30 grudnia 2013

bye, bye 2013...

Kochani, czas na pożegnanie 2013 roku, który okazał się dla mnie wspaniały pod każdym względem! Wydarzyło się tyle cudownych rzeczy, że aż nie wiem od czego zacząć! Przede wszystkim spełniłam jedno ze swoich marzeń wydając debiutancką płytę. Cieszę się, że gdzieś hen hen, na drugim zakątku świata, mój krążek nadal jest w sprzedaży. O tym jak powstał i gdzie, można było przeczytać w lokalnych gazetach i to aż trzy razy. :) Brytyjskie radio Atlantic Radio UK umieściło mnie na swojej głównej stronie jako "polecaną artystkę", zaś słysząc swój głos przed utworami takich zespołów "The Wanted" czy "One Direction" byłam w siódmym niebie! W moje osiemnaste urodziny dostałam follow na Twitterze od Ariany Grande. Pisząc do niej tweeta nie spodziewałam się tego zupełnie, bo przecież nie tak łatwo dostrzec jednego z 12 mln followers. Jednak jakimś cudem się udało! Jeśli mowa o Twitterze: niedawno moja liczba obserwatorów przekroczyła 23 tysiące. Dziękuję. ♥ Rok 2014 zapowiada się jeszcze ciekawiej... Mam mnóstwo postanowień, które zamierzam wykonać! :) Szczęśliwego Nowego Roku!

44 komentarze:

  1. jaka Ty jesteś śliczna *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Grate! I love!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotka! :)
    Wow, gratuluję sukcesów kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny uśmiech :) udanego Sylwka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! No to Ty światowa kobieta jesteś! JA to nawet nie śnie o jakiejkolwiek gazecie, a co dopiero o umieszczeni una tak ważnym miejscu w zagranicznych mediach ;-)
    Gratuluję :D
    Pozdrawiam ;*
    Szczęśliwego Nowego Roku ;-)

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakaś Ty śliczna! Gratuluję wydanej płyty!;* Oby kolejny rok był jeszcze lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna bluza z jelonkiem! :) życzę Ci udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje kochana i oby tak dalej, jesteś śliczna! ♥
    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku!
    thegirlishdope.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. No to fajnego Sylwestra życzę i udanego roku 2014! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza bluza :)) szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesów i życzę żeby było ich jeszcze więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję sukcesów :) masz przepiękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki z racji tego radia ;) dla mnie 2013 też był udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję oraz również życzę szczęśliwgo nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje i jeszcze wiecej sukcesow zycze!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkiego co najlepsze w nowym roku kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wszystkich sukcesów i życzę jeszcze więcej w 2014! :)
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam nadzieję, że uda ci się wytrwać w twoich postanowieniach :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co NAJPIĘKNIEJSZE w nowym roku :***

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego co najlepsze w roku 2014!

    z pozdrowieniami:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. No brawo ! Oby ten rok był równie udany ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkiego najlepszego w nowym, 2014 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i życzę jeszcze ciekawszego 2014 roku :))
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. życzę ci aby rok 2014 był jeszcze lepszym rokiem :))
    BLOG-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. nice blog!


    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczęśliwego Nowego Roku, Spełnienia marzeń! <333
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://solodayworld.blogspot.com/
    Obserwujemy? Ja już xd

    OdpowiedzUsuń
  29. Tobie również życzę szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczęśliwego nowego roku :)\

    Jestem w lekkim szoku czytajac to co piszesz...co za płyta? nie miałam zielonego pojęcia , że coś tworzysz.... :O Napisz coś więcej o tym.

    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Tobie również szczęśliwego ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Wzajemnie piękna niewiasto ;)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥