9 lutego 2013

Fennel

Dzisiaj będzie i słodko, i cytrusowo: oto przed Wami ciasteczka z czekoladą oraz mandarynki! :-)

Jogurt do ciała ciasteczka z czekoladą
Uwielbiam kosmetyki, które zapachem przypominają mi sobotni deser. W przypadku tego jogurtu wszystko się potwierdza: nie dość, że zapach jest apetyczny, to utrzymuje się on na skórze przez dłuższy czas. Przy regularnym stosowaniu widać nawet poprawę jej stanu. Bardzo odpowiada mi konsystencja - delikatna, przyjemna, lekka i łatwa do rozsmarowania. Wygodne opakowanie i przystępna cena same mówią za siebie. Coś czuję, że jeszcze go kupię, bo świetnie odżywia przesuszoną skórę. :-)

Masło do ciała mandarynkowe
Mam mieszane uczucia do tego typu kosmetyków, które szczególnie w zimie nie spełniają swoich zadań w 100%. Tym razem jestem bardzo na tak! Niewątpliwym atutem kosmetyku jest cytrusowy zapach-świeży, słodki i wyczuwalny na skórze po wchłonięciu. Nie stosuję go codziennie, jednak produkt jest wydajny, więc starcza na długo :-) Kosmetyk ma przyjemną konsystencję, która nie zostawia tłustej warstwy i szybko się wchłania. Sama przyjemność w codziennej pielęgnacji - działa zarówno na ciało jak i zmysły! :-)

43 komentarze:

  1. Looks yummyy ♥ XOXO

    www.sohamokdad.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno mają świetny zapach! *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie chyba bardziej mandarynki kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten 1 bardziej mnie zachęca, bo 2 jest z mandarynką , której nie znosze ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Och ten zapach.... musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze obawiam się takich kosmetyków w obawie przed ich skonsumowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. smell so much, i think!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/

    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ciasteczka z czekoladą ogromnie mnie kuszą *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dostałaś ode mnie maila? ;)

      Usuń
    2. Wysłałam jeszcze raz... zobacz ewentualnie spam, bo pozostałym dwóm dziewczynom mail doszedł. I postaraj się jak najszybciej odpisać, to i Twoją paczkę wyślę jutro ;*

      Usuń
  9. the cookie flawored one looks so good!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa! Mam ochotę je zjeść!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie nie znam ich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszą cudownie pachnieć! :) Uwielbiam takie 'pyszne' kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jogurt do ciała ciasteczka z czekoladą mnie ogromnie kusi *-* ;o
    ---
    nominowałam cię do The Versatile Blogger :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham masła do ciała, szczególnie np. czekoladowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ale muszą mieć zapachy mmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ciasteczka z czekoladą muszą świetnie pachnieć ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaa, aż się chce jeść :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cisteczko z fennel mam i ja. Cudnie pachnie, cała pościel tym zapachem pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. nie słyszałam o tych kosmetykach:), ale tak fajnie je zrecenzowałaś że postaram się je znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam tych kosmetyków i są rewelacyjne


    przy okazji zapraszam :)

    http://more-than-better.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. O nie, tylko nie slodycze :)

    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli jogurt do ciała pachnie tak pięknie jak moja wersja lodów truskawkowych to biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
  23. omg they look so edible lol ^_^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciasteczka z czekoladą?;D mmmmmmmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszą pięknie pachnieć ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyobrażam sobie, jak cudownie muszą pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. polecam również masła do ciała z Farmony, Tutti Frutti! No pachną rewelacyjnie, aż chciałoby się zjeść :D
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. wyobrażam sobie jej zapach <3 uwielbiam pomarańcz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog ;)
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Love the bracelet's :D

    / WWW.FASHIONBYSTERUP.DK

    OdpowiedzUsuń
  31. Great Post!!

    Kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥