11 lipca 2013

Orbit and me

Dzień dobry! Jak wiecie, niedawno zostałam wybrana do testowania nowych gum Orbit ze zdjęciem. Urocze pudełeczko z dziesięcioma opakowaniami gum i pięcioma zawieszkami "jedzonkami" dotarło do mnie wczoraj i już zrobiło szał! :-) Wcale mnie to nie dziwi, bo Orbitkowe gadżety są naprawdę przeurocze. :-) Nadruk zdjęcia na opakowaniu gumy jest wyraźny, dokładny i trwały, więc nie ma mowy o jakimkolwiek rozmazaniu. W środku możemy znaleźć dziesięć miętowych drażetek, które z łatwością wyciśniemy z blaszki. Idealny pomysł na prezent!


P.S. Zapraszam do słuchania radia Atlantic UK, gdzie jestem polecaną artystką. Więcej informacji znajdziecie tutaj: http://atlanticradiouk.co.uk/site/index.php/media-stuff/featured-artists/345-featured-artist-monika-ozdoba
Romwe New Arrivals are online!
Some of them will have discount from 16th to 20th July.  Stay tuned!  

83 komentarze:

  1. gumy do żucia to najgorszy wynalazek - dla naszych zębów tragedia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Orbitki :) a twoje opakowania wyglądają super! Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł!:)
    kocham te zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  4. genialne! później częstować znajomych gumami ze swoim zdjęciem na opakowaniu, bezcenne. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje bosko!!!:*:*:* pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. nie przekonuje mnie ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. mi brakuje kilku do kolekcji:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam gumy orbit ! :D
    Ja już obserwuję, teraz twoja kolej :)

    http://kejtis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kubek na kawe miałam kiedyś ale zgubiłam musze kupi teraz

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te pudełeczka :)
    a zawieszki mam 2,kupiłam opakowania gum,gdzie były gratis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. haha, swietne! :)
    ogladam bloga i musze przyznac, ze bardzo zauroczyl mnie szablon :)

    ps. pytalas o wzajemna obserwacje, jestem jak najbardziej na tak :) takze dolaczam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajneeee *.*
    Obserwujemy , ja już :)

    http://po-drugiej-stronie-lustra-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo jakie świetne *.*
    uwielbiam te gumy do żucia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ale extra
    zbierałam kiedyś te zawieszki ale z tej pierwszej serii
    pozdrawiam i zapraszam :))

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny pomysł :D
    ja juz dodałam do obserwowanych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. love the cover of your cds dear
    xoxo
    happy day

    NEW POST !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne! Też chcę takie! :)
    Zostałaś otagowana! Więcej na moim blogu
    http://panitruskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. matko dziwnie by mi było jakby znajomy pytał czy mam gumę,a ja do niego z moim zdjęciem - a proszę XDD

    OdpowiedzUsuń
  19. So CUTE!!!! I want one!

    xx
    ileana

    OdpowiedzUsuń
  20. Przesuper sprawa ja też tak chce !
    Daj mi jedną zawieszkę !!! Pączka ale bez minki !

    OdpowiedzUsuń
  21. O sorki, w sensie tego loda chce ! :) hihiih. mi pączka synek rozwalił.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne przywieszki;) Fajnie to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie ;) obserwuję na GFC :) czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. jakie świetne:D
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. jaa, ale genialne:) p.s no jak chcesz, ja się w takie coś nie bawię;p

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny blog :D Zapraszam do mnie ----> Truskaweczkabloguje.blogspot.com
    ( nie obrażę się jeżeli pozostawisz po sobie komentarz) POZDRAWIAM ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post...

    lubica

    http://lttreasure.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow urocze pudełeczko ;0 Bardzo lubię gumy Orbit :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcie :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. łaaa zazdroszczę! Też chce gumy ze swoim wizerunkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny pomysł ze zdjęciem na pudełku gum :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcie jest super, a przy okazji możesz wypróbować nowe gumy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Super to wygląda! Dziękuję bardzo za komentarz, oczywiście dołączam do grona Twoich obserwatorów i czekam na Twój ruch :* Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow ! Cholernie zazdroszczę takiego doświadczenia ! Świetnie wyszły opakowania z Twoim zdjęciem :) Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne ! :0
    ja zaczynam własnie doświadecznie ze śpiewaniem. Jakz aczeła sie Twoja karieria ze spiewaniem? zdradziłabyś mi?:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ja przyznam się że za orbitkami przepadam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  37. ciekawy blog, będę wpadać częściej :))
    ZAPRASZAM NA KONKURS : http://best-frieend.blogspot.com/2013/07/a-moze-by-tak-konkurs.html
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się podoba taki pomysł :) Można zrobić coś fajnego na prezent, albo na rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gumę żuję często, nawet za często - nawet na lekcji :D
    Z breloczków brakuje mi jedynie filiżanki ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne! Pięknie wyglądasz:)
    Te ozdoby wyjątkowo mnie bawią.. muszę sobie taki poprawiacz nastroju sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  41. oooo by mi sie przydalo, bo ja ciagle gumy kupuje ;d ja nie wiem czemu one sie tak szybko koncza ;d

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, that's so amazing! congratulations :)

    NEW POST: www.chriissydollxo.com
    Let's connect at GFC and BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  43. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av kviser
    Restylane Sandnes
    Brystløft Stavanger
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    Permanent hårfjerning Sandnes
    Behandling av rosacea


    STAY BLESSINGS!
    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluję! super paczka <33

    OdpowiedzUsuń
  45. o fajne zawieszki takich jeszcze nie widziałam :P

    zapraszam na niewielkie rozdanie: http://the-price-of-beauty90.blogspot.com/2013/07/rozdanie-d.html

    OdpowiedzUsuń
  46. ciekawy pomysł z tym zdjęciem na opakowaniu ;d
    a breloczki są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne to jest ;))))
    obserwujemy?
    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny gadżet ale jak dla mnie trochę bezcelowy :) ale pewnie jak takie coś dostała to bym się cieszyła jak głupia :D
    Gratuluję sukcesów muzycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  49. jeeej! też takie chcę!!! świetny prezent ze strony Orbit!:D +lubię Cię na fb:)
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale miły prezent Ci zrobili ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Super blog *_*

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejku jakie cudeńka, wspaniałości, ja też tak chcę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. super sprawa z tymi orbitkami ze zdjęciami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥