27 listopada 2013

last days of November...

Cześć Kochani! Nie do wiary, że już w niedzielę przywita nas grudzień! Czy może ktoś zatrzymać czas choć na chwilę? Listopad okazał się dla mnie bardzo przyjaznym miesiącem: nowe plany muzyczne, współprace i coraz większa liczba czytelników. ♡ Miło wspominać też będę dwugodzinny występ kabaretu "Neonówka", który sprawił, że cała publiczność zgromadzona na ostrowieckiej hali śmiała się do łez. Coś niesamowitego! Nowy program "pielgrzymka do miejsc śmiesznych" zawiera masę nowych skeczy. Podczas jednego z nich Radek Bielecki i Roman Żurek improwizowali tak długo, że w pewnym momencie rozbawili zarówno nas i siebie samych, hahaha. Chętnie zobaczyłabym ich jeszcze raz! :) Ciekawa jestem co Wy myślicie o takiej formie rozrywki. Byliście kiedyś na występie kabaretu? Dajcie znać w komentarzach!
żakiet: aupie.com
obok Rossmanowych obniżek nie mogłam przejść obojętnie :)

60 komentarzy:

  1. listopad minął w mgnieniu oka!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful pics..love your eyes and sweater..
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie lubię kabaretów :) strasznie mnie nudzą :P a listopad rzeczywiście zbyt szybko minął :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też uwielbiam Neo-Nówkę- zawsze oglądam gdy mam zły humor:) to działa:) masz cudowny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki kociak! :D bd recenzja tego podkładu? z checia bym zobaczyla sie jak wygada na buzi :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne zdjęcia, kicia na żakeicie <3
    Ty piekna buźka, ja nigdy na kabarecie nie byłam! za to lubię wrecz uwielbiam ogladać na tv, dlatego zazdroszczę możliwości udziału w takim w relau.

    Taa, grudzień grudniem, ale zaraz święta i za 3 mc ja kończe już 24lata ! ;o

    buziak, zapraszam na recenzję ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. NIgdy nie byłam na żadnym kabarecie ale chętnie bym się przeszła.
    Masz śliczny sweterek ! Z jakiego sklepu on pochodzi ? ^^
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow you look gorgeous! Love the sweater!

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny sweterek :)
    jakiego tuszu używasz :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj akurat Rimmel London, Glam Eyes Day 2 Night :)

      Usuń
  10. ciekawy wpis, śliczna jestes;)
    zapraszam >>> redlips-evelinafashion.blogspot.com
    jeśli się spodoba zapraszam również do obserwatorów;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam jeszcze na występie kabaretu... o.O

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice stuff.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja byłam raz na żywo właśnie na Neonówce, świetni są!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia a sweterek wypasiony no i kot - zagłaskałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny post! ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. haha też zaopatrzyłam się porządnie w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny sweterek świetne zakupy<3.

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. koteeek <3
    obserwuję + teraz ty ! ;)
    http://jestemolaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia oraz ty .Zaproponowałaś obserwację za obserwację więc ja już obserwuję ,teraz ty <3
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejuu jaka ty jesteś śliczna , zazdroszczę <3 !
    Bardzo fajny blog , ciekawie piszesz :)
    + Napisałaś na moim blogu czy obserwujemy. Ja się zgadzam i już obserwuję <3 Twoja kolej ;*

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ojeej, to juz w niedziele :o :33 ale super.
    nigdy nie bylam na wystepie kabaretu, aczkolwiek bardzo bym chciala ^w^
    przeesliczna jestes, zazdroszcze urody :3
    xoxo !

    http://mangr0ves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudny sweterek *__* prześliczna jesteś! ♡
    Okej, zaobserwuj a ja na 1oo% się odwdzięczę ♥
    thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Kabarety są super,ale koniecznie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podlad tez byl na przecenie? ja jak kupilam to pani powiedziala, ze promocja jest tylko na kosmetyki kolorowe i zaplacilam normalnie:(

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję w ramach - Obserwacja = obserwacja
    Teraz twoja kolej ;*

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Aż miło się czyta ! <3 Zapraszam do mnie http://tami-tamiii.blogspot.com/ .

    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  27. You are so gorgeous! I love sweater you're wearing. It's super cute :)

    Just found your blog and I'm glad I did. I'm now following you with GFC.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Nom,czas szybko mija,szczerze powiedziawszy z jedenj strony fajnie bo szkoła szybko mija,ale z drugiej strony nasze życie mija nim my się obejrzymy i często nie przeżywamy go tak jak byśmy chcieli a nasze plany bardzo się zmieniają,nawet o 180 stopni :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie *

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne zdjęcia :)
    pewnie, że obserwujemy ! ja już teraz ty :)

    http://myboooringlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie lubię kabaretów ;) strasznie mnie nudzą ;) a listopad rzeczywiście zbyt szybko minął ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kilka razy byłam na kabarecie, nie ma porównania z tym co się ogląda w tv. Choć Neonówki na żywo akurat nie widziałam :)

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny sweterek. Widzę, że też poszalałaś w Rossie ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. masz na sobie świetny sweterek! :)
    ja też ostatnio skorzystałam z przecen, udało mi się kupić upragniony róż :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny masz sweterek!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post !:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam okazji nigdy zobaczyć występu kabaretu na żywo. Czasami zwrócę uwagę w telewizji, ale i to rzadko. :)
    Przy okazji, dziękuję za miły komentarz na moim blogu! Cieszę się, że podobał Ci się post i jestem jak najbardziej pozytywnie nastawiona do obserwacji. Pozdrawiam, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kociak jest prześliczny! Wygląda jak malutka wersja mojego Behemota!
    A listopad jest ciężkim miesiącem, ale przynajmniej szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  37. kot jest wyjątkowej urody, przez te białe wąsy

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękne zdjęcia, jesteś sliczna :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie ty masz śliczne oczy ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  40. You look so pretty! Love the sweater :)

    xoxo
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  41. masz przepiękny sweterek, moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piekna :)
    przesłodkiego masz kociaka <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  43. No rzeczywiście piękny ten sweter i wyglądasz w nim oszałamiająco, ale chyba jest już niedostępny na stronie, bo przetrzepałam i nic podobnego tam nie widzę :( pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Sweterek jest świetny.Twoje oczy *.* ommmm :3

    http://dyziolowata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia ; ) + słodki kociak*.*

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś śliczna <3 twoje oczy są mega *o*

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥