7 lipca 2014

hot days ☀

Cześć! Dzisiejsze popołudnie spędziłam głównie na mieście i już po godzinie żałowałam, że nie wzięłam ze sobą podręcznego wiatraczka, uffffff... Nawet mojemu mruczącemu zwierzakowi nie odpowiadały tak wysokie temperatury i wyraził większą potrzebę spania w dzień. Taki to ma dobrze! Jak Wy radzicie sobie z trzydziestostopniowym upałem?
PS. Od kilku dni możecie śledzić mój profil na Instagramie: instagram.com/monikaozdoba. Co myślicie o tej aplikacji? Linki do Waszych kont w komentarzach mile widziane! :)

32 komentarze:

  1. Upał znoszę do południa, a popołudniu z domu nie wychodzę, dziś po deszczu wyszliśmy trochę ale było gorzej niż przed...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie korzystam z instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie instagram to bardzo fajna aplikacja, jestem nią zafascynowana, uwielbiam przeglądać konta różnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nie mam tej aplikacji, jakoś mnie nie ciągnie do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie posiadam instagrama i żyje :)
    Wole śledzić innych :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Koocham instagram :) A co do upałów, mimo wszystko je kocham :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja radzę sobie jedynie spędzając takie upalne dni w domu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pogoda jest cudowna, ale lepiej na pole nie wychodzić :D
    Ja mam insta, chętnie Cię zaobserwuję :) doskaa_x :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie upał też nie odpuszcza

    OdpowiedzUsuń
  10. W Starachowicach jest gorąco do tego stopnia,że nie ma czym oddychać...

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mam konta na instagramie, ale czasem przeglądam różne profile.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię patrzeć na te Twoje uśmiechnięte zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam instagrama ! mój nick lillefashion :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam konta na Insta, ale myślę że to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas upał też nie odpuszcza....czasami aż ciężko wytrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja mam Instagram :D follow4follow? ;-)
    @miskagrabowska :D Już zaobserwowałam :D
    pozdrawiam ;*

    Miśka

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jeszcze nie poddałam się tej modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cześć :) Pozytywny i ciekawy blog;)
    Co powiesz na wspolna obserwacje?:) Ja chętnie:)
    shootingdiamond.blogspot.com
    POzdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful pics. ;-)
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię jak jest ciepło, ale bez przesady. W takie upały nie mam siły na żadną aktywnośc fizyczną, co na wakacjach lubię. :)
    MÓJ BLOG-KLIK
    INSTAGRAM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem uzależniona od instagramu ;p codziennie tam wchodzę ;) http://instagram.com/asxaaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥