15 lipca 2014

✂ new hairstyle

Hej! Jak już zapewne zdążyliście zauważyć na moim Instagramie (instagram.com/monikaozdoba), niedawno zdecydowałam się na nową, letnią fryzurę. Idąc do fryzjera zupełnie nie miałam pomysłu na moje dłuższe, rozjaśniane włosy, jednak po przedyskutowaniu wszystkich "za" i "przeciw" efektem końcowym był bob. Muszę przyznać, należę do tych kobiet, na które wizyta u fryzjera działa podobnie jak udane zakupy. :) Poprawa humoru i wizerunku jest gwarantowana, a do tego mogę cieszyć się zdrowymi włosami! Co myślicie? Miłego popołudnia!

70 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna nowa fryzura, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo ładnie wyglądasz :D Sama mam podobną długość włosów i nie wyobrażam sobie powrotu do długich :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Do twarzy Ci sie :) Ja sama chciałam ściąć włosy na boba, ale skończyło się na skróceniu o 15cm i już mi było smutno więc chyba nie dałabym rady skrócić ich o ponad 25cm :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ładnie wygladasz! :) do twarzy Ci w takich włoskach! :)
    pozdrawiam :)
    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciężko by mi było podjąć decyzję o obcięciu włosów :) Jeżeli jesteś zadowolona z efektów to znaczy, że podjęłaś dobrą decyzję. Pisałaś u mnie o obserwacji ale ja już dawno jestem wśród Twoich obserwatorów :) Z tego co widzę to Ty u mnie również już dawno jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne włoosy *_* ja mam długie strasznie trudno mi je sciac ;c
    http://l0veebestfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. suits you so well!
    x
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje :)
    pozdrawiam :)

    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wygladasz! ;) ja tez mysle zeby obciac swoje wlosy na taka dlugosc ale jakos boje sie tego ;D jednak chyba musze sie przelamac ;)

    Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też zastanawiam się nad skróceniem włosów, ale przeraża mnie ta myśl jeszcze :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow beautiful hair cut..you look so young!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chodzi za mną myśl o ścięciu włosów, ale jakoś nie mogę się przełamać. Ty natomiast wyglądasz ślicznie, bardzo Ci pasuje nowa fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz. trochę jednak szkoda, długich włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie Ci w takich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. The new hairstyle looks good on you!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow , Wonderful hair cut ,,

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow , Wonderful hair cut ,,

    N@NY
    http://artofnanyslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo Ci pasuje taka fryzurka!!<3
    +makijaż również:)
    http://www.justcleo.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie ci w tej fryzurce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pasuje ci ta fryzura, co ja mówię, jesteś taka śliczna, że w każdej byłoby ci ślicznie xxx

    Będzie mi strasznie miło jak wpadniesz ---> solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wyglądasz w nich przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale pięknie ;))


    www.casprzet.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty jesteś śliczna <3
    Fryzury na boba są bardzo twarzowe, też takie nosiłam, noszę i super się w nich czuję.
    Cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego są mega wygodne! :)

      Dziękuję za miłe słowa! :)

      Usuń
  25. Niesamowicie Ci pasuje ta nowa fryzurka :D

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądasz w nowej fryzurze ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnemu we wszystkim ładnie :))
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też prosić Cię o pomoc, jeśli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Ci w bobie :) Naprawdę ! Dziękuję za odwiedziny:) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardo pasuję Ci ten bob :) Widać teraz jaka jest twoja piękna twarz :) Na upały taka fryzurka w sam raz ! :)
    Obserwuję .
    paulinalelo13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo Ci ładnie w takich włosach :) Sama myślałam o ścięciu się na jakąś podobną długość, ale na razie nie mogę się pożegnać z moimi włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  31. you look so cute in your new hairstyle
    xoxo
    happy day

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyglądasz :-)
    Boby górą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. oho, jak ci dobrze! Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz, świetny pomysł na lato. Ja zastanawiam się nad podcięciem swoich, jednak z kręconymi włosami jest trochę trudniej jeśli chodzi o fryzury.
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładna fryzura! Ja panicznie boję się krótkich włosów, pewnie przez moje nieprzyjemną przygodą związaną z wizytą u pewnej fryzjerki. ; ) Nie wiem, czemu, ale takie włosy wydają mi się niewygodne (?). ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pod wrażeniem. Wyglądasz niesamowicie :) Zmiana na plus.Ja swoich cyba bym się nie odważyłą ściąć... Mam do pasa i ... nie mogę nawet o tym pomyśleć :D

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, cudowna fryzura, bardzo ładnie! :)
    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia
    ja już obserwuje i liczę na to samo
    http://believe-in-dreaams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo Ci ładnie w takiej fryzurze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna fryzura ;-)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  41. I love this! I'm totally partial to short hair and tend to keep mine at a similar length. Absolutely lovely :)
    xoxo
    Hannah
    www.frecklesandolives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Love your new hair style! Now following back...:)

    xo
    Raliat O.
    http://www.rallydfashionfanatic.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczna fryzura :) zapraszam http://diyowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Very cute! You look beautiful!

    Heidi D.
    www.wishesandreality.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie Ci w takiej długości włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Such a cute hair cut!! :) Absolutely love it!!

    XOXO
    Ashley
    ashleyspassionforfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ślicznotka! Bardzo ładnie :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  48. Wow! Jaka zmiana. Aż mnie zainspirowałaś - zbieram pieniążki na fryzjera i ścinam włosy!

    OdpowiedzUsuń
  49. Love your hair, super cute!
    <3 Emma
    emma-loren.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Short hair looks gorgeous on you!! I cut mine to shoulder length earlier this year and haven't regretted it since!

    Best,
    Christina

    looksbylau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Looks good! I don't think I have seen it here :( nice review)
    Lovely Read!
    http://bit.ly/1kGM8CR

    OdpowiedzUsuń
  52. Looks good! I don't think I have seen it here :( nice review)
    Lovely Read!
    http://bit.ly/1kGM8CR

    OdpowiedzUsuń
  53. Love your blog Hun and your hair is lovely! Now following on GFC X www.tashpantz.blogspot.co.uk xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥