11 grudnia 2013

Siarkowa Moc & Barwy Harmonii

Cześć! Jakiś czas temu dostałam ogromną przesyłkę z produktami firmy BARWA. Dzisiaj przedstawię Wam dwa kosmetyki, które zwróciły moją największą uwagę. Zapraszam!
Mimo, że "Siarkową Moc" znam ze sklepowych półek, nie miałam z nią do tej pory styczności. Do linii tej zalicza się antybakteryjny krem matujący nazwany przez portal wizaż kosmetykiem wszech czasów. Krem znajduje się w plastikowym, pomarańczowym słoiczku o pojemności 50 ml. Dodatkowo pod nakrętką zostało umieszczone sreberko dające gwarancję świeżości. Kremik łatwo rozprowadza się na twarzy i błyskawicznie się wchłania. Ma gęstą, zbitą konsystencję i cytrynowy zapach, który nawet przypadł mi do gustu. :) Doskonale matuje, nie spotkałam się jeszcze z tak dobrym efektem, mimo używania różnych kremów matujących (chociaż nadal pozostaję wierna produktom marki dr Irena Eris :)). Nadaje cerze ładny, pudrowy wygląd, przy dłuższym stosowaniu wygładza i niweluje niedoskonałości. Kremu używam także jako bazę pod makijaż, mieszam go wtedy z jakimś produktem nawilżającym. Mat utrzymuje się wówczas przez cały dzień! :)
Mydło jak mydło - może powiedzieć każdy. Większość tego typu produktów jest tak nafaszerowana chemią, że aż odrzuca od chęci ich posiadania, nie mówiąc o używaniu. Na szczęście nie zalicza się do nich seria pachnących kostek "Barwy Harmonii". Duże mydło o wadze 200g, w pięknym, różowym kolorze od pierwszej chwili zachwyciło mnie swoim zapachem. Dłonie umyte kostką są delikatne, miękkie, przyjemne w dotyku i efekt nawilżenia nie znika z chwilą wytarcia ich w ręcznik. Naturalny aromat płatków róż utrzymuje się przez dłuższy czas po umyciu i wysuszeniu dłoni. Zapach szalenie relaksujący, nieinwazyjny, otulający, idealnie sprawdza się jesienią i zimą. Absolutnie wyjątkowy. Baza mydła to naturalny olej palmowy, dlatego też pielęgnuje on naszą skórę, nie powodując przy tym żadnych podrażnień.

53 komentarze:

  1. miałam kiedyś próbkę tej siarkowej mocy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam tego kremu ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne:)

    bezimienny-szymon.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  4. Looks like a great product.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem wydaje mi się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, przy kosmetykach często bywa tak, że kupuję je ze względu na opakowanie - tak by było w przypadku tego mydełka, cudne to opakowanie. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremy tego typu nie są mi potrzebne ale mydło mnie zainteresowało :) Mam manię częstego mycia rąk więc są one suche i spierzchnięte mimo używania kremu. Może jeszcze wypróbuję to mydło :)
    Pozdrawiam, Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten krem to mój drogeryjny ulubieniec. Miałam wiele kremów matujących, ale ten jest najlepszy ;) i w dodatku pięknie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, ciekawa recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawe produkty <3333333

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Świetny i ciekawy blog! Zapraszam do mnie! Mam nadzieję, że mój blog wyda ci się interesujący i będziesz go obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe produkty, i znakomita recenzja :*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam, nowa notka u mnie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, ale nic z tego nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam krem siarkowa moc, używam już chyba ponad rok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie słyszałam o tej firmie^^

    OdpowiedzUsuń
  16. O uwielbiam szampon żurawinowy z tej firmy, a kremu też używałam i nawet jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam , że pierwszy raz słyszę o tej firmie i o tym produkcie :3
    Obserwujemy? Zacznij ;* http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Siarkowa moc jak najbardziej na tak! Sama miałam i była rewelacyjna : ) Obserwuję < 3 .
    Jak tez i zapraszam na nowo odświeżony blog! Oraz nowe notki : * Będzie mi bardzo miło ,jeżeli zawitasz : * http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Serdecznie i Cieplutko! : )

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie mogę kupić taki krem?

    OdpowiedzUsuń
  20. jako nastolatka używałam mydełka siarkowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tym kremie siarkowa moc- chętnie wypróbuję. Świetny blog - obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiałam ten krem jak jeszcze miałam problem z przetłuszczającą się cerą :) co do obserwacji to ja już od dawna Cię obserwuję, jak chcesz to możesz się odwdzięczyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam punktowy krem z tej serii, bardzo dobrze się sprawuje ;)

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiałam ten krem jak jeszcze miałam problem z przetłuszczającą się skórą. <3 Co do obserwacji to ja już od dawna obserwuję. Możesz się odwdzięczyć jeśli chcesz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam ten krem, niestety mnie za bardzo wysuszał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdradzisz gdzie można kupić taki fajny kremik? Oczywiście, że zgadzam się na spólną obserwuję ( ja już :> )
    -------------------------------------


    cuteewish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaproponowałaś wspólną obserwację - ja już od dłuższego czasu obserwuję Twój blog :)
    Nie słyszałam jeszcze i tych kosmetykach. Masz śliczny nagłówek :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Oki, obserwujemy. Ja juz, teraz Ty :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. A krem nie wysusza? Zawsze obawiam się, że te matujące będą mi wysuszać bardzo cere:)
    www.cukrowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe produkty. Może wypróbuję. ;) Fajny blog.

    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam tą siarkową moc, niestety strasznie mnie uczuliła :( A robiłam już dwa podejścia :/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja właśnie czekam na paczkę od nich :)))
    + obserwuję już od dawna :)) no ale miło by mi było, gdybyś również zaobserwowała mojego bloga :>

    OdpowiedzUsuń
  33. Mydło wygląda na bardzo fajny produkt!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń
  34. u mnie ta siarkowa moc się niestety kiepsko sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  35. Dość ciekawe produkty ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. ciekawe, może wypróbuję ;)
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. dziękuję :)
    jasne, możemy obserwować, zacznij C:

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawe, wypróbuję ;)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy post :) na pewno się przyda! Zapraszam do mnie na nowy post, a w nim konkurs! Do wygrania dowolnie wybrana rzecz ze sklepu Rosewholesale :-) Pozdrawiam ciepło! ;**

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥