29 czerwca 2013

gumy Orbit z Twoim zdjęciem!

Nie wiem czy wiecie, ale Polska jest jedynym krajem na świecie, w którym wszystkie pyszności marki Wrigley dostaniemy bez wychodzenia z domu! Na stronie sklepu internetowego http://www.jedz-pij-zuj.pl/ możesz zamówić swoje ulubione słodkości, a także zaprojektować gumy Orbit z własnym zdjęciem. Jest mi niezwykle miło, że spośród 130 zgłoszeń, znalazłam się w dziesiątce blogerek, które wezmą udział w wielkiej akcji testowania. ;-) Przejdźmy zatem do "instrukcji obsługi" :-)

Wybieramy właściwe zdjęcie i dopasowujemy je do rozmiaru opakowania naszej gumy.

Wpisujemy tekst/zmieniamy jego kolor lub czcionkę - ja akurat pominęłam ten etap :-)

Oto i nasza guma!

Pozostaje nam tylko wybrać pudełko i przejść do zapłaty. Bułka z masłem! :-)

61 komentarzy:

  1. hahahaha ale fajne! :)
    Świetne wręcz hah *.*
    Kocham Cię ♥

    Sandraa ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jakie super;D

    Zapraszam do mnie
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. haha trego jeszcze nie bylo;p

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za komentarz ;) nie wiedziałam ;) fajny post

    OdpowiedzUsuń
  5. ale czad XD Pięknie!Zapraszam na nowy, krótki post z paroma ostatnimi zdjęciami z gimnazjum. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;)
    Fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ^^
    zapraszam :)
    welcome-to-realityy.blogspot.com
    obserwujemy ?
    Jeżeli tak zaobserwuj mnie a zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Łaał! Ale mega :D

    Nie wiedziałam, że jest coś takiego. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne! :D
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pudełko.
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz takie coś widzę haha :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny pomysł! : )
    Obsewrwuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję kochana! To jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś już trafiłam na tą stronkę z orbit, ciekawy gadżet, nawet szkoda by było ich jeść :D
    zapraszam do siebie, obserwujemy? :)
    kuferekczekolady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie się prezentuję, z chęcią bym coś takiego przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oo super to jest ! Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje bycia w 10 :D fajne takie cos :D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne ;3

    Zapraszam ; magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajny pomysł, nigdy nie słyszałam o czymś takim. :) Super blog! Jesteś śliczna. o_O

    http://szarokolorowajula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. To może być fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny pomysł na prezent *o* hah ;p

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  22. aż żal wyrzucać takie opakowania. Zostawisz sobie chociaż jedno? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. oo ciekawe ciekawe, aż żal potem wyrzucać pudełko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba je wszystkie zachomikuję, hihi :)

      Usuń
  24. Ciekawe ;) Dobre zdjęcia i może wyjść z tego fajny dodatek do prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  25. hahaha, chyba bym się przestraszyła takiej gumy z własnym zdjęciem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny pomysł :D śliczne jest to Twoje zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny pomysł :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pomysł z tymi gumami ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuje,ale jednak sądzę , że nie jestem fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł ;) czego to oni nie wymyślą! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale bajery robią w tym internecie ;D
    ale nie powiem, ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł z tymi zdjęciami :)) OBSERWUJĘ :)

    Zapraszam na moje WAKACYJNE ROZDANIE :))
    www.aneczka84.blogspot.com -> dział ROZDANIA :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię takie rzeczy, każdy sposób jest dobry, żeby kupić Orbit :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczny motyw i oryginalny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  35. cudowne, też chcę orbitki z moim zdjęciam :>


    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. I kindly invite u to join Persun giveaway! And win summer clothes or 100$ gift card! Just 3 simple rules! Here is the link http://mooreann.blogspot.com/2013/07/give-them-away.html
    All the best

    OdpowiedzUsuń
  38. Super blog. Fajne zdjęcia. Gratuluję.
    Noo i ładna dziewczyna :)
    Zapraszam również do mnie:
    www.marketing-invest.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥