25 lipca 2013

CEWE fotoksiążka

Hej! Wiele osób utrwala warte zapamiętania momenty w życiu na fotografiach. Telefon komórkowy z aparatem, lustrzanka czy zwykła cyfrówka to nieodłączna część naszego wakacyjnego ekwipunku. Wszystkie wspomnienia możemy zebrać w jedno miejsce dzięki fotoksiążce. To wspaniały sposób na uporządkowanie i wyeksponowanie zdjęć, nie wychodząc przy tym z domu. Nie trzeba być informatykiem aby zaprojektować książkę ze zdjęciami: wystarczy tylko pobrać bezpłatny program CEWE Fotoświat i zabrać się do dzieła! :-) Układając samodzielnie zdjęcia w odpowiedniej kolejności i wymiarze możemy poczuć się jak prawdziwi profesjonaliści. :-) Jest tylko pewien dylemat: jaki kolor powinny mieć strony? Czerwony, biały, a może jeszcze inny? Twarda czy miękka oprawa? Jeśli jesteśmy zadowoleni z efektu końcowego, zostaje nam już tylko czekać na przesyłkę. Idealny pomysł na prezent! :-) Oto moja CEWE fotoksiążka:

56 komentarzy:

  1. Wow! Nigdy wcześniej o takim czymś nie słyszałam!
    Kurczę, to na prawdę świetna rzecz! I takie pytania;
    gdzie można takie coś "zrobić"? Ile to kosztuje?
    Bardzo mnie to zainteresowało!
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie informacje znajdziesz na stronie fotoksiazka.pl :)

      Usuń
  2. Wow! Nigdy wcześniej o takim czymś nie słyszałam!
    Kurczę, to na prawdę świetna rzecz! I takie pytania;
    gdzie można takie coś "zrobić"? Ile to kosztuje?
    Bardzo mnie to zainteresowało!
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fotoksiążki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna ta książka. Można w każdej chwili otworzyć i wrócić do wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna fotoksiążka ;) Chyba sobie taką sprawię z wakacyjnych zdjęć :>



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To super pomysł na prezent :DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się za to biorę! :D Od zawsze chciałam stworzyć coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nominowałam Cię do Libster Blog, więcej tutaj http://adziaem.blogspot.com/2013/07/libster-blog-award-2.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam to w Pani Gadżet :0
    fajna rzecz ;)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna rzecz taka książka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! O wiele lepiej to wygląda niż normalny album. :))

    >MÓJ BLOG --> KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny album, śliczna TYYYYY:*

    OdpowiedzUsuń
  13. skojarzę coś podobnego z rossmana, cudowna pamiątka! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. moja przyjaciolka wygrala taka fotoksiazke w konkursie :D :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely blog! Now following on GFC. :) T. http://tickledpinkwoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sprawa z taką książką. :)
    A tak na marginesie: aparaty w telefonach są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetna.
    Świetna rzecz na prezent <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny pomysł na taką książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie zdjęcia w niej zamieściłaś? :) ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotoksiążka w twardej oprawie, 26 stron kosztuje 139,99 + koszt przesyłki.

      Usuń
  20. oh wow, those are perfect photos!! i want to have an album like that, beautiful :)

    NEW POST: www.chriissydollxo.com
    Let's connect at GFC and BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne!
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny pomysl, ja jednak wole zdjecia w tradycyjnych albumach :))

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajna rzecz ;)

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW...such a pretty scrapbook!!!!love it! :)
    ps...thank you for stoping by at my blog!
    i just followed you :)
    i hope you do the same!
    Kissesssssssssss!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna opcja na prezent dla kogoś :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Hey dear :)
    Thanks for your comment, unfortunately I don´t do follow-for-follow ;)
    xx
    www.clothesandcamera.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam taką książkę :) Dostałam od swojego partnera ze dwa lata temu z naszymi zdjęciami :) Dziś jak widzę to jak wtedy wyglądaliśmy na początku naszego bycia razem (no po roku ok.) bardzo mnie to bawi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nice blog! Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajnie mieć cos profesjonalnie wykonanego co jednak jest takie indywidualne :) Ja myślę jednak na razie na tzw. instadrukiem
    Przy okazji zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ale staram się dawać z siebie 100%

    OdpowiedzUsuń
  30. This is sooo cute! Love the idea :D
    Don't forget to check my giveaway!
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo miło tu u Ciebie :)
    jasne, daj znać jak się dodasz, a na pewno zrobię to samo :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. What's up too every one, the contents exіsting at this web site are ǥenuinely remarkable
    for people knowledge, well, keep up the good work fеllows.


    Look at my website auto air conditioning bathroom mold removal products

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥