14 czerwca 2014

weekend ❁


Cześć Słoneczka! Wiem, że od paru dni nie dawałam tutaj znaku życia, ale już jestem! :) Przez ostatnie dni wiele się działo - na początku tygodnia odwiedziło mnie kilku panów kurierów, więc już teraz zapowiadam więcej postów. :)) W środę natomiast moje piosenki zostały puszczone na antenie The Unsigned Music Show North East England. Dzisiaj też miałam niespodziankę - na moim Twitterze pojawiło się 35 tysięcy followers, dziękuję! Pod koniec miesiąca oczekiwać będę przesyłki dotyczącej tak wyjątkowej osoby jaką był Michael Jackson. ♥ Nie mogę się doczekać! 
Życzę Wam miłego weekendu zostawiając kilka zdjęć. Do następnej notki!


22 komentarze:

  1. Trzecie zdjecie jest boskie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. robisz słodkie minki, ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zdjęcia takie idealne (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie pomalowane oczy ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczne zdjęcia! Ładnie pomalowane oczka :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely eyelook!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia ♥
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne oczka :3
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzęsy świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like foto....swietny blog
    zapraszam do Mnie http://bastonidifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale jesteś śliczna Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥