7 lipca 2013

what a week!

Cześć! Niedługo zaserwuję Wam kolejną porcję recenzji przeróżnych kosmetyków, które napływają do mnie ostatnio w zabójczym tempie. Co więcej, mam także małe co nieco dla Was, ale o tym niedługo. :-) 
Kilka ostatnich dni, to totalne zawirowanie związane z wydaniem mojej debiutanckiej płyty i jej promocją. Dziękuję Wam za tyle miłych i naprawdę kochanych wiadomości, zarówno tutaj, jak i na Twitterze, Facebooku czy e-mailu - nie przypuszczałam, że będzie ich aż tyle! Niezmiernie uskrzydla mnie fakt, że zainteresowanie jest także w Las Vegas, gdzie Dave dzielnie razi sobie ze sprzedażą płyty. Oby to nigdy się nie kończyło. Odpukać! :-) Z każdym dniem tylko utwierdzam się w przekonaniu, że nic nie jest niemożliwe, jeśli mocno do czegoś dążymy. Praca i wiara w swoje możliwości to klucz do sukcesu. Trzeba tylko znaleźć te właściwe drzwi... BElieve in YOUrself.

 
P.S. Czeka mnie kolejny wieczór spędzony przy dopingowaniu naszej siatkarskiej drużyny. Drugi mecz z serii Polska - USA już dziś. Oglądacie? :-)

63 komentarze:

  1. No to czekamy na recenzje ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się, że wiara w siebie i ciężka praca są kluczem do sukcesu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. You just need to find the right door << Very true! Translated your blog post in Google :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również czekam na recenzje:) masz sliczne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również czekam na recenzje:) masz śliczne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Ty!
    A mecz oglądamy i kibicujemy, zobaczysz, wygramy! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjecia:)

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznotka ;3
    odwiedzam twój blog pierwszy raz, ale podejrzewam, ze musisz być bardzo zdolna, skoro doczekałaś sie wydania swojej płyty. gratulacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jesteś!
    A jakie boskie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzje! :) Piekne zdjecia :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też czekam na recenzję kosmetyków:D
    Śliczne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje tak pełnej samorealizacji!
    Czekamy na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Hah, mega pozytywny post :)
    Chciałabym, żeby wszystkie blogerki miały tyle pozytywnej energii dla swoich czytelników :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozytywne nastawienie to połowa sukcesu, dziękuję! :)

      Usuń
  15. Great post...

    Lubica
    http://lttreasure.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądam siatkówki, bardzo nie lubię, niemniej jednak cieszą mnie wygrane naszych rodaków.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję spełniania swoich marzeń i życzę jak największej ilości sukcesów ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Super że się realizujesz w tym co lubisz robić!to jest bardzo ważne w życiu!:)
    ps.śliczne masz oczy!:))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie lubię siatkówki, ale jeśli wygrają będę się cieszyła:)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na kolejne recenzje ;)
    Ładne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog, fajnie go się czyta ; )
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i komentarz ! miło : )
    + Obserwuję i liczę na Twój mały rewanżyk : D

    + Świetne zdjęcia ! a tło także na tych zdjęciach : D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cute pics:) You are so pretty.

    Energiq

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweety face ;*

    śliczna kochanie :) prosimy wiecej notek ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. nie przepadam za siatkówką. Fajnie wyszłaś na zdjęciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pewnie, że oglądamy! WYGRALI!
    moje kochane Orzełki! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. you're looking so cute!

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. http://veeksler.blogspot.com/ bardzo proszę o komentarze i dodanie do obserwowanych odwdzięczę się tym samym :)


    ŚWIETNY BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  29. czekam na recenzje :) ja mecz oczywiście oglądałam :D jak każdy. teraz tylko Bułgarię skopać i jedziemy do Argentyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia i ciekawy blog ;D
    Zapraszam na mojego bloga :
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. W takim razie niecierpliwie czekam na najblizsze recenzje :)
    Zapraszam do mnie www.czarna-mala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. zagrali dużo lepiej niż ostatnio ;>

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja lubię recenzje kosmetyków, więc czekam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniały kolor włosów!!
    pięknie ♥♥ ♥♥ ♥♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  36. Congrats Monika...Keep It Up. God Bless You

    OdpowiedzUsuń
  37. super fotki, wygladasz fajnie;)))
    ciekawy blog, inny niz wiekszość, obserwuję :)
    Kisses x
    dzieki za odwiedziny;)
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. jesteś taka piękna! ;) też oglądam mecze

    OdpowiedzUsuń
  39. You're so pretty girl :)

    XOXO
    Ashley
    ashleyspassionforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. You're so pretty girl! :)

    XOXO
    Ashley
    ashleyspassionforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajne zdjęcia :D GRATULUJĘ nagrania płyty! :-) i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥