5 lipca 2013

lato, lato wszędzie...

Dzień dobry! Jak mijają Wam pierwsze dni wakacji? Pogoda dopisuje? Ja zdążyłam już złapać pierwsze promienie słoneczne, testując przy tym kilka kosmetyków od p. Małgosi z portalu urodaizdrowie.pl. Żyć nie umierać! ;-)

Na pierwszy ogień poszedł peeling cukrowy do ciała z drobinkami zmielonych pestek awokado, firmy Bielenda. Zacznę od tego, co uwielbiam w nim najbardziej: a mianowicie zapach. Peeling jest tak egzotyczny i owocowy, że za każdym razem mam ochotę go zjeść! Chyba nikt nie przejdzie obok niego obojętnie. ;-) Kosmetyk ma gęstą, przemiłą w dotyku konsystencję, przez co nie osypuje się. Zawarte w nim kryształki cukru, granulki polietylenowe i zmielone pestki awokado dają genialny końcowy efekt, ścierając naskórek, jednocześnie pozostawiając skórę nawilżoną, gładką i natłuszczoną. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Peeling polecam z czystym sumieniem każdej kobiecie z wrażliwą skórą, która szuka dla siebie delikatnego peelingu. Warto dodać, że działa on także przeciw odwodnieniu. :-)

Kolejne cudo, to masło do ciała z granatem, również od Bielendy. Zacznijmy od opakowania: jest tak różowiutkie, że już od samego patrzenia naładowywuje pozytywną energią, a na półce w łazience z peelingiem tworzy przepiękną parę. Pozostaje tylko wykupić całą serię i mieć wszystkie kolory tęczy. Achhhhhh...stop, rozmarzyłam się! :-) Powracając do masła: u mnie sprawdziło się świetnie, zwłaszcza teraz, gdy skóra potrzebuje intensywnego nawilżenia, jest strzałem w dziesiątkę. Zawiera ono w sobie także masło shea, olej kokosowy i sojowy, przez co zapach jest kobiecy i delikatny - można go poczuć nawet na ubraniach. :-) Całe 200ml zużywam podejrzanie szybko, ale już planuję następne. ;-)

Ostatni model na dziś, to złocisty przyspieszacz opalania marki Lirene. Cieszę się, że preparat nawilża, uelastycznia skórę i chroni ją przed promieniowaniem UV, co jest konieczne na słońcu. Produkt świetnie spełnia swoje zadanie: skraca czas potrzebny do uzyskania opalenizny, powodując, że jest ona ciemniejsza, dzięki czemu mniej czasu spędzam wylegując się na leżaku. Zawarte w nim złote drobinki, masło shea i olej z karotki rozświetlają skórę i sprawiają, że opalenizna jest bardziej widoczna.

Link do mojej recenzji na portalu: http://urodaizdrowie.pl/bielenda-peeling-maslo-opinia

61 komentarzy:

  1. o to ja muszę zakupić ten produkt co ułatwia opalenie , bo ja moge leżeć na słońcu i nic

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, na przyspieszenie opalania musi byc dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten peeling od Bielendy!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten peeling niestety strasznie piekła mnie po nim skóra, ale zdzierak z niego fajny! :D masełko mam ale jeszcze nie otwarte ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak robisz te zdjęcia? O.O śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Bielendę, ale tego peelingu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Looks like great products.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  8. peeling by mi się przydał!
    20 cm to bardzo dużo, mam nadzieję, że szybko dodasz zdjęcie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten peeling z Bielendy. Podoba mi się w nim opakowanie, sama substancja, duże ziarenka i zapach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie będę musiała wypróbować ten przyśpieszacz opalania od Lirene ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling to by mi się przydał!!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie wygląda ten peeling;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten przyśpieszacz wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tam nie muszę używać przyśpieszacza ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam to masło do ciała, pięknie pachnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie trzy wpadły w me gusta !
    peeling, masło ! super na pewno kiedys kupię, bo byłąm ich b. ciekawa !
    A co do opalenizny, ja osobiście lubię - PRZYŚPIESZACZE ! Czy jest tej serii jakiś rpzyśpieszac z drobinkami ? :)))
    chętnie kupię ! albo napisz mi coś wiecej o nim , naprawde się opalasz na nim i Cię ujedrnia? a jak zapach?! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Aa teraz patrze że to przyspieszacz z ochroną, ale ja zawsze kupuje te BEZ ochrony i mnie zmyliło, że opisujesz że nie musisz długo się wylegiwać ! to już go kupuję ! naprawdę przyśpiesza tak ogolnie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog:) ciekawie się go czyta:
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze dwa kremy wyglądają zachęcająco <3

    OdpowiedzUsuń
  20. oo zapach granatu jest meega *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę zakupić ten przyśpieszacz do opalania : )
    Bo mam strasznie jasną karnację i nigdy nie mogę się opalić..

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam peelingi masła do ciała! obowiązkowo muszą ladnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. great productes! like them!

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetny blog , będę zaglądać tu teraz częściej ! :) <3 oO
    odwiedź mnie photoboook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Peeling i masło wyglądają tak apetycznie, że ma się ochotę je zjeść, a co dopiero gdy ma się je w łapkach i można powąchać :) Nie wiem jak daje radę przyspieszacz opalania, ale ostatnio użyłam samoopalacza z Avon i gdzieniegdzie na skórze mam brązowe ciapki lub takie białe paski -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie kosmetyki są świetne! :p
    ale najbardziej do mnie przemawia masło do ciała i peeling^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm, masło do ciała i peeling to najlepsze dwa kosmetyki moim zdaniem :)

    Zapraszam do siebie na bloga, mam nadzieję, że coś skomentujesz ;)
    + oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam żadnego z tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  29. w ogóle produkty od Lirene są super! miałam kiedyś preparaty na cellulit i naprawdę mogę śmiało powiedzieć że spełniły swoje zadanie !xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooo przyspieszacz też muszę sobie kupić, dzięki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Widziałam już te kosmetyki z bielendy i wiele razy zastanawiałam się czy ich nie kupić gdy byłam w sklepie.Boję się tylko,że dostane uczulenia,ponieważ mam bardzo alergiczną skórę ;c
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/
    +Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Hi Monika, new followers via GFC, do you like follow back?
    V
    www.fashionriddles.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaciekawiło mnie to masło do ciała z granatem :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. mialam ten o zapachu granatu i był świetny
    dodajemy do obserwowanych i na bloglovin?

    OdpowiedzUsuń
  35. Od samego patrzenia chciałabym je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  36. ja już się troszkę spaliłam :)
    ale te wakacje jeszcze mnie jakoś nie cieszą ;>

    OdpowiedzUsuń
  37. te balsamy muszę cudnie pachniec ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. ciekawe kosmetyki:) za sam zapach mogłabym je mieć na swojej półce;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe kosmetyki <3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszaaam na nową notkę!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie uzywalam nigdy przyspieszaczy :) moze sie skusze na jakis w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  41. te kosmetyki mają świetne recenzje, więc jest czego zazdrościć! poza tym bloga masz niesamowitego i miło się tutaj przebywa :) mam jedno pytanko, ale to już napisałam na e-maila, miło będzie jak mi odpiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, a na maila już odpisuję ! :))

      Usuń
  42. ciekawe recenzje, chyba się skuszę na któryś z kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. SKarbie widziałam ten pryspieszacz w naturze aczkolwiek nie bylo napisane na tym spf - przyspieszacz - w ogole tego nie bylo napisane, i sie zastanawiam czy to samo. chyba ze mi rpzemknelo bo bylam z synkiem i mi rozrabial, a masz utrwalacz z tego?
    a uzywalas przyspieszacza z soraya, ktory bardziej poelcasz ?

    OdpowiedzUsuń
  44. I przeczytaj na odwrocie Lirene, czy jest napisane czy do solarium też można go użyć :), bo są takie rpyspieszacze, a w jednych z odpowidzi gdzie sjuz doczytalam ze to Twój pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na odwrocie nic nie pisze o używaniu w solarium, więc nie pomogę. :( Mogę Ci za to powiedzieć, że na słońcu świetnie się sprawdza-skóra opala się na ciemno i do tego ślicznie się świeci przez zawarte w przyspieszaczu złote zdrobinki. :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  45. Przy najbliższych zakupach muszę poszukać tego peelingu z BIELENDY :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam to masło do ciała. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. miałam masło i bardzo lubiłam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam masła z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Również polecam ten peeling, jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥