30 marca 2014

red

Dzień dobry! Niedawno wróciłam ze szkoły, w której lekcje minęły mi strasznie szybko... ale dzisiaj nie o tym! :) Wpadłam tutaj, aby pokazać Wam strój, który miałam na sobie w niedzielę. Sklep internetowy oasap.com po raz kolejny zaskoczył mnie szybką dostawą i świetną jakością swoich produktów: czerwona kurtka jest lekka i idealna na wiosenne spacery. Co myślicie? :) Dajcie znać w komentarzach!

Happy Easter day  
Up to 75%off. Hurry up!
More than 1000 styles. There is always a suitable one for you!
Start from Apr 15th, end on Apr 22nd.
Shipping within 24 hours.
By the way, the white lace blouse in 3D embroidery will be $11.99 on April 17th, save 64%.  
Beginning at 1:00am GMT April 17th,
Lasts only 24 hours, limited pieces available. 

60 komentarzy:

  1. A mi ona bardziej wygląda na zimową :D Chociaż bardzo mi się podoba, a szczególnie ten wyrazisty kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. great outfit!
    love the reds
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna dziewczyna z Ciebie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No kurtka jest świetna , ale jakie Ty masz oczy !! < 33
    Klikniesz w baner Oasap ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely red outfit!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta kurtka! Muszę przyznać, że jednokolorowa stylizacja wygląda naprawdę fajnie, szczególnie, że połączyłąś kilka odcieni. Dla mnie bomba :)
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz sliczny uśmiech (:
    Bardzo fajny post

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna stylizacja, piękna kurteczka :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pasuje do Ciebie ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna kurtka i cały zestaw :) śliczna jesteś *.* :)
    http://travellthroughmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. dziś kupiłam podobne spodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że przełamałaś czerwień białą koszulką :) Do twarzy Ci w czerwieni :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Great outfit. You look lovely! :)

    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda! :) Buty super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor świetny - idealny na wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja!


    rzetelne-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. ale outfit śliczny !!!:):):)
    marlensss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka jest super, kolor boski.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio w project runway jeden z uczestników podobnie połączył te kolory ;) Mi się bardzo to podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia i super outfit. Jejku, jaka ty jesteś śliczna *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystko fajne, ale jak dla mnie monotonnie i za czerwono :) troszkę nudno się robi poprzez ten jeden kolor w kilku odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. slicznie Ci w czerwonym, ja zawsze zle sie czuje w tym kolorze :P aczkolwiek na innych mi sie podoba ^^
    (zapraszm do przeczytania pierszego posta na blogu) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna stylizacja :) pięknie Ci w czerwonym. Sama nie przepadam za kurtkami i dopiero w ubiegłym sezonie się do nich przekonałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Monika! Wyglądasz Super!! Jestem zachwycona! Bardzo!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawie wszystko połączone :)
    / mam prośbę o kliknięcie u mnie w baner choies po prawej str ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor tej kurtki jest prześliczny, idealny na wiosnę.

    yumi-yumi-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna kurteczka, ale ja na twoim miejscu ubrałabym do niej zwykłe niebieskie spodnie.


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. jaka piekna stylizacja i ta kurteczka tak wszystko ozywia!
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga, jak ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj ;)
    http://jusssstine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zakochałam się w kurtce, może nie mój kolor, ale fason bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jaki napis na bluzce?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna kurtka :)

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Mi też lekcje minęły bardzo szybko :)
    Fajna ta kurtka ;>

    zapraszam do mnie:
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. That's a nice jacket you're wearing.

    P.S. Thank you for visiting my blog. Good to know you live in Poland. It's a beautiful country =)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super blog, zdjęcia i posty:)

    Zapraszam do mnie:
    www.kirs-zegarki.blogspot.com

    Dodam również że zajmujemy się sprzedażą zegarków i biżuterii:
    www.sklepkirs.na.allegro.pl

    Zapraszam:)

    Obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥