2 lipca 2014

syropy w puszkach od Excellence

Dzień dobry! Wszyscy wiemy jak ważne jest nawadnianie organizmu, szczególnie w okresie letnim. Od czasu, gdy zobaczyłam na sklepowych półkach ciekawe smaki syropów zamknięte w oryginalnych puszkach wiedziałam, że zostaną ze mną na dłużej. Przedstawiam Wam moje trzy sekrety na przepyszne desery i nie tylko: afrykański granat, kubańskie mojito i polska malina!
Jak już wspomniałam, syropy znajdują się w kolorowych i wygodnych puszkach, obok których nie można przejść obojętnie. :) Korek niekapek sprawia, że łatwo zapomnamy o wyciekaniu syropu i klejących się butelkach. Wszystkie warianty smakowe okazały się przepyszne! Polska malina oraz afrykański granat świetnie sprawdziły się w zestawieniu z kawą latte, lodami oraz herbatą. Kubańskie mojito smakuje mi tylko w połączeniu z wodą i lodem. Limonka, cytryna i mięta okazały się świetnym rozwiązaniem. Łyk orzeźwienia podczas gorących dni jak najbardziej jest wskazany. Mniam! :)

Lecę szykować się na mały wypad poza miasto, buźka!

36 komentarzy:

  1. o super! A gdzie można je kupić? CHCE! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam :D Smaczne :D Ale szkoda, że nie ma wiśniowych.. bynajmniej nie widziałam ...
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze takich nie widziałam, wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jaki skład jest tych syropów

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze takich soków i raczej prędko nie zobaczę, bo u nas w sklepach nie oferują takich nowości :)

    http://patrz-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. aż mam ochotę ich spróbować ;)
    gdzie można takie dostać?

    http://anilwords.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj takie syropy to i ja bym kupiła, wyglądają rewelacyjnie, a jak musza smakowac! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zasmaczyste :D
    Zostałaś u mnie nominowana :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne mają opakowania i kolory ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwszy raz o nich słyszę, ale prezentują się super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. They look good.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi najbardziej smakowało Mojito :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno sie skusze jak je spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mohito z chęcią bym sobie wypiła :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam nigdy o nich :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również pierwszy raz o nich słyszę,ale na ciepłe dni w połączeniu z wodą będą w sam raz :)

    P.S Dziękuję za ciepłe słowa,które pozostawiłaś na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmm.... muszę spróbować!
    Bardzo ciekawy blog ;)
    chyba zacznę wchodzić tu częściej.
    wiecznieszczesliwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. w jakim sklepie można dostać te syropy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mniam mniam :P Już z wyglądu są cudne to w smaku pewnie są jeszcze lepsze ☺
    Muszę je kupić ♥
    Dzięki za ten post ;)
    i pozdrawiam ;-))

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam jeszcze nigdy ,ale wyglądają smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tych syropach ale nie mogę do tej pory spotkać.. Mówisz, że TESCO nie zawiedzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa alternatywa na letnie przysmaki, z chęcią bym spróbowała ;)
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten mojito to bym chyba kochała ! Ide do Tesco !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥