2 marca 2013

och, Internet...


Cześć Kochani! Od kilku dni próbuję włączyć jakąkolwiek stronę internetową, ale bezskutecznie. Dzisiaj, po kilkunastu próbach w końcu wysłuchano moje prośby ;-) Uff... Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu połączenie z internetem wróci do normy. Coś okropnego... :-( Macie jakieś plany na dzisiejszy dzień? Ja już myślę o kawie i przepysznym ciastku! :-) Udanego weekendu! Buziaki!
PS. Właśnie przekroczyliśmy 60 000 odsłon bloga. Dziękuję!  
♥♥♥
Hello Lovers! I have been trying to turn on any website but without any results. Finally, after several attempts my requests have been accepted ;-) Phew.. I hope that on next week my Internet connection will back to normal. What are you up to today? I am going out to get some coffee and delicious pastry! :-)
Have a great weekend! XOXO
 PS. We have crossed 60 000 views here. Thank you!

77 komentarzy:

  1. Mnie również mój internet doprowadza do szału. Połączenie traci się po ok. 10 minutach :/. Sądzę, że z moim laptopem jest coś nie tak bo u innych domowników jest...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje takich wyników ;)
    Ja właśnie jestem w trakcie picia kawy a czekoladkę już zjadłam ;)
    Miłego dnia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratuluję takich wyników :D Również życzę udanego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 60,000!! That sounds HUGE.:D Congratulations, babe, to the next 60,000.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje przekroczenia 60 000 odsłon bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. leżę w szpitalu, plany... wyjść jak najszybciej ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcie :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow gratuluję tylu odsłoń ! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję ilości wyświetlen :)
    buziaki :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamerkowe zdjęcia zawsze spoko:D

    Gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja idę wieczorem na koncert a co do internetu to mój też się cały czas rozłącz :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję liczby wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje ;)
    Zapraszam na mojego bloga skomentuj zaobserwuj zrobię to samo ♥ ♥ To dla mnie ważne.
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja piszę pracę maturalną -plan na weekend.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio też jakoś słabo ostatnio dogaduję się z moim internetem :C
    Gratuluję :)

    Tak propos to ja zapraszam do siebie, jak by Ci się spodobał mój blog to zapraszam do obserwacji, a ja się napewno odwdzięcze :*

    OdpowiedzUsuń
  16. więc życzę ci tego,żeby działał ! :)
    ja w weekend odrabiam lekcje xDD

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieje ze bedziesz maiala dobre polaczenie w tym tygodniu, kurze ale mi sie Twoje wlosy podobaja.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via gfc, bloglovin, lookbook and facebook! Let me know! Stop by me soon!xx

    With love ♥
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mnie tu dawno u Ciebie nie było, aż wstyd :/ Moja sobota minęła świetnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post. Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś bardzo ładna :D
    Gratuluję :D
    Mam nadzieję, że internet wróci ci do normy, u mnie wczoraj było tragicznie z netem ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. congratulations for your views
    all the beat
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny blog ;)
    jak chcesz to wpadnij też na mojego nowego bloga http://spaceforlive.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :D
    Ale Ty jesteś śliczna! *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Hope your having a great weekend!

    xo Carlina
    AllergicToVanilla.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Brak Internetów jest straszny... ~~

    OdpowiedzUsuń
  28. Grtuluję ;) jestem twoim 1196 obserwatorem ;3

    OdpowiedzUsuń
  29. Hope you had a great weekend ;)

    http://nobresonho.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  30. buon inizio settimana (: Reb, xoxo.

    *Ho appena pubblicato un post dedicato a una
    mia intervista, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2013/03/intervista-televisiva-la-mia-generazione_4.html

    OdpowiedzUsuń
  31. tez mi sie cos dzieje z internetem ;c

    OdpowiedzUsuń
  32. OoO gratuluję! Widzę nowy wygląd bloga, podoba mi się ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję :)

    zmieniłam adres bloga, wpadnij jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely photo! :)

    I hope you're having a beautiful day ~ XO
    NEW POST: www.chriissydollxo.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję 60tysi!
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  36. Też ostatnio mam problem z internetem. -,-
    Gratuluję takiej liczby odsłon! Oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. So beautiful this post.

    Have a great evening,

    Nicole


    www.nicoleta.me

    ps. you are always welcomed on www.starpiq.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Have a nice day out! =) Hope all will be fine soon.

    OdpowiedzUsuń
  39. nice blog. Good.
    Pass on my follow me if you like, I'd like that.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista.

    OdpowiedzUsuń
  40. Musisz nieźle się znać na kodach HTML, bo Twój blog wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję odsłon ;*

    Wszystkiego najlepszego kochana z okazji naszego święta! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. nice post!

    XOXO
    Arianna

    http://aryannastyle.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/AryannaStyle

    OdpowiedzUsuń
  43. I had visited your blog a month ago before I opened your youtube account. :)
    I'm your fan Monika! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. gratulacje, jesteś śliczna tak w ogóle, cudne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. I'm following you now sweetie via bloglovin’ and GFC,
    Thank you for your lovely comment :)
    Speak soon,
    Have a great day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Great blog, following you now :)
    www.kajalmaharaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Wauw beautiful drawing!
    thx for your comment on my blog!
    would love to follow each other!
    I'm following now!
    hope you follow back!!
    xx chloechante.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. You look so pretty here! New follower~

    OdpowiedzUsuń
  49. Congrets, love your layout! Thanks for the comment on my blog.
    I follow you now on GFC and Fb :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥