18 sierpnia 2013

this moment, we own it.

Cześć! Post wyjątkowo dodaje się dziś automatycznie, bo jestem właśnie w drodze powrotnej z Krakowa. Ach... musiałam tam jeszcze wrócić! :) Zostawiam Was z piątkowymi zdjęciami, podczas których towarzyszyła mi moja półtoraroczna miaucząca współlokatorka. Po jej ambitnym pozowaniu obiecałam, że przedstawię ją na blogu. Dumnie odeszła, machając ogonem. Taką mam gwiazdę! ;)
 shirt & shorts: choies.com


EDIT: Zestawy kosmetyków Flos-Lek wygrywają: cytruska87@gmail.com, kgorkaa@gmail.com oraz manta34@wp.pl. Gratuluję i już piszę maile z prośbą o dane kontakowe! :)

67 komentarzy:

  1. Podoba mi się wszystko oprócz koszuli. A kotek mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladasz super dziewczeco , bardzo ladnie;]

    OdpowiedzUsuń
  3. love the title, and your blazer is awesome!

    Carla Cee

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny strój :)
    +śliczny kociak :D

    OdpowiedzUsuń
  5. VERY PRETTY!!!!



    http://style-squared.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne szorty :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooooooo ale super wyglądasz Piękna!!! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. te szorty ma juz duzo bloggerek, swietne są :D

    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do mnie ;D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne szorty!<3
    Jaki słodki kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pogodne zdjęcia i jaki miły towarzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) to miłe z Twojej strony. :)
      buziaczki, bardzo mnie ucieszyłaś :D

      Usuń
  12. Słodki kotek, ładny outfit. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam. ;) :

    http://gusto-ko-kendi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak to już jest z gwiazdami - wymagające i ceniące swoją wartość :))

    OdpowiedzUsuń
  14. love the pics!!!
    so beautiful!!

    XX
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Ach te szorty są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale nogi wow ;-)
    Kicia slodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kraków to ładne miasto ;-) Ślicznie wyglądasz. ;p
    e.. nie przepadam za kotami ;p
    Pozdrawiam ;*


    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  18. te szorty są świetne, a kiciuś słodki :)

    zapraszam do siebie i obserwuję :)
    the-velvet-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. omg your cat is so cute!
    love your look
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy zestaw :) A kotka przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale kotek śliczny, wygląda jak mój. :)
    http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczny blog!
    Obserwuję! http://takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. skusiłaś mnie tym tajemniczym komentarzem :P
    super dzięki! :)

    kociak jaki słodziak :3
    ładnemu to we wszystkim dobrze! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. kicia jest słodka:)
    świetnie wyszłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. No ba, to oczywiste, że kicia to gwiazda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka malutkaaa, ja mam wilczuraa w przeciwienstwie do tego kociaka słodkiego. :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Very cute outfit, lovely pictures.

    XO

    www.myownfairytale.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super szorty , mam takie same:)

    OdpowiedzUsuń
  29. zapraszam do polubienia i zakupów na ARTEA. Biżuteria uniwersalna, własnoręczna, TANIA. Strona dopiero ruszyła, ale są już konkursy :)
    ZAPRASZAM SERDECZNIE! :)
    https://www.facebook.com/pages/Artea/433661640081806

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne zdjęcia :)
    czeko-holiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. aale słodki kiciuś;) pozdrawiam
    http://vermilionmcq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Kicia <3
    Ciekawe spodenki, śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. oo masz te fajne spodenki w simsony.. genialne są :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Loooove your shorts! You look so casual and laid back here <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładnie wygladasz w tym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wyglądasz pięknie + ten słodki kociak!
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne zdjęcia :)!

    www.kolawka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ale masz świetne nogi! pięknie wyglądasz :) a kociak uroczy *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. kociaki są słodkie jak śpią ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. swietne nogi ;D
    Obserwujemy?ja juz.

    OdpowiedzUsuń
  41. słodki kotek, supert bluzka :D też I ♥ NY!

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja:) Kotek również spisał się na medal:)
    Mogłabyś zdradzić, co to za okulary:) Baaardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blezerek! No i kotek oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥