23 czerwca 2013

because we can!

Hej! Nie wiem Wy, ale ja nadal nie mogę uwierzyć, że już w piątek mamy zakończenie roku. Jak ten czas szybko leci! Na szczęście, pogoda na dworze daje znać, że to jednak czerwiec - aż grzech nie korzystać z tak ciepłego weekendu! No to przyznawać się: kto tak jak ja, ma już za sobą wylegiwanie się na słońcu i może pochwalić się pierwszą opalenizną? ;-) Teraz lecę oglądać filmiki z występu Bon Jovi w Gdańsku! Słyszałam, że scena w kształcie samochodu robiła niesamowite wrażenie, nie mówiąc o Johnie Bon Jovi noszącym koszulkę z flagą Polski, czy zaręczynach podczas trwania piosenki "Never Say Goodbye". Był ktoś z Was na koncercie? ;-)
♥♥♥
Hi! I can not believe that next Friday I'm having the end of the school year. Time goes by so fast! Fortuntely, the weather outside shows that it's definitely June right now - so it's time for changing out! Sooooo: who was lounging in the sun like me and has the first tan? ;-) Now I am going to watch some videos of Bon Jovi's performance in Gdansk! I heard that the scene was amazing. John Bon Jovi was wearing a T-shirt with the Polish flag, and there was also an engagement during the "Never Say Goodbye" song. WOW. Have you seen it yet? ;-)

43 komentarze:

  1. Strasznie szybko zleciał ten czas do wakacji:o

    OdpowiedzUsuń
  2. nie byłam na koncercie ;) śliczna fotka ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bosko!!! :)) Pozdrawiam ;)

    Chętnie zaobserwuje Twój blog! :)
    Jeśli ty również masz ochotę to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie mogę uwierzyć, że już zaraz wakacje! Śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie weekend bardzo ciepły! Ciesze się na wakcje <3 Zapraszam na nowy, dość długi, lecz ciekawy post :3 Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też przez tą długą zimę nie mogę uwierzyć, że już niedługo wakacje! ;)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Indeed, the time goes by so fast.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszcze, że mogła być na koncercie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka z Ciebie ładna dziewczyna :) śliczne masz włosy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam, ale to już wiesz ;) Śliczne zdjęcie, jak zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak już prawie wakacje,no ja już mam za sobą wylegiwanie się na słońcu ale jak na razie z małym skutkiem =) +Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  12. masz bardzo ładne usta:))
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. moje przyjaciółki były i są zachwycone :)
    bardzo ładne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post well done...

    Lubica

    http://lttreasure.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie byłam na koncercie, musiało być świetnie. ja też nie wierzę, że za parę dni koniec szkoły :>



    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog ♥
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. wylegiwanie sie na słoncu ja mam juz za soba, pierwsza opalenizna jest, uwielbiam ten czas, kocham się smazyć :P

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczna i ten kolor ;)!


    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I am still a beginner in the blog please help
    So I am diligent greet, because then I could know more about the blog and thus of maybe only I find inspiration after this, because your smile
    Welcome to share this Story on my blog, hopefully provide shade and softness, may be able to treat wounds, hopefully to make a smile, and beautiful all comes from God, and that one came from me, sorry if the words are less pleased with heart

    OdpowiedzUsuń
  20. is not summer the best! U don't need a tan! U are beautiful tan or not! haha :) hope U have a fun week :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ciągle nie mogę uwierzyć, że zakończenie w piątek! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. nie byłam na koncercie, ale takie coś robi z pewnością duże wrażenie :) ja już się trochę opaliłam, szybko zleciał ten rok :) śliczne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety jestem na studiach, i wlasciwie na dniach je koncze. troche mnie to przeraza, starosc puka do moich drzwi i okien :<

    Zapraszam do mnie, zostaw komentarz a i ja Cie odwiedze:)
    www.ewadymek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny wygląd bloga ♥ *.*
    Czekam na rewanż bo to ważne a nic nie kosztuje sama przecież wiesz :)
    http://juliaandjuulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Howdy! Would you mind if I share your blog
    with my myspace group? There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thank you

    Here is my web page - watch dogs trailer - -

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥