8 lipca 2013

Silcare

Włosy latem, podobnie jak skóra, potrzebują zwiększonej ochrony. Bez niej stają się szorstkie, odwodnione, aż w końcu się wysuszają. Brrrrrr, coś okropnego! Ja już zaopatrzyłam się w swoją małą "armię przeciwsłoneczną" UNIQUE, która jak na razie perfekcyjnie spełnia swoje zadanie. :-)) Są to moje pierwsze kosmetyki fryzjerskie - nie sądziłam, że różnica będzie aż tak duża. Tadaaaaam! Oto one, prosto ze strony http://nails.silcare.com/ :-)

Jako pierwszy melduje się Wam oficer odpowiedzialny za codzienną ochronę. Świetnie sprawdza się w terenie i nie tylko. ;-) Co najważniejsze - nie zawiera silikonów oraz innych podejrzanych substancji, które znajdują się coraz częściej w popularnych szamponach. Przynoszą one więcej szkody, niż pożytku zarówno naszym włosom jak i skórze głowy. :-( A, sio! Pierwsze wrażenie w trakcie używania to wyjątkowo lekka i delikatna konsystencja, przyjemny, charakterystyczny zapach i duuuużo piany! :-) Szampon nie plącze włosów podczas mycia, po wysuszeniu można je łatwo rozczesać. Można chcieć czegoś więcej? ;-)

Mimo, że ten szampon UNIQUE przeznaczony jest do włosów suchych, wybrałam go bez wahania. Ach, co ten przepiękny, błękitny kolor ze mną robi! ;-) Szampon, tak samo jak jego poprzednik, ma poręczne i naprawdę duże opakowanie - 500 ml. Kosmetyk otrzymuje ode mnie maksymalną ilość punktów - jest delikatny i świetnie sprawdza się podczas codziennego stosowania. Włosy stają się bardziej nawilżone już podczas mycia - z łatwością można przeczesywać je palcami. Sama przyjemność! :-) Efekt końcowy? Gładkie, przyjemne w dotyku, dobrze układające się włosy. Nie podrażnia, nie powoduje alergii. Chętnie zostanę z nim na dłużej. :-)

Tutaj mój absolutny hit! Dziękuję temu cudownemu człowiekowi, który wpadł na pomysł połączenia odżywki do włosów z opakowaniem popularnym dla mydeł.  Nie dość, że jest superwygodne, to jeszcze ślicznie wygląda. :-) Dozownik niezmiernie ułatwia aplikację: bez zbędnego siłowania, odkręcania i wyślizgiwania się z rąk. Włosy po użyciu odżywki są błyszczące, gładkie i łatwo się rozczesują. Polecam wszystkim paniom, które poszukują kosmetyku zwiększającego objętość włosów. Efekt jak z niejednej reklamy szamponów. :-)

Uwielbiam wszelkiego rodzaju pachnące i ''zjadliwe'' kosmetyki, do tego, gdy spełniają swoje zadanie, jestem w siódmym niebie. :-) Czekoladowa maska razem z szamponem nawilżającym tworzy idealną parę! Po dłuższym stosowaniu włosy stają się miękkie, miłe w dotyku i odżywione. Tak oto narodziła się moja nowa miłość od pierwszego umycia. :-) 

57 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę te cudeńka na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowały mnie te produkty. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty :) a nazwa jeszcze lepsza ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. nabrałam ochoty na zakup tych perełek:) jeszcze po tylu pozytywnych komentarzach od Ciebie?:) chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny blog o cudownym wyglądzie! ♥ Tych produktów nigdy nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam tych produktów, ale może zakupię :) Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny nagłówek:)
    a produktów nigdy nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. zaciekawiły mnie te produkty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny szablon naprawdę bardzo mi się podoba a kosmetyki również ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tych produktów,ale maska przypadła mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Maska najbardziej mi się podoba, ten czekoladowy zapach bardfzo zachęca do kupna :)
    Na razie zaopatrzyłam się w odżywkę i szampon z Dove ale jak tylko mi się skończą to zacznę rozglądać się za tymi cudownymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają ciekawie *.* http://diamentoowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe produkty. nie miałam okazji ich używać, ale może i to się zmieni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe kosmetyki :) nigdy ich nie używałam, ani nie widziałam :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przez te twoje pozytywne komentarze chyba bede zmuszona kupic te cudenka:)

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. widzę, że są bardzo ciekawe. Sama chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie stosowałam takich specyfików, ale być może tego lata się na nie skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. narobiłaś mi "smaka" na te kosmetyki : )
    chyba jutro wybiorę się do sklepu i również zaopatrzę się w taką "armię" ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. ja używam kosmetyków ziołowych do włosów ;) i też nieźle się spisują ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny wpis :)na prawdę bardzo mi się podoba!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tych produktów, ale muszę się nim przyjrzeć dokładniej :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajnie prezentuja sie te produkty;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Po takiej recenzji muszę się koniecznie zaopatrzyć w te kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie warto pomyśleć o włosach latem - ja jako blondynka powinnam szczególnie na to zwrócic uwagę!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na trochę srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie się prezentują produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne kosmetyki :)

    zapraszam do mnie.
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie słyszałam o tych produktach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. też uwielbiam takie kosmetyki <3.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super!! Opakowanie tez odrazu zachęca do zakupu!
    ♡ ♡ ♡
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  31. nie miałam nigdy
    zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Może kiedyś się skuszę ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. My spouse and I stumbled over here by a different web page and thought I might as well check things out.

    I like what I see so i am just following you. Look forward to looking into your web page repeatedly.


    Check out my web-site - zobacz

    OdpowiedzUsuń
  34. dziękuję. :D
    Aż się zdziwiłam, że udało mi się takie zdjęcie zrobić. haha! ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. jak na razie nie miałam ich w rękach ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam nigdy nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwszy raz słyszę, alee wydaje się ciekawe może wypróbuję kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Firma jest mi znana, produkty ich również ale akurat tego jeszcze nie miałam możliwości testować.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miała okazji testować , ale dzięki tobie chyba zacznę . ;dd

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwszy raz widzę tę firme na oczy, ale z tego co widze to kosmetyki maja faje :)

    pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Hmm.. Pierwszy raz widzę te kosmetyki ale chętnie je wypróbuję!
    I jestem za wspólną obserwacją :D Ja już obserwuję, zapraszam teraz do mnie :)
    zakochanaroza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. nie słyszałam o tej firmie, ale skutecznie mnie nimi zainteresowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  44. nie znam tych kosmetyków, a przyznam że prezentują się bardzo zachęcająco :)
    ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  45. hmmm, coś jest nie tak - nie mogę dołączyć do obserwatorów...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥