23 lipca 2014

last two weeks in photos!

PL: Cześć Wszystkim! Po pierwsze, dziękuję za tyle wsparcia, podpisywanie petycji i chęć pomocy Arturo w komentarzach pod ostatnią notką. Razem możemy zdziałać więcej i zawalczyć o lepsze miejsce dla niedźwiedzia. Po drugie, wciąż staram się urozmaicać bloga i wprowadzać małe zmiany. Nowy szablon widnieje od kilku dni i cieszę się, że już zdążyliście go zauważyć! Analizując ostatnio statystyki zauważyłam, że prawie połowa czytelników odwiedza mnie zza granicy i jedyną drogą do zrozumienia języka polskiego był dla nich tłumacz Google. Błędy i nieścisłości, które za sobą niesie tylko utwierdziły mnie w przekonaniu, że czas zacząć pisać po angielsku! Czeka mnie więcej pracy, lecz ma to także swoje plusy: poprzez ciągły kontakt z językiem z pewnością nauczę się jeszcze więcej. Teraz lecę na spotkanie, a Was zostawiam ze zdjęciami z ostatnich dwóch tygodni. Miłego wieczoru!
ENG: Hello Loves! How are you today? First of all, I want to thank you for signing the petition and supporting Arturo in my previous post. Together we can make a great future for him! Next thing is that I'm still trying to make my blog look better and that's why I put a new design here. What do you think? A few days ago when I was looking at my blog staticics I realised that I have so many readers from abroad. The only way to understand Polish language here was Google translate. Everybody knows that this tool is not perfect and some words sound really terrible. Then I decided to write my blog in English language as well! I'm going out soon, so see you later and don't forget to take a look on my photos which were taken in last two weeks. Have a nice evening!
Starting at GMT 1:00 pm, 72 hours only
25th July-27th July
Free worldwide shipping within 24 hours!

36 komentarzy:

  1. O proszę jak tu fantastycznie, pełno zdjęć ślicznie wyglądasz, piękne buty, super produkty a co najważniejsze piękne perfumy i ta buteleczka ♥

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a perfumy Katy mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja skusiłam się już na drugą buteleczkę, są cudowne! :)

      Usuń
  3. nice...i like your shoes and ice cream

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś ;) A takie zdjęcia i posty bardzo lubię! No i szablon swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super MIX, przyjemnie pooglądać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny mix! Nie mogę uwierzyć, że taka świetna bloggerka mieszka tak blisko mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful photos! Love the white nike sneakers and sunnies, so cool ;))
    I signed the petition for Arturo! That little sweetie has to go to his nature habitats!
    Thanks for stopping by on my blog!
    Follow you baby :D
    Have a nice day :*

    OdpowiedzUsuń
  8. te kosmetyki wyglądają bardzo zachęcająco... <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice photos.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny post :)
    mogłabym prosić o kliknięcie? :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/07/new-clothes.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia...ja tam po angielsku ani słowa więc będę czytać w wersji polskiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podobają mi sie okularki, o i moje ulubione perfumki Killer Queen :D

    OdpowiedzUsuń
  13. :) ładny szablonik, świetnie, że myślisz także o zagranicznych czytaczy :)

    ale widoki !
    butki śwetne !
    mniam pycha lody :)

    uwielbiam takie kosmetyki do ciała !!!
    :* kiss

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudowne maxy! ;) I te parfumy Katy, zazdroszcze! <3

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czerwonego Clic'a! I pięknie Ci w tych włosach!
    Pozdrawiam, mysoulsmelody.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie, jeżeli masz czytelników za granicą to lepiej pisać trochę po angielsku ! :D Co do szablonu jest świetny ! :D

    www.pattiexdd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki z motywem Paryskim na opakowaniu są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super fotki! świetne maxy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Airmaxy <3 Masa świetnych zdjęć ;-)
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :) Perfumy Katy Perry miałam, ale akurat mnie jakoś zapach nie powalił ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Those Nike air max are perfect! And I'm glad you decided to start writing in English, it always brings you more blog traffic.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Ujęcie maxów mnie urzekło. Szablon jest naprawdę bardzo przyjemny, a pomysł z pisaniem dwu-języcznie bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne Air Maxy,ja mam różowe,są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw Body&Earth wygląda zniewalająco :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥