26 czerwca 2014

World Cup 2014

Cześć! Czy Was też ogarnęły mundialowe emocje? :) Początkowo temat meczy, World Cup'u czy piłki nożnej w ogóle do mnie nie przemawiał. Przed telewizorem zasiadałam tylko wtedy, gdy nasza reprezentacja siatkarzy miała zmierzyć się z drużyną Brazylii czy Włoch. Po tym jak przez przypadek w internecie natknęłam się na filmik z rozpoczęcia mundialu pokazujący cudowną Jennifer Lopez i Pitbulla występujących na ogromnym stadionie moje zdanie uległo zmianie. Teraz z zaciekawieniem obserwuję spotkania różnych drużyn świata podjadając upieczone przeze mnie słodkości i nie mogę doczekać się finału! Ciekawa jestem co myślą o mundialu myślą moi Czytelnicy. Komu kibicujecie? Dajcie znać w komentarzach!

58 komentarzy:

  1. Ja od 10 lat jestem kibicką ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja co dwa lata zasiadam przed telewizorem ;) Mistrzostwa Europy i Świata zawsze muszę obejrzeć :)) Ja kibicuję Holendrom, jestem bardzo ciekawa czy uda im się dojść do finału :D

    OdpowiedzUsuń
  3. smacznie wyglądają te babeczki, słodka minka

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jeśli chodzi o mnie jako kibica to już troszkę gorzej , nie interesuję się zbytnio piłką nożną ; 3
    Klikniesz w baner Oasap na samym dole bloga ?
    http://re-belious.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że nie oglądam mundialu i nawet nie bardzo wiem, kto odpadł, a kto gra dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. w wolnej chwili oglądam mecze, ale nie mam swojej ulubionej drużyny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyzanm się, że kilka meczy ogladałam i emocje górowały (:

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio wciągnęłam się w oglądanie meczów, ale w sumie nikomu konkretnemu nie kibicuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez oglądam mecze :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oglądam oczywiście razem z moim ukochanym
    w końcu piłka to jego całe życie :))

    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też oglądam mecze :) mój chłopak jest wielkim kibicem piłki nożnej więc szaleństwo meczowe też mi się udziela :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. They look delicious!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze - nie kibicuję nikomu, nie ogarniam, o co w tym chodzi. XD Ale samo wydarzenie jest na pewno bardzo ważne. Z czym te babeczki na drugim zdjęciu? ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. oglądam niektóre mecze i zawsze kibicuje tym co są słabsi hah :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tak z doskoku oglądam Mundial, ale nie powiem, że zupełnie bez emocji. Ale pysznosci!!! w sam raz dobre na kojenie nerwów podczas meczu. ale masz ładne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie oglądam i nie kibicuje, czterech chłopow w domu i mam dość.

    OdpowiedzUsuń
  17. Remarkable! Its genuinely awesome post, I have got much clear idea concerning
    from this paragraph.

    Feel free to visit my web page; grow taller 4 idiots

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem miłośniczką piłki :) ale nie mam swojego faworyta :) mogę tylko powiedzieć, że mecze super się ogląda bo bardzo zaskakują wynikami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. mniam mniam :D babeczki takie smakowite :D
    obserwuję i licze na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety nie kibicuję nikomu, ale jesli mam chwilę to chętnie oglądam mecze :) Pozdrawiam i również obserwuję, bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie to świętość! Trzeba obejrzeć i koniec!
    może wspólna obserwacja, daj znać u mnie :)
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja śledzę tylko wyniki, które potrafią być bardzo zaskakujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje za komentarz na moim blogu, odwdzięczam się obserwacją ;*

    A jeśli chodzi o te mecze to chyba nigdy mnie nie zaciekawią :D dla mnie to strata czasu ;)
    buziaki, sliczne zdjecie :)

    http://kateoffical.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za komentarz i obserwację, też zaobserwowałam :)

    http://1011xx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śledzę, śledzę z mężem... Nie mam innego wyjścia ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jakoś nie daję się ponieść tym mocjom :P piłka nożna to jednak nie mój świat hehe

    pozdrowionka !

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie nie wciągły, nie moje klimaty ;)
    Zapraszam do mnie!
    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie kompletnie nie interesuje piłka nożna, ale mój Mąż wytrwale ogląda :) nie przeszkadzam Mu w tym.

    Ps. dziękuję i również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie oglądam, mój chłopak też nie, ale mój tata tak :P
    Obserwujemy? :)
    http://miss-cosmo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ostatni raz kiedy oglądałam mecze to było jak robili u nas Euro :)) tak to wolę jednak zdecydowanie siatkówkę :)
    dziękuję za odwiedziny, również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  31. They look so yummy!
    Can we follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  32. u mnie gorączka futbolowa w pełni - Synek jest prawdziwym kibicem więc trochę mnie szkoli w tym temacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Such a pretty picture of you. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  34. Słuchałam Twoich piosenek na You Tube - głos masz, więc więcej śpiewaj.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja ten Mundial oglądam sporadycznie, ale ogólnie lubię piłkę nożną.

    OdpowiedzUsuń
  36. Oglądam tylko jak grają Niemcy albo Holandia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. przez Ciebie mam ochotę na muffinki :DDD mmm
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. mundial mnie nie interesuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. ajj, ale bym zjadła te babeczki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapraszamy do udziału w konkursie dotyczącym letnich stylizacji, do wygrania cudowna bransoletka! Naprawdę warto! :)

    http://silesiayoung.pl/letni-konkurs-stworz-stylizacje-i-wygraj#.U60yR0ASe6M

    OdpowiedzUsuń
  41. U mnie mecze są włączane bardzo rzadko;) Jakoś nie przepadam;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie lubię oglądać sama, z kimś mogę i nawet mi się to podoba ale kompletenie się nie znam na drużynach :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Troszkę ogarnęły ^^
    Ładne zdjęcie x
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  44. tak, szczególnie Brazylię i Neymara oglądam :D obserwuję

    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne zdjęcia :) A mecze uwielbiam oglądać :)
    Serdecznie zapraszam na pierogi http://wenus-lifestyle.pl/2014/07/ciasto-na-pierogi-przepis-podstawowy/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się wczoraj bardzo wczułam w oglądanie meczu :D Chciałabym, żeby mundial wygrali Niemcy :) ponieważ znam kilku bardzo fajnych Niemców, więc niech się chłopaki cieszą :D
    Obserwujemy :)) Jeśli spodoba Ci się nasz blog to będzie nam bardzo miło jak zrobisz to samo :))
    buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  47. mnie równiez ogarneły;d zwłaszcza,że te mecze naprawdę zaskakują;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. you look lovely!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Jako że interesuję się piłką, tak oszalałam na punkcie Mistrzostw i z dumą muszę się pochwalić, że obejrzałam większość meczy :). A ty komu kibicowałaś?
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥