28 maja 2014

olej kokosowy - jak działa na włosy?

Cześć! Po wypróbowaniu olejku arganowego (o którym więcej wkrótce), rycynowego oraz nafty kosmetycznej stwierdzam, że nic nie działa lepiej na włosy niż naturalne kosmetyki. Niedawno wpadł mi do rąk olejek kokosowy i jako intensywna maska zdziałał cuda już po miesięcznym stosowaniu. Po otwarciu słoiczka na myśl przyszedł mi świeżo otwarty orzech kokosowy, pycha! Trzeba przyznać, że zapach tego naturalnego cuda jest zniewalający! :) Nie ma mowy o żadnych sztucznych aromatach, które powtarzają się w składzie popularnych szamponów czy odżywek. Olej ma konsystencję twardego masła, lecz łatwo topi się pod wpływem ciepła. Ja wmasowuję go w skórę głowy oraz rozprowadzam na końcówkach włosów. Im dłużej pozostawimy olej na głowie, tym lepiej, dlatego nakładam go wieczorem i zmywam rankiem. Po wysuszeniu włosy stają się  niezwykle miękkie w dotyku, sypkie, lśniące i pachną słodkim kokosem. Po aplikacji warto wmasować go także w dłonie, jego działanie jest zaskakujące: nawilża i zmiękcza skórę. :) Podsumowując: Jestem zachwycona jego działaniem i wielofunkcyjnością. Jest niezastąpiony w walce o zdrowe włosy, odżywia cebulki pobudzając je do działania, dobrze zabezpiecza końcówki i zdecydowanie pomaga zapobiegać ich rozdwajaniu. Do tego ten zapaaaach... marzenie. :) Odstawiam wszelakie odżywki i od tej pory zastępuję je tym oto produktem. Jak najbardziej polecam i Wam. :)

21 komentarzy:

  1. Mnie na pewno zachęciłaś , nie dość że ma świetne działanie to jeszcze znajduje się w takim przepięknym opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, kupiłam go niedawno, ale w celach spożywczych... :D Dokładnie taki sam. Świetnie, wypróbuję go na swoje włosy. : )

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapach kokosu!
    obecnie jednak testuję serię arganową marion i chyba coś wreszcie zaczyna mi pomagać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę, że oleju kokosowego uzywa się na włosy :) btw masz genialny szablon i jesteś śliczna! Zapraszam na nowy post; relację z krakowskiego Festiwalu Nauki! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokos is a great product.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak często używasz? skuszę się skoro tak chwalisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kokos coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo super akurat mam olej kokosowy a o tym pomyśle jeszcze nie słyszałam (:

    OdpowiedzUsuń
  9. może i ja kiedyś się przekonam do naturalnych kosmetyków. ale jak nie spróbuję to się nie przekonam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam olej kokosowy:D Używam go nie tylko do pielęgnacji, ale również w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o nim wiele dobrego i w końcu sama muszę się na niego skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. uzywam arganowego olejku ale do skory, natomiast skreca mnie ciekawosc czy ten kokosowy by mi poprawol konducje wlosow. Napewno kupie :)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moich włosach się niestety nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥