11 października 2013

NORMAMAT od dr Ireny Eris

Witam Was serdecznie! Niedawno zostałam wybrana do testowania nowego produktu dr Ireny Eris ♥. Szczęśliwych posiadaczek kremu nawilżająco-matującego z linii NormaMat jest tylko trzydzieści, więc do tej pory jestem cała w skowronkach. ;-) Zapraszam zatem na recenzję. :-)
Krem zapakowany jest w kartonowe pudełeczko, po jego otwarciu ujrzeć możemy małą, zgrabną, plastikową buteleczkę z dozownikiem. Muszę nadmienić, że jest niezwykle wytrzymała (zaliczyła już niejeden upadek z wysokości i nadal wygląda jak nowa. :-))
Kremy matujące są już stałymi gośćmi w mojej kosmetyczce, bo jak już kiedyś wspominałam, idealnie nadają się pod makijaż. Tym razem nie mogło być inaczej: osobnik od dr Ireny Eris daje mi dokładnie to, czego potrzebuję. Matowa cera przez cały dzień to nie tylko obietnica producenta - jest to zauważalne w rzeczywistości. Cera nie błyszczy się, zachwyca idealnym matem przez bardzo długi czas: 5-6 godzin, (hura!) cera jest jakby pudrowa. :-) To nie krem... to cudotwórca :-) Jest lekki, zapewnia nawilżenie dla naszej buźki i błyskawicznie się wchłania, nawet jak używam większych ilości (niestety mam skłonności do nakładania kremu z rozmachem, gdy się śpieszę). Ma świetną konsystencję musu, pięknie pachnie i sprawia, że jego stosowanie jest niezwykle przyjemne. Zdecydowane MUST HAVE dla skóry mieszanej. Z niecierpliwością czekam na "nocną" wersję kremu! :-)
Miłego weekendu!

 Zdjęcia biorą udział w konkursie "W nastroju NORMAMAT".

51 komentarzy:

  1. Oo gratuluję możliwości testowania! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wyprobowac
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już obserwuje cię od dłuższego czasu także miłoby mi było gdybyś ty również zaobserowała mój blog :)
    Bardzo lubię kremy matyujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie, że możesz testować:D
    obserwuje
    rozaliafashion.blogspot.com - jeśli możesz kliknij w baner z napisem SHEINSIDE po prawej stronie na dole

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciłaś mnie, jak gdzieś zobaczę to zerknę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że dobrze nawilża a przy tym matowi na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię kremów bo czuję się przez nie taka lepiąca. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog! obserwuję i zapraszam do mnie :))
    claudiadaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog;)!!
    Obserwuje;)
    i czekam na dalsze posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kremy matujące <3 w sumie z moją twarzą inaczej się nie da :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. nie miałaś jak, bo nie ma go jeszcze w sklepach.

      Usuń
    2. z tego co mi wiadomo jest od jakiegoś czasu już
      a osób do testowania nie było 30 tylko więcej :)

      Usuń
  12. Świetny blog :):) ciekawie piszesz

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Matujący krem? To coś zdecydowanie dla mnie! Musze pójść do sklepu po próbkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. a ile kosztuje ?
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję możliwości jako jedna z pierwszych :) krem zapowiada się ciekawie, nie widziałam go jednak jeszcze nigdzie w drogeriach...
    ja już obserwuję, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachęcająca recenzja, cena troszeczkę mniej :P

    OdpowiedzUsuń
  17. trochę drogi, ale i tak mam na niego ochotę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie bym wytestowała, ale cena odstrasza trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zaopatrzyć się w taki krem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks good.


    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda na drogi i dorosły krem ;o) z opakowania

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja również mam okazję testować ten produkt - jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krem wydaje się dosyć ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wygląda ciekawie ;D
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy aczkolwiek pierwszy raz o nim usłyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe tło wybrałaś do zdjęć! ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz o nim słyszałam ;)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Perfect review.... and I love the pics... beautiful! Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie wygladasz na tym zdjęciu :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Wydaje się być bardzo ciekawym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Beautiful mix !! so stylish .
    I'm following you now.

    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. ile kosztuje taka buteleczka? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥