22 grudnia 2013

Barwa: krem do rąk, szampon & peeling

Hej Kochani! Jak tam przygotowania świąteczne? Choinki poubierane? Moja jeszcze czeka na "ścięcie". :) Dzisiejszy wpis poświęcony jest w całości kosmetykom Barwa, które miałam przyjemność testować od początku grudnia. Zapraszam!
Mimo, że nie mam bardzo przetłuszczających się włosów, skusiłam się na niego: i nie żałuję! Opakowanie jest miękkie, plastikowe i przezroczyste: chyba najpopularniejsze jeśli chodzi o szampony. Pokrzywowy kosmetyk świetnie spełnia swoje podstawowe zadanie, czyli bardzo dobrze myje, oczyszcza i radzi sobie nawet z moim olejkiem rycynowym, który ciężko się zmywa. Może jednak wysuszać włosy, zwłaszcza zimą. Wystarczy wtedy odżywka czy maska i stają się one nawilżone i lśniące. Już podczas mycia czuć ich miękkość. Bardzo dobrze się pieni, sama piana jest delikatna i leciutka. Duży plus za piękny, ziołowy zapach - uwielbiam pić herbatkę pokrzywową, tutaj mam to samo, tylko w wersji "pieniącej" się. :) Posiadam już kilka różnych kremów do rąk, których używam w zależności od potrzeb oraz stanu moich dłoni. Lubię czuć, że są one nawilżone i ochronione. Produkt firmy Barwa ma delikatną, lekką konsystencję, która szybko się wchłania. Uwielbiam wszystko co kokosowe, dlatego zapach bardzo przypadł mi do gustu: przypomina mi słodkie Rafaello. :) Po intensywnym stosowaniu skóra staje się gładka i nawilżona. Jednak nie jest to krem do zadań specjalnych, tylko do utrzymania zadbanego wyglądu dłoni.
Peeling zamknięty jest w wygodnej, białej tubce na zatrzask. W swoim składzie zawiera witaminę F, która zapobiega wysuszaniu i pękaniu skóry oraz alantoinę zapobiegającą powstawaniu jakichkolwiek podrażnień. Lekka, biała konsystencja zawiera drobinki pumeksu, dzięki czemu produkt świetne radzi sobie ze ścieraniem naskórka, jednocześnie nie podrażniając stóp. Pozostawia je gładkie i miękkie. Zapach jest prawie niewyczuwalny, lekko cytrusowy. Jedynym minusem jest wydajność: peeling po miesięcznym stosowaniu zbyt szybko się kończy. :(

38 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten szampon chciałbym powąchać jak pachnie:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś spróbuję peelingu i kremu do rąk, ciekawi mnie jak pachnie jego kokosowa formuła :)

    http://jesseyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wypróbuje :)

    Wesołych Świąt ! fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szampon mojego dzieciństwa:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie szampony pokrzywowe, teraz mam taki pollena eva:) a z barwy jeszcze nie miałam:) choinka ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych produktów ale peeling z chęcią bym wyprobowala :-) wszystkiego dobrego na Święta ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice products.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  8. także lubię ten szampon, zapach faktycznie jest ładny, taki świeży:) no i właściwości oczywiście też są okej, jak na taką cenę:)
    ps. z przyjemnością, obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po szamponach pokrzywowych zawsze mi włosy klapną, haha. :D Kto ci robi te wszystkie nagłówki na bloga? : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbuję ten peeling :) Wesołych! :)
    http://gosiabaszak.blogspot.de/2013/12/blue-tartan.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem do rąk z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki wydają się być dobre. muszę je koniecznie wypróbować ;))
    Świetny blog, bardzo tu fajnie <3

    Zapraszam do mnie na świąteczny post:
    http://magic-music-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie skusiłabym się na szampon. Przygotowania pełną parą, choinka już stoi! spiesz się bo zdążą pół lasu wyciąć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. rzadko kiedy kupuję coś z tej firmy ale ostatnio skusiłam się na krem do twarzy :) Wesołych świąt i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny musi być ten krem do rąk kokosowy;D
    Wesołych Świąt!;*

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szamponu od nich nigdy nie miałam, lubię ich mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej firmy miałam tylko kremy do rąk, lubię je :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę sobie kupić taki szampon, bo moje włosy ostatnio strasznie się przetłuszczają, jak będę w Polsce to na pewno go wrzucę do koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie ostatnio zastanawiałam się nad szamponem pokrzywowym, bo moje włosy zaczęły się przetłuszczać... Wcześniej nie miałam z nimi żadnych problemów, a teraz nie wiem - może to przez te czapki :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ten krem do rąk musi świetnie pachnieć :)
    Wesołych Świąt, Moniko :)
    a jeśli chodzi o wzajemną obserwację, to jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  21. taki krem do rąk by mi się przydał!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie wszystko przygotowane! ;)
    również wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  23. O tak, moja choinka już dawno ubrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja mam ten kokosowy kremik i bardzo go lubię ;)
    p.s. obserwuję już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie szampon z pokrzywy to cudo <3
    Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia
    spędzonych w ciepłej, rodzinnej atmosferze,
    samych szczęśliwych dni w nadchodzącym roku
    oraz szampańskiej zabawy sylwestrowej

    Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  27. peeling wydaje się być oki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nic nie miałam od Barwy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥