23 lipca 2013

Lato z Radiem - Tarnobrzeg

21 lipca, po czternastej minut kilka. Siedzimy z siostrą na tarasie popijając naszą ulubioną czekoladę. Błękitne niebo i przepiękne słońce nad nami zapowiadają ciepłą pogodę do końca dnia. Z kuchni czuć zapachy niedzielnego obiadu, a w radiu słychać piosenkę „Ech Mała”. Przypomniało mi się Lato z Radiem w Ostródzie, gdy to właśnie kilka lat temu po raz pierwszy ujrzałam Marylę Rodowicz na scenie. „Poszłabym jeszcze na taki koncert.”- westchnęłam do Ani, nie wiedząc jeszcze, co czynię. „Może kiedyś nam się uda”- dyskusja zamknięta, czas nakryć do stołu. Nagle zapowiedź z radia: „Zapraszamy Państwa dzisiaj na szesnastą do Tarnobrzegu, gdzie odbędzie się kolejny przystanek Lata z Radiem, na koniec zagra sama Maryla Rodowicz.” Możecie sobie wyobrazić jaką miałam minę – skrzyżowanie zdziwienia, a zarazem zaskoczenia. WOW. Chyba odkrywam właśnie swoje magiczne moce. „Jemy i jedziemy, szybko, szybko!” Taaa, żeby to jeszcze było takie proste. Szybkie sprawdzenie innych wykonawców Lata z Radiem w internecie: Enej i Maryla Rodowicz, aaa! Torebka, karta pamięci, kamera, aparat, komórka, baterie, bluza, przejrzenie w lustrze, zmiana ubrań (komary i inne owady, brrrr). Okej, jeszcze szybki podjazd do sklepu i jedziemy. Uwielbiam jeździć samochodem! Po około godzinie byliśmy na miejscu. Tłum, dziki tłum – ludzie z każdej strony Polski. Gdy już znaleźliśmy miejsce parkingowe(oooj, uwierzcie łatwo nie było) kierowaliśmy się w stronę wielkiego, pomarańczowego balona z napisem Polskie Radio Jedynka. Na scenie odbywały się akurat konkursy dla publiczności. Następnie godzinny występ Hamak Band i od nowa konkursy. Wreszcie, po godzinie dwudziestej na scenie pojawił się zespół Enej. Wspomniałam już, że stałyśmy przy samej barierce? Odbiór występu tuż przy scenie to coś niesamowitego. Dookoła mnóstwo świateł, basu i muzyki doskonale znanej ze stacji radiowych czy telewizji. Piski dziewczyn, gdy chłopaki wychodzili do widowni były słyszalne chyba w całym Tarnobrzegu. ;-) Po obowiązkowym bisie organizatorzy poinformowali nas, że na placu zgromadziło się już około 45 tysięcy osób. Pod sceną nie odczuwaliśmy aż tak dużej ilości zainteresowanych. Dopiero gdy spojrzałam na ogromny telebim znajdujący się obok sceny, który co trochę pokazywał ujęcia z różnych stron byłam w zachwycie. Powiem, że miło było zobaczyć tam również siebie, haha ;-) Na scenie nadszedł czas na…taaak,  konkursy! Po jakimś czasie przed barierką z naszej strony pojawili się chłopaki z zespołu Enej z czarnymi markerami w rękach. Chyba wszyscy wiemy, co to oznacza. ;-) Można było zamienić z nimi kilka słów, a także robić zdjęcia. Wszystko to mi się udało, było niesamowicie pozytywnie! Późnym wieczorem na scenie pojawiła się Maryla! Usłyszeliśmy nieśmiertelne piosenki łączące pokolenia takie jak „Małgośka” czy „Niech Żyje Bal”. Przy każdej z nich było mnóstwo rąk w górze, co wieczorem wyglądało niesamowicie magicznie, a świecące w górze telefony dodawały klimatu. Uwielbiam Marylę jako artystkę. Utrzymuje się na rynku polskim przez wiele lat i jest doskonałym przykładem na to, że wiek nie jest żadnym miernikiem energii, którą w sobie mamy. Cała impreza zakończyła się kilkuminutowym pokazem sztucznych ogni. Był ktoś z Was? :-)

Enej: autografy :-)

40 komentarzy:

  1. autograf Eneja-baaajer ;)
    A takie wypady są super, można się tak zabawić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam okazję uczestniczyć w zeszłym roku:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejjj ja też chcę na koncert Eneja! Raz miałam nawet okazję pójść, ale była burza i wolałam zostać w domu :D

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglada na to ze byla super zabawa :) swietna historia, jak sie ma okazje trzeba z niej korzystac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia, gratuluję autografów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie był Myslovitz i Lady Pank :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo Enej<3 tylko pozazdrościć , 2 tyg. temu był w mojej okolicy , ale niestety ..impreza rodzinna była ;/

    Pozdrowienia ;*

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam. Fajna zabawa :). Chciałabym taką fokę na 24h! haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam kiedyś na ich koncercie i muszę przyznać, że bawiłam się całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. z ich autografów to ja nic nie wiem :) ale lubie ich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale super :D Zazdroszczę koncertu ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Musiało być super !
    Jasne, możemy obserwować. Ja już, teraz Twoja kolej :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyobrażam sobie twoją minę, kiedy dowiedziałaś się o koncercie. Takie chwile są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje to doskonała okazją aby zobaczyć wielu artystów na żywo podczas plenerowych imprez i to bez ponoszenia kosztów biletu;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Matko, bcasyudionvbauosc, byłam tam wtedy! Impreza była świetna, a p. Maryla pokazała klasę, z resztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Enej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie Lato z Radiem było z 5 lat temu, ale impreza nie cieszyła się tak dużym zainteresowaniem, było może z tysiąc osób oO przynajmniej w tych pierwszych godzinach koncertu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj tak Maryla przez tyle lat potrafi utrzymać się na polskiej scenie ,cały czas jest tak samo mocno rozpoznawalan i aktywna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie byłam, ale chyba mam czego żałować ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. wyobrażam sobie tą minę :D musiało być super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Autografy to zdecydowanie coś czego nie rozumiem. Że niby ludzie specjalnie tak bazgrolą? ;)
    A pani Maryla mnie przerażą x.x
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    Lina

    http://zchmurki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. koncerty, koncerty... też bym pojechała:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już który raz widze post na temat koncertów! Heh... Super c;

    Zapraszam na nowy psot ->
    http://mycreativeinterior.blogspot.com

    x x x Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  24. super wydarzenie!!! pozdrawiam kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Enej - świetni są ;) Byłam na 3 koncertach i z chęcią poszłabym znów ;D
    Widać, że udany wypad ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ich piosenki - łatwo wpadają w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę! :3 Ja wczoraj byłam na Lecie z Radiem w Rabce, grali Afromental :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥