18 marca 2013

sick

Cześć Kochani! Od kilku dobrych dni uporczywie walczę z grypą, przez którą skazana jestem na ciągłe leżenie w łóżku - coś okropnego! Obejrzałam już chyba wszystkie interesujące mnie filmy i kabarety. Właśnie! Polecam Wam najnowsze skecze Neonówki z programu "Dzięki Bogu już weekend"- mistrzostwo świata, nawet mój nieznośny kaszel nie powstrzymał mnie od śmiania. :-) Mam nadzieję, że chociaż Wy się jakoś trzymacie, przy tej niezwykle zdradliwej pogodzie. Dużo zdrówka życzę!
♥♥♥
Hello! I'm still laying sick in my bed and fighting with my flu - it's terrible! I've been watching all the interesting movies and cabarets since last few days. The lastest "Thank's God It's Weekend"show run by Neonówka was just great - I couldn't stop laughing! :-) I hope that you still hold on, because the weather is very treacherous right now. I wish you all good health, my Lovelies!

źródło: tvp.pl

68 komentarzy:

  1. thanks for stopping by our blog, adoring your blog miss!
    lets make sure we stay in touch via bloglovin as GFC is disappearing soon!

    lots of love from the c&p girls,
    casper&pearl blog
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczescie grype mam juz za sobą. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi Monika! Thank you for commenting on my blog! I followed! :D

    Your eyes are very pretty,btw!

    http://thealternativemuffin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Very nice Post!!!!!
    Kisses from Italy!

    OdpowiedzUsuń
  5. such cool and fun pictures:) keep in touch dear:) one big kiss! happy week:)

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hey there... get well soon.......
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Loved your blog!! We are now following you ;)

    If you like follow us back at http://stylebythree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się! ;)) Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Monika! Thanks for dropping by our blog!
    We would love to, but finding your follow button is a bit hard, where is it? hehehe

    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello Monika! Thanks for dropping by our blog!
    We would love to, but finding your follow button is a bit hard, where is it? hehehe

    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for commenting I followed you here hope you follow me back
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  12. I've follow you on GFC and like your page! :)
    Follow and like back :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wydaje się fajny ale ja jakoś za kabaretami nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię ten kabaret :D Zdrówka dużo kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dear, get well soon!!! Of course we can follow each other!! Tell us when you follow us and we'll follow you back!
    Kisses
    Francy&Stef
    Chic With The Least
    Also on Facebook and on Bloglovin’

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam ten kabaret. Też się uśmiałam niesamowicie! :D

    Zdrówka życzę kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię kabaretów ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hah jak dla mnie misttrzostwem Neonówki jest Niebo :D

    'Eeeej, ee Bogu, co robisz? :D'

    OdpowiedzUsuń
  19. I´m following you on Twitter and GFC!
    Kisses!
    http://fashionbyelena.blogspot.com.es/
    https://www.facebook.com/Fashionbyelena

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool and funny pictures!
    xx
    http://creepers-and-cats.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawy blog : )

    zapraszam do mnie ;)
    http://aaafffeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I Monika !!! Thanks for your comment on my blog ! Sure we can follow each other !!! I start now and I wait for you !!!!
    EIDESIGN GLAMOUR
    EIDESIGN GLAMOUR facebook fan page

    OdpowiedzUsuń
  23. jesli Ci się nudzi, polecam obejrzeć grę o tron lub breaking bad :) ja sie od nich uzależniłam :)

    http://trivia-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. hey there.. u've got a gr8 blog.. want to follow eachother??? if so follow me via gfc and let me know,i'll follow back for sure.. :) we can even follow eachother on lookbook,facebook,instagram and twitter.. let me know i alwz follow back. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ech,mnie tez bierze jakas grypa ale jak narazie chodze do szkoly bo wychowawczyni znow cosd sobie wymysli;p

    OdpowiedzUsuń
  26. I hope you feel better soon! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakoś nie przepadam za oglądaniem kabaretów ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. oglądałam ostatnio ich kabarety i są świetne. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. nie przepadam za kabaretami ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. kuurde ja bylam kiedys na ich wystepie an zyow musze pwoiedziec ze poplakalam sie ze smiechu ;-) warto bylo a ten program ogladalam i najabrdziej przypadla mi do gurtu reaktywacja znanego skeczu "Bogu". zapraszam do siebei;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdrowia :) Ja wolę Paranienormalnych <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kabarety :) Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrówka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie przepadam za kabaretami w sumie nie wiem czemu;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj, grypa, niewesoło... Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. no to szybko wracaj do zdrowia :) a nowe skecze tego kabaretu być może w wolnej chwili obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Being ill is no fun, but at least you can rest in bed! I hope you feel better soon.

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Also, I'd love for us to follow eachother, I followed you so now it's your turn!

    Corinne x
    www.skinnedcartree.com

    OdpowiedzUsuń
  39. życzę szybkiego powrotu do zdrowia :) Neonówka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow, swietny blog!
    Obserwujemy?^^

    OdpowiedzUsuń
  41. this is such a great post!

    I love your blog ! I am your newest fan and member!

    Hope you could follow me back and keep in touch!

    http://cuteandgirlydms.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  42. Thanks for your comment on my blog!And yes I would love to follow eachother,so I just followed you.:)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. What a fun post! I agree we should follow each other. Following you now. Hope you will follow me back.

    OdpowiedzUsuń
  44. I hope you feel better!!


    XX,
    Miranda

    OdpowiedzUsuń
  45. At occasions, this town can look like an ocean of distress.
    For a shorter person, he really should pay out awareness to the relative
    concise.

    Feel free to visit my page - classy moncler

    OdpowiedzUsuń
  46. Neonówka zdobyła moje serce od czasu skeczu, którego co prawda nie pamiętam nazwy, ale śmiali się sami z własnych tekstów, a publika im była brawo. Po prostu nie byli w stanie nic mówić, bo się śmiali :)

    OdpowiedzUsuń
  47. może to dziwne, ale mnie wgl nie śmieszą kabarety a poczucie humoru mam.. myślę, że płakałabym ze śmiechu gdyby w kabaretach występowały osoby, które znam :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja się już wychorowałam :)
    Zdrowia.

    A kabarety średnio lubię

    OdpowiedzUsuń
  49. Zdrowiej:) ja naszczacie jestem zdrowa, ale moim przyjaciele tez niestety chorują :(

    OdpowiedzUsuń

  50. hey there.. u've got a gr8 blog.. want to follow eachother??? if so follow me via gfc and let me know,i'll follow back for sure.. :) we can even follow eachother on lookbook,facebook,instagram and twitter.. let me know i alwz follow back. :)

    OdpowiedzUsuń
  51. jak ja uwielbiam ten kabaret!

    OdpowiedzUsuń
  52. Haha,uwielbiam ich :)

    Założyłam niedawno bloga,zapraszam serdecznie ;*
    http://little-lassie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥