24 stycznia 2013

Inermis

Cześć Kochani! Przede mną już ostatnie dni ferii zimowych. :-( Czy Wam też wolne dni lecą zdecydowanie za szybko? Coś w tym jest...Być może amerykańscy naukowcy zbadają to dziwne zjawisko? ;-) Dzisiaj stosunkowo dłuższa recenzja kosmetyków do makijażu prosto z drogerii internetowej inermis.pl.

Fluid matująco - kryjący Perfecta  
Świetny podkład! Na wstępie oczarował mnie przeeeeepięknym zapachem. Super się rozprowadza, a po użyciu skóra pozostaje gładka, nawilżona(!!) i zmatowiona przez długi czas. Paleta odcieni jest zróżnicowana - ma ciepłe i naturalne kolory więc każda z nas znajdzie odpowiedni dla siebie :-) Co więcej, idealnie dostosowuje się do skóry, nie tworząc charakterystycznych plam, przebarwień. Już rozglądam się za następnym opakowaniem! ;-)

Wygładzający puder w kamieniu Pierre Rene  
Puder zaciekawił mnie swoim uroczym opakowaniem z obustronnym lusterkiem, które nie powiem, jest bardzo praktyczne! :-) Lubię w nim to, że rzeczywiście wygładza cerę i utrzymuje się dość długo. Jego nazwa 'soft&smootch' idealnie odzwierciedla działanie - makijaż wykończony jest bez efektu maski.
 Jedyny minus: ograniczona możliwość dostosowania właściwego odcienia. :-(

Korektor w sztyfcie Eveline 
Praktyczny aplikator umożliwia prezycyjną aplikację kosmetyku. Maskuje wszelkie niedoskonałości i rozświetla twarz, pozostawiając ją wygładzoną. Zawarte w nim pigmenty odbijają promienie słoneczne, powodując, że niewidoczne są na twarzy wszelakie linie i cienie. Korektor zapewnia nam naturalny wygląd, a cera wygląda świeżo i gładko. Niezbędny w każdej damskiej torebce! :-)

  Długotrwale kryjący podkład Virtual
Zawarte w nim pigmenty gwarantują długotrwałe krycie przez 12 godzin, a dodatkowe substancje nawilżające i odżywiające  przeciwdziałajają przesuszeniu skóry. Wybierając najjaśniejszy odcień z możliwych, nie spodziewałam się tak ciemnego. :-( Trzymam go na razie w ukryciu, więc swoje światło dzienne ujrzy w lecie. :-)

Powyżej kreseczki zrobione eyelinerem Pierre Rene, wyposażonym w cieniutki pędzelek, dzięki któremu aplikacja staje się jeszcze prostsza. Zamówiłam kolor brązowy, który, jak widać na załączonym obrazku, po kilku minutach ulega magicznym przeobrażeniom w czerń. ;-) Wysycha błyskawicznie, nie odbija i nie rozmazuje.

90 komentarzy:

  1. :* jeśli podoba Ci się mój blog, będzie mi miło jeśli również zaobserwujesz :) bede zaglądała częściej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się rękami i nogami, też jestem ofiarą tego niepokojącego zjawiska.. ferie powinny trwać miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkład bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też niestety czuję upływające dni ;(
    Śliczny nagłówek! :)

    www.ye-ti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś śliczna Moniś :) również ciekawi mnie podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi dopiero od jutra zaczynają się ferie, nie mogę się doczekać :)
    A co do recenzji, może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie kończy mi się puder,więc może zakupię ten co ty :)


    Świetny blog,dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny blog :)
    uwielbiam.
    Ze zniecierpiwieniem czekam na kolejne notki :)

    http://alexaaa13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ! :>>

    by-jenny.blogspot.com
    zapraszam i obserwuję! c:

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja dopiero będę mieć ferie, ha, ha :) Recenzja kosmetyków niezbyt mnie interesuje, gdyż żadnych podkładów, pudrów nie używam. Ograniczam się do kremów, tuszu do rzęs i pomadek/błyszczyków (rzadko ich używam). Przeczytałam twój poprzedni post, i tak sobie myślę, czy by nie spróbować upiec takich babeczek jutro, albo w weekend. Tyle, że nie wiem czy mi się uda... a w domu nikt mi raczej nie pomożesz. Piekłam w zeszłym roku ciasteczka (na święta), i nawet mi wyszły, choć za mało cukru dodałam.
    No nie wiem, nie wiem. Zastanowię się.

    Śliczny wygląd bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm..ciekawy podkład ja jestem zwolenniczką ziaja nuno <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Thank you for your visit on my blog and your comment a few days ago!
    Yes, we can follow each other.

    http://www.beautyandthemist.com/
    http://www.in-cube.net/

    OdpowiedzUsuń
  13. zapraszam: http://madllin.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. hej, mi też ferie właśnie się kończą, sama nie wiem kiedy to przeleciało! Naprawdę super blog, dzięki za miły komentarz u mnie ;*
    obserwuję i pozdrawiam ( byłoby super gdybyś również mnie obserwowała - dopiero zaczynam a początki są zawsze trudne ;>)

    Violet

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyszłaś na zdjęciu !

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem ciekawa korektora ;) obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli ty zaobserwujesz mojego bloga http://polcia2704.blogspot.com/ ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. też lubię ten puder :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego!

    Ładny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice make up. Great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mam nic z tych firm ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Love it!! So chic!!!
    kisses
    VOGUECITA
    http://voguecita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam żadnego kosmetyku stąd :)
    + nowa notka :) http://tanecznedusze.blogspot.com/2013/01/zielony-kot.html
    + Obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz na fotce. Aparat cię lubi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. You look fresh! :)


    Care to visit my blog too? :)


    Jamie Kate
    http://allaroundchekwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej ciekawi mnie ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawy blog :)
    Zajrzyj do nas i pomóż w głosowaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  27. korektor z eveline mnie do siebie przekonał ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też jestem ciekawa korektora ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja także, wygląda bardzo zachęcająco :)

      Usuń
    2. i ja też XDD

      Usuń
  29. Zaciekawił mnie ten podkład virtual. ferie dopiero przede mną ale też pewnie miną bardzo szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Really interesting products sweetie~~ I´m your new follower!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  31. You're so pretty giiirl :)
    I just found you and immediately became member! I would really appreciate it if you'll visit my blog back :)
    Kisses and keep in touch ♡

    http://dtmakeupgirl.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  32. ten pierwszy jest dobry , wszystko ladnie matuje :3
    sliczne zdj i oczy!

    OdpowiedzUsuń
  33. love your eye color. they are beautiful.

    www.visceralmaze.blogspot.com

    Anu

    OdpowiedzUsuń
  34. Ślicznie wyglądasz! :) Ja ferie mam dopiero za 2 tygodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. I am really glad to read this web site posts which consists of tons of
    useful information, thanks for providing such data.
    Feel free to surf my homepage : rhinestone jewelry

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne zakupy, widzę, że się udały :)
    ja na szczęście dopiero zaczynam ferie :3

    OdpowiedzUsuń
  37. walnie chcialam wybrac do przetestowania ten podklad z Perfecty,ale jednak padlo na inny bo kolory nie byly dla mnie! a korektor testuje i jak na razie bardzo mi pasuje!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. A mi ferie dopiero się zaczęły!

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejciu, jaka ty jesteś ładna *-*

    OdpowiedzUsuń
  40. jeśli chodzi o podkład to polecam w 100 % Max Factor 3w1 :D



    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    coosmod.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi przydał się ten post... szukałam podkładu :)

    Mój blog- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. mam ten puder i jestem w sumie z niego zadowolona choć opakowanie mogłoby byc lepsze:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaciekawiłaś mnie tym podkładem. Śliczne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Skończył mi się mój puder z Avonu, może kupię sobie ten z Pierre Rene skoro tak sobie chwalisz. Ale nie wiem czy będzie taki jasny odcień na moją skórę, bo czasem nawet te najjaśniejsze są za ciemne ;x Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  45. I would like to try some of these products!!:)
    Thank you for your comment, I already follow you...

    OdpowiedzUsuń
  46. Hi! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my old room mate! He always kept chatting about this. I will forward this post to him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!
    My web-site : descargar ares

    OdpowiedzUsuń
  47. W jakim programie graficznym dodajesz wszystkie efekty do zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. I thinκ this іѕ one of the such а
    lot important іnfo fоr me. And i'm happy studying your article. But want to remark on few normal things, The site taste is perfect, the articles is actually great : D. Good job, cheers

    My webpage :: twitter for business

    OdpowiedzUsuń
  49. I аm surе this aгticle has tоuchеd
    аll thе іntеrnet visitoгs,
    its rеallу reallу ρleasаnt post on building up neω wеbsite.


    Hегe is mу web blog :: buy twitter followers cheap

    OdpowiedzUsuń
  50. Definitely believe that which you stated. Your favorite justification seemed to be on the web the easiest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get annoyed while people think about worries that they plainly do not know about.

    You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without having side
    effect , people could take a signal. Will likely be back to get more.
    Thanks

    Here is my homepage convertxtodvd free

    OdpowiedzUsuń
  51. After going over a number of the articles on your web site, I truly appreciate your way of writing a blog.
    I saved as a favorite it to my bookmark website list and will be checking back soon.

    Please check out my web site as well and let me know what you think.
    http://monkeypoundstillpayday.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  52. This is really interesting, You are a very skilled blogger.
    I've joined your rss feed and look forward to seeking more of your great post. Also, I've shared your website in my social networks!


    My weblog ... http://satanpaydayloans.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  53. Spot on with this write-up, I absolutely feel this site needs a great deal more attention.
    I'll probably be returning to see more, thanks for
    the information!

    Here is my website: best web hosting for small business australia

    OdpowiedzUsuń
  54. I love it when individuals get together and share opinions.
    Great website, keep it up!

    Check out my web blog - water vapor cigarettes blu ()

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi to every one, the contents present at this web site are
    genuinely awesome for people knowledge, well, keep up the nice work
    fellows.

    Here is my web blog ... online music marketing

    OdpowiedzUsuń
  56. Really when someone doesn't be aware of then its up to other people that
    they will assist, so here it occurs.

    My web page; windows web hosting ()

    OdpowiedzUsuń
  57. What's up colleagues, pleasant piece of writing and good arguments commented
    here, I am in fact enjoying by these.

    Also visit my blog post; vpn middle east

    OdpowiedzUsuń
  58. Hi Dear, are you really visiting this web site daily, if so afterward you will without doubt take fastidious know-how.


    my web blog :: best web hosting site free

    OdpowiedzUsuń
  59. It's fantastic that you are getting thoughts from this post as well
    as from our discussion made here.

    Have a look at my webpage :: best web hosting free advertising for small business
    uk ()

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello! This post could not be written any better!
    Reading this post reminds me of my old room
    mate! He always kept talking about this. I will forward this page
    to him. Fairly certain he will have a good read.
    Thank you for sharing!

    Look into my web blog best web hosting mac iweb

    OdpowiedzUsuń
  61. It's actually a cool and helpful piece of
    information. I'm satisfied that you simply shared
    this useful info with us. Please stay us up to date like this.
    Thank you for sharing.

    my blog post ... minecraft games free

    OdpowiedzUsuń
  62. My brother recommended I would possibly like this web
    site. He was once entirely right. This post actually made my day.
    You cann't imagine simply how much time I had spent for this info!
    Thank you!

    Also visit my web blog - minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  63. I’m not that much of a internet reader to be honest but your sites
    really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your
    website to come back later. Cheers

    my webpage; minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  64. Sweet blog! I found it while searching on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!

    Appreciate it

    My web site ... busco mujeres

    OdpowiedzUsuń
  65. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I will make sure to bookmark it and return to read more of your useful info.
    Thanks for the post. I will definitely return.

    Here is my webpage - minecraft

    OdpowiedzUsuń
  66. Thanks for sharing your thoughts about discount. Regards

    Here is my web page: play minecraft free

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥