20 lipca 2013

delicious!

Hej! Lipiec to okres, gdy w moim ogródku oprócz agrestu królują porzeczki. Jem je garściami, ale jakoś nic nie ubywa. ;-) Tym właśnie sposobem powstał przepyszny placek z białymi, czerwonymi i czarnymi porzeczkami – idealny na leniwe, upalne popołudnie i nie tylko. ;-)

Składniki:
★ trzy szklanki porzeczek
★ trzy jajka
★ trzy szklanki mąki
★ pół szklanki oleju
★ szklanka cukru
★ szklanka jogurtu naturalnego
★ paczka cukru waniliowego
★  trzy łyżeczki proszku do pieczenia
★ bułka tarta do posypania

Wykonanie:
Jajka i cukier ubijamy na puszystą masę, powoli dodajemy jogurt, a następnie olej, mąkę i proszek do pieczenia. Miksujemy do połączenia składników. Wlewamy do dużej blachy i rozsmarowujemy równo. Na wierzch kładziemy porzeczki, posypujemy bułką tartą i odrobiną cukru, aby nie opadły. Pieczemy ok. 35 minut w temperaturze 180 stopni. Pychotka!


76 komentarzy:

  1. Nie przepadam za porzeczkami, ale takie w cieście może mi posmakują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh smakowity <3 kocham porzeczki zwlaszca a cukierem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda baaaardzo apetycznie! :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmm.. wygląda bardzo smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne zdjęcie. uwielbiam połączenie słodyczy z kwaskowatością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda świetnie! W 100% wypróbuję, ale raczej z malinkami, lub jakimiś jeszcze innymi owocami, bo nie lubię porzeczek :P

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. z pewnością jest pyszne :)

    http://karolinag95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ogród jest taki wielki że można na nim spotkać na prawdę wiele owoców i warzyw!
    Jednak porzeczki są tym co najbardziej lubię :)
    Bardzo ciekawy przepis, może mi się przyda x
    pozdrawiam :D
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com/ « ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie zobaczyłam tej notki wcześniej :( Wczoraj zebrałam sporo porzeczek i mogłam spróbować Twój przepis :P A takto wszystkie zostały zasypane cukrem na nalewke ^^.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog *_* Zapraszam do siebie http://natalaablog.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmm Wygląda pysznie ;)

    lifeispyysiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jem wyłącznie czarne, czerwone są dla mnie za kwaśne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak apetycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wcale się właśnie głosna nie zrobiłam... :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pysznie wygląda to ciasto :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny przepis, same porzeczki nie za bardzo mi smakują, ale w placku powinny być idealne:)

    http://zlotapigmejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ohh, smacznie wygląda! :)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  18. pyszności :D z porzeczek uwielbiam dżemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmmm, cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. mmm,wygląda to cudnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo.. tak jeszcze jej w tym roku nie wykorzystałam.. Muszę się zabrać, bo wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wygląda baaardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi I'm Ana from Blogginup.com/en/.

    Blogginup is a website that allows users follow content of blogs that you like in the easiest way.

    The user can follow your content every day and with labels marking the post or blogs and sort them.




    I invite you to come and add your blog in less than 1 minute and start having your own followers to follow your blog.

    http://youtu.be/o_j8j7RXl-Y

    blogginup.com

    English version blogginup.com/en/

    Regards!

    OdpowiedzUsuń
  24. o mniami, uwielbiam owocowe ciasta <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Oczywiście! Ja już obserwuję, czekam na Ciebie! :))

    dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. mniam, ale pyszotka :-) tak jak najbardziej jestem za, jak tylko będę przy kompie to zaobserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. mniam, ale pyszotka :-) tak jak najbardziej jestem za, jak tylko będę przy kompie to zaobserwuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. mniam, wygląda smacznie :D Oczywiście jak najbardziej obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG co za pyszności :)<333 już obserwuję :)

    buziak !

    OdpowiedzUsuń
  30. Pysznie wygląda! :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja już obserwuje, czekam na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mniam, wygląda smakowicie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. ale mi narobiłaś apetytu! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mniam , narobiłaś mi ochoty :D
    pewnie że obserwuję , teraz twoja kolej ^^
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Z wielką chęcią zjadłabym!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za komentarz ;)
    Pięknie to wygląda ! ;D
    jasne, ze mozemy się obserwowac, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prezentuje się naprawdę wybornie :)! Nawet nie pamiętam kiedy jadłam porzeczki..

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygląda naprawdę smakowicie :)
    Już obserwuję c;

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za porzeczkami, ale ciasto porzeczkowe bym zjadła *.* - Hhahah jak to brzmi :p

    OdpowiedzUsuń
  40. wierzę, że jest pyszny :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja niestety nie przepadam za porzeczkami ale muszę przyznać, że ciasto wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. coś wspaniałego!♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. o matko! Jak to smakowicie wygląda! Chyba sobie zrobię:) Dzięki za przepis:)

    Pozdrawiam serdecznie i obserwuję:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Pyszności!

    Dzięki za odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mniaam . :D. Napewno też przepis mi się przyda :D Fajny blog. Może obserwujemy ?
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale mi narobiłaś ochoty! Żałuję, że nie posiadam ogródka z własnymi krzaczkami :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Omnomnom... pyszności <3.

    OdpowiedzUsuń
  48. Eh, ja to mam ochotę na taki placek, ale z malinami!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie przepadam za porzeczkami, ale ciasto wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ale bym zjadła takie placki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy nie jadłam ciasta z porzeczkami. Coś mi się wydaje, że szybko to się zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Aż poczułam smak i zapach porzeczek! Mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  53. ciacho wygląda smakowicie chyba muszę spróbować zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  54. mmm. Aż mi narobiłaś ochoty na ciasto *.* to wygląda smakowicie :)
    obserwujemy? -jeżeli tak napisz u mnie :*

    tina-tinna.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥