obserwujemy?

    http://polishmademoiselle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hope you enjoy your holiday, love your hair! xo

    OdpowiedzUsuń
  31. Gorgeous! Newest follower :)


    --Allie

    http://lunavida23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi Monkia! Thanks for the comment, already following you! XXX

    OdpowiedzUsuń
  33. Enjoy your holiday sweetie you deserve it .

    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. So pretty! :)
    Thank you for visit my blog! I am following you, hope you follow back!

    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for visiting my blog and for your comment! Ok, let´s follow each other! I already follow you :-)
    Have a nice weekend!

    OdpowiedzUsuń
  36. You are so cute! :-)

    www.creativesideofme.com
    www.facebook.com/CreativeSideOfme

    OdpowiedzUsuń
  37. Hi dear! I already follow you :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hi! Thank you so much for your sweet commwent in my blog!

    sure we can follow each other, you have a great blog and you look so pretty!

    Follow you right now - follow me back?

    Kisses*

    OdpowiedzUsuń
  39. ładnie tu u Ciebie :) pozdrawiam http://komodowamoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥