7 czerwca 2014

CosmoSPA

Dzisiaj szybki i lekki post o kosmetykach firmy COSMOSPA. Testowałam je przez ostatnie miesiące i jestem zaskoczona niektórymi efektami. Po raz pierwszy zetknęłam się z olejkiem arganowym, czarnym mydłem oraz (na pierwszy rzut oka) komicznie wyglądającą maską kolagenową do twarzy, dlatego ich testowanie sprawiło mi także wiele frajdy. :)
Olejek arganowy:
Otrzymujemy małą buteleczkę produktu bez parafiny, dlatego śmiało stosowałam go zarówno na włosy jak i twarz. Jednak, należy pamiętać o rozsądnej ilości - wtedy szybko się wchłania i pozostawia delikatny film. Zbyt duża dawka olejku na twarzy powoduje świecenie, a tego chyba chcemy uniknąć. :) Ja zmieszałam olejek z kremem na noc - nie szczędziłam go sobie wieczorem i na drugi dzień mogłam cieszyć się rozświetloną i nawilżoną buzią. :) Wierzę, że ten specyfik pomoże zachować także jędrność mojej skóry. Mało bym zapomniała! Używam go także na końcówki włosów jako nawilżacza i sprawdza się w stu procentach. Jest mi z nim cudownie i coś czuję, że nie rozstaniemy się jeszcze przez dłuuuugi czas. ;)
Maska kolagenowa:
Totalne zaskoczenie. Przeznaczona jest dla cery potrzebującej odżywienia i regeneracji, dlaczego by nie spróbować? :) Maseczka zapakowana w plastikowe opakowanie wyglądała świetnie i od razu zabrałam się do jej testowania. Po wyjęciu kolagenowego płatu i nałożeniu go na twarz, rzeczywiście dawała uczucie orzeźwienia. Z maską zaprzyjaźniłam się na 1,5 godziny i po jej zdjęciu byłam zaskoczona. Niestety, nie wyczułam żadnych efektów jeżeli chodzi o nawilżenie czy wygładzenie skóry. Produkt zawierał w sobie takie składniki jak kolagen krystaliczny, kwas hialuronowy, algi morskie czy witamina C, które nie spełniły swojego zadania. 
Czarne mydło:
Jest mydłem roślinnym na bazie czarnych oliwek, jednak pachnie jak... coca-cola, co niesamowicie poprawia mi humor. :) Kosmetyk ma konsystencję galaretki, trochę nietypowa dlatego należy opanować sztukę jej nakładania. :) Mydła używam wyłącznie do pielęgnacji cery, która po aplikacji staje się promienna i wypoczęta. Produkt ujednolica kolor skóry, dokładnie oczyszcza i łagodzi podrażnienia, zero efektu przesuszenia. Bardzo ciekawy i godny polecenia kosmetyk.

31 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy. jeszcze żaden mnie nie uczulił :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i olejek arganowy i czarne mydło :) Z czarnego mydła robie maseczkę, zostawiam je na twarzy na 10min, zmywam i efekty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda że ta maska się nie sprawdziła.. mogłaby być na prawdę fajna! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze kosmetyków z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarne mydło mam w planach niebawem wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować kosmetyki z tej firmy xd
    Strasznie zaciekawiło mnie czarne mydło :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://solodayworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam olejek arganowy i tę maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarne mydło bardzo lubię. Firma ma bardzo fajne kosmetyki, ja również z nimi współpracuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa notka. Bardzo dobra jakosc zdjec. Swietnie :)

    Zapraszam c: http://lusialuska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. czarne mydła chyba najbardziej mnie korci z tej trójki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z tej firmy jeszcze nic nie miałam a może warto wypróbować (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty, nie znam tej firmy i jeszcze nie miałam nic od nich. Olejek arganowy miałam już okazje przetestować, ale z innej firmy i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo przydatny post! z pewnością wypróbuję!

    zapraszam do siebie! liczę na like, odwzajemnię sie :)
    https://www.facebook.com/voi.ila?ref=br_rs - facebook
    http://stylevoila.blogspot.com/- - blogspot

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne mydło mnie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń
  17. chcę wypróbować kiedyś czarne mydło. super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. zupełnie nie znam tych kosmetyków, czarne mydło mnie zaintrygowało :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takiego mydla to ja jeszcze nie miałam :D
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te czarne mydło kupi jeszcze ten zapach ;)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza ;) Jak zawszę odwdzięczam się tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaje się być dobry ! Może kiedyś spróbuję


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nic nie używałam z tej firmy. Kiedyś może to zmienię ;) Zapraszam na nowy post :* buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na czarne mydło od dłuższego czasu mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mydło brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak większość tutaj, mnie również najbardziej interesuje czarne mydło:)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥