9 maja 2014

Konkurs - wygraj zestaw Dafi dla mamy!

Niespodzianka! Z okazji zbliżającego się Dnia Matki przychodzę do Was z konkursem, w którym do wygrania są nagrody ufundowane przez firmę Dafi z Kielc, a mianowicie dwa zestawy zawierające szklany dzbanek filtrujący ze wskaźnikiem LED sensor + filtr magnezowy Dafi AquaMag + książeczkę Dafi z przepisami na zimne napoje, która z pewnością przyda się na gorące dni. :) Aby wygrać jeden z zestawów, odpowiedz na poniższe pytanie:
Jaki napój z przefiltrowanej wody z dzbanka Dafi przygotujesz dla swojej mamy i dlaczego?
 Regulamin:
1. Konkurs trwa od 9 do 16 maja 2014 roku.
2. Ogłoszenie wyników nastąpi w przeciągu dwóch dni od zakończenia konkursu.
3. Wygrywają dwie najciekawsze odpowiedzi. 
4. Laureaci konkursu zostaną wybrani przez przedstawicieli firmy Dafi.
5. Będzie nam bardzo miło, jeżeli polubisz Monika Ozdoba oraz Dafi na Facebooku.
6. Nagrody wysyłane są tylko na terenie kraju.
7. Dane osobowe zwycięzców zostaną wykorzystane jedynie w celu przekazania nagrody.

Wzór zgłoszenia:
1. Odpowiedź na pytanie:
2. Lubię na Facebooku jako:
3. Adres e-mail:

Zapraszam Was także na moją recenzję dzbanka: KLIK

Powodzenia!

EDIT: Oto zwycięzcy wytypowani przez przedstawicieli firmy DAFI:
kochacwszystko@o2.pl
wiola606@vp.pl 
Gratulujemy! 

32 komentarze:

  1. 1. Odpowiedź na pytanie:
    Dla mamusi mojej kochanej,
    często przeze mnie niedocenianej...
    Z przefiltrowanej wody z dzbanka Dafi
    przygotuję coś, co nie każdy potrafi!
    A będzie to od serca napój mamy ulubiony,
    Z nim każdy dzień jest choć troszkę szalony,
    Od razu uśmiech się na twarzy pojawia,
    Radość ducha się zjawia,
    Wszystko wkoło się uśmiecha,
    I na mamę tylko czeka!
    Moja mama jest kochana,
    często wstaje prędko z rana.
    Kiedy napój się szykuje,
    Już sobie wyobrażam jak na jej twarzy uśmiech się maluje.
    A co lubi moja mama?
    Monika nie mogę powiedzieć, wybacz mi kochana!
    To nasz sekret - mój i mamy -
    napój przez nas uwielbiany!
    2. Lubię na Facebooku jako: Joanna Lifestyle
    3. Adres e-mail: asieek13@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne są dzbanki dafi. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Odpowiedź na pytanie:
    Moja Mama ma krystalicznie czyste serce - jak woda z dzbanka Dafi. Uwielbia poziomki, a więc nalałbym do jej ulubionej filiżanki sok własnej roboty i zalał go przefiltrowaną wodą. Jest tak dobra, że właściwie można pić ją bez niczego. A moja Mama jest najlepsza na świecie! :-)
    2. Lubię na Facebooku jako: Robert Jóźwiak
    3. Adres e-mail: speedway333@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama dostała na gwiazdkę ode mnie taki dzbanek, więc życzę powodzenia innych uczestniczkom.

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia ;)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy konkurs :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.Odpowiedź na pytanie:
    Moja Mama jest najukochańszą osobą na świecie.O każdą mamę trzeba dbać jak się należy,a że pijemy dużo wody więc najlepiej podałabym mamie wodę z dzbanka DAFI.Jej ulubionym napojem jest sok malinowy ,a z tak czystą i przefiltrowaną wodą smakował by jej jak nic na świecie.Mojej Mamie chcę dać to co najlepsze :-)
    2.Lubię na Facebooku jako:Agnieszka Król
    3.Adres e-mail: agakrol40@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Odpowiedź na pytanie:
    Rano przed pracą,
    Pięć razy w dzień,
    Na wieczór ze cztery,
    takiej mojej mamy są maniery.
    Herbatę uwielbia,
    Pije ją co dzień
    I miłością do niej
    Zaraża mnie też.
    Czerwona herbata,
    Zielona też nie jest zła,
    Z hibiskusem, imbirem,
    Czymkolwiek się da!
    Dlatego właśnie filtra Dafi
    pomoże zrobić mi herbatę dla niej.
    2. Lubię na Facebooku jako: Karina Nabor
    3. Adres e-mail: karina.nabor.8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie biorę udziału, ale życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uu genialny pomysł idealny prezent dla mamuśki, pomyśle nad zgłoszeniem się (:

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z tym konkursem, mamuśka by się ucieszyła(: Pomyślę nad zgłoszeniem się (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dzbanek Dafi i jestem z niego bardzo zadowolona. Powodzenia życzę wszystkim biorącym udział w konkursie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taki dzbanek, jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki dzbanek, więc dam szansę innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja z przyjemnością biorę udział, bo mimo, że sama mam taki dzbanek to moja mama niestety nie więc chętnie ją obdaruję w razie wygranej :)
    1. Odpowiedź na pytanie: Akurat w czerwcu wybieram się do Polski, a mamy nie widziałam od zeszłego roku więc sądzę, że nawet woda z cytryną by jej smakowała :) A tak na prawdę to poszłabym do piwnicy, wyjęła jakikolwiek domowy sok i zalała go wodą z dzbanka Dafi :) Na pewno by się ucieszyła :)
    2. Lubię na Facebooku jako: Monnie B.
    3. Adres e-mail: monikabardyga@ymail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzór zgłoszenia:
    1. Odpowiedź na pytanie: Nie będę pisała wierszyka o serwowaniu napoju, wenę zostawię sobie na Dzień Matki, więc napiszę po prostu, że... Moja mama od zawsze pije wodę, nie przepada za gazowanymi napojami. Bardzo dużo wody się u nas przelewa, więc taki dzbanuszek byłby jak najbardziej ok :) Zaserwowałabym mamie napój z plastrami cytryny, która dałaby jej energię i orzeźwienie na cały dzień (moja mama jest pracowita jak mróweczka, więc na pewno by jej to pomogło) i dodatkowo kilka plasterków ogórka, aby dodać mu niepowtarzalnego smaku. Takie napoje robię sobie często. Mamie jeszcze nie serwowałam, wiec myślę, że to byłby idealny moment ;)
    2. Lubię na Facebooku jako: z fanpage Darmoszki
    3. Adres e-mail: natalyyjka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozytywną recenzją zachęciłaś mnie do wzięcia udziału w konkursie :)

    1. Odpowiedź na pytanie: Jako, że ostatnio moim ulubionym napojem jest domowa woda smakowa, która świetnie oczyszcza organizm zrobiłabym ją mamie, ponieważ jeszcze nie miała okazji spróbować mojego napoju, gdyż od pół roku jest w pracy, w Niemczech. W naszym kranie płynie brudna, śmierdzaca woda i nie da się na nią patrzeć, a co dopiero pić, myślę, że dzbanek z filtrem Dafi załatwiłby sprawę i znów spokojnie moglibyśmy pić wodę z kranu, a nie okropną butelkowaną. Woda śmierdzi, aż tak, że nawet tona owoców nie przebiłaby tego zapachu, a do napoju, który przygotowałabym mamie niezbędna jest czysta woda i oczywiście świeże owoce :)
    2. Lubię na Facebooku jako: Emilia Kowalczyk
    3. Adres e-mail: zimne.dlonie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny konkurs! Powodzenia wszystkim!
    Mam pytanko odnośnie Twojej współpracy z Romwe: Na jaki e-mail do nich napisałaś? Co ile dostajesz paczki (od czego to zależy)
    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś na nie odpowiedziała, ponieważ zastanawiam się nad współpracą z tym sklepem :)
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja dostałam od nich maila z propozycją współpracy w 2011 roku :)

      Usuń
    2. a z jakiego e-maila do Ciebie napisali? I Co ile dostajesz od nich paczkę?

      Usuń
    3. kontakt dla blogerek: blogservice@romwe.com
      wszystko jest na ich stronie, wystarczy poszukać. :)

      Usuń
  19. 1. Odpowiedź na pytanie:
    Dla swojej mamy przygotuję kompot malinowo-wiśniowy zalany przefiltrowaną wodą z dzbanka Dafi . Czemu ? Bo kocham swoją mamę ! A moja mama kocha słodkie owoce, w szczególności maliny (sam ich zapach sprawia, że na jej zmęczonej twarzy maluje się ogromny uśmiech, a serce rwie się do roboty). Opieka i troska mojej mamy jest słodka i radosna jak malina, a jej pouczanie i czasem zdenerwowanie (które przy tak kapryśnych dzieciach sięga czasem zenitu) jest jak lekko kwaśna wisienka.

    Dla swojej mamy przygotuję taki owocowy napój ponieważ chcę ją zaskoczyć, sprawić że wzruszy się do łez i wypije kompocik ze smakiem, zadowoleniem i ogromnym pragnieniem. Chcę przygotować dla niej z wody przefiltrowanej w dzbanku DAFI napój, który będzie wyrazem podziękowania za opiekę, troskę, pomoc, bycie przy mnie w zdrowiu, chorobie, w szczęściu i nieszczęściu, za obecność, wyrozumiałość, czasem i zdenerwowanie . To właśnie dla niej przygotuje kompot malonowo-wiśniowy bo jest najwspanialszą mamą na świecie która jest także :

    D DOBRODUSZNA , zawsze pomoże nawet gdy złość ją ogarnia
    A ADEKWATNA , zawsze dotrzyma słowa, mimo iż czasem aż serce jej się kraje
    F FANTASTYCZNA , zawsze wie jak sprawić przyjemność swoim dzieciom
    I IDEALNA , zawsze taka jak być powinna !

    Dla mojej mamy z wody przefiltrowanej DAFI stworzyłbym tysiąc i jeden napojów, zalewek, herbatek itp. . A wszystko po to, by zobaczyć na jej twarzy uśmiech ;)

    2. Lubię na Facebooku jako: Adam K
    3. Adres e-mail: kochacwszystko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Odpowiedź na pytanie: Dla swojej mamy przyrządziłabym napój, który najbardziej lubi czyli kawę! Będzie to włoska kawa zaparzona przefiltrowaną wodą (na pewno będzie dużo lepsza niż z kranu). Do kawy dodam cukru i mleka, schłodzę w lodówce i podam z kostkami lodu ( nie musiałabym już gotować wody aby zrobić kostki lodu, wystarczyłaby woda z takiego dzbanka :)). Moja mama uwielbia mrożoną kawę w lecie, na pewno zrobiłabym jej tym dużą przyjemność :)
    2. Lubię na Facebooku jako: Monika Brych
    3. Adres e-mail: monek188@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. super konkurs !
    powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Odpowiedź na pytanie:

    Dla mamy Espresso zrobię w poniedziałek
    Gdy zdenerwuje ją mój brat Michałek
    Cappucino wypije we wtorek
    To napój dla takich jak ona kawy amatorek
    Macchiato skosztuje natomiast w środę
    Znów użyję odfiltrowaną wodę
    W czwartek króluje Latte
    Ja natomiast wypiję zwykłą herbatę
    Irish Coffe zaserwuję w piątek
    Użyję do tego gorący wrzątek
    Frape delektować będzie się w sobotę
    I mi w końcu narobi na nią ochotę
    Mochę popijać będzie w niedzielę
    Z dzbankiem Dafi urządzę mamie kawową telenowelę :)

    2. Lubię na Facebooku jako: Wioleta Rowińska
    3. Adres e-mail: wiola606@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. powodzenia wszystkim, bo nagroda jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje, bardzo się cieszę zrobię mamie świetny prezent dzięki Dafi i Twojemu blogowi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥