9 sierpnia 2014

Revlon Colorstay

Znalezienie idealnego podkładu dopasowanego do wymagań naszej cery to nie lada wyzwanie. Czynność tą utrudniają nam obietnice producentów, które coraz częściej mijają się z rzeczywistością. Niedawno do mojej kosmetyczki zawitał produkt marki Revlon. Jak sobie poradził? Zapraszam na recenzję. 

Niestety, podkład umieszczony jest w przezroczystej, szklanej buteleczce bez pompki. Ciągłe wylewanie kosmetyku na dłoń jest nieco uciążliwe, zwłaszcza rano. Na szczęście szybko rozprowadza się go za pomocą pędzla, nie tworząc przy tym smug ani plam.
Konsystencja o pudrowym zapachu jest gęsta. Nie tworzy efektu maski, wygląda bardzo naturalnie, oczywiście jeśli nałożymy cienką warstwę. Nie podkreśla suchych skórek, nie uczula. Kolejną zaletą jest szeroka paleta kolorów - ja już poluję na kolejną buteleczkę, którą zamierzam chomikować do zimy. :) Do demakijażu używam płynu micelarnego z Lirene, dzięki któremu podkład usuwam szybko i z łatwością.

PLUSY:
+ dobre krycie
+ trwały - utrzymuje się na twarzy kilka godzin (oczywiście nie do 24h)
+ nie ciemnieje
+ nie wysusza

+ nie zapycha
+ kolor dopasowuje się do odcienia skóry

+ przyjemny zapach
+ odpowiednia konsystencja


MINUSY:
- świetny na wyjścia lecz na co dzień zbyt ciężki
- nie daje idealnego matu
- niepraktyczne opakowanie 

Miałyście już do czynienia z tym podkładem? Jak go oceniacie?
Zapraszam na stronę drogerii urodomania.com, gdzie możecie znaleźć więcej ciekawych kosmetyków. Miłej soboty!

44 komentarze:

  1. Jeszcze go nie miałam, mam swojego ulubieńca z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nigdy nie używałam podkładu z tej firmy, myślę, że w końcu się na niego skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. w sumie to mój ulubiony podkład, używam go jesienią i zimą oraz wczesną wiosną, potem przerzucam się na coś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio o tym podkładzie zrobiło się bardzo głośno i jest on na mojej liście must have, myślę, że będzie idealny na większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba jednak nie dla mnie, wąchałam go u ojej koleżanki i starsznie walił alkoholem

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie ja nie mam podkładu, bo mam problem z wybraniem idealnego...;/
    A poza tym moja cera nie jest aż tak bardzo zniszczona, więc... nie potrzebuję podkładu ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey dear!
    I'm already following :) Hope you follow back :D

    Love xx

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam wersję do cery suchej, zużyłam wiele butelek ale też uważam, że jest zbyt ciężki a teraz wolę rozświetlając pokłady

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten podkład,co do trwałości to całkiem fajnie się spisywał jednak na co dzień się nie nadaje,miałam wrażenie że jest za ciężki dla mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go bardzo lubię i dopasowałam do niego pompkę z jakiegoś serum więc opakowanie nie jest dla mnie problemem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie rozdanie, do wygrania odżywka do rzęs :) Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bardzo lubię ten podkład, ale brak pompki jest straszny

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nigdy nie miałam okazji go przetestować i pewnie prędko się to niestanie bo już od dłuższego czasy używam tylko kremów bb (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie stosowałam, ale miałam inne podkłady tej marki i nie były takie złe, ale bez zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post! And I love your blog:)
    I am now following you on GFC, follow me back?:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam :) Obserwuję!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam z Maxfactora i póki co jestem z niego najbardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy tego podkładu nie miałam, ale kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely review <3

    Dein Fashion Blogger
    http://shanel-dion.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest ma mojej liście zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam go i od kiedy go kupiłam jest to moj ulubiony podkład. nie zamierzam zmieniac ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. zgadza się, ja zanim znalazłam swój podkład, stosowałam przez ponad rok różne, które się nie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest,to jeden z moich ulubionych podkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. to jest mój obecnie najlepszy podkład....tylko, że u mnie sprawdza się świetnie tylko w chłodne dni :)

    kiasob.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Podkładu Revlon jeszcze nigdy nie miałam, ale są różne opinie na jego temat.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam jeszcze okazji używać tego podkładu ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nice product!!! thanks for your comment, I'm following you
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kocham ten podkład i używam go od 2 lat :) Również ubolewam nad tym,że nie posiada on pompki!

    OdpowiedzUsuń
  29. też go mam i to mój ideał. masz rację, na co dzień zbyt ciężki, ale w sumie na co dzień wystarcza mi krem DD z Biedry za 10zł :D ten jest idealny na imprezy i balowanie całą noc! idealne dla mnie krycie, super się trzyma, nie ściera się, nie świecę się po nim, no po prostu ideał + świetnie dobrany kolor dla mnie - 150buff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zakupiłam kolejną buteleczkę! :)

      Usuń
  30. Nie używałam go, ale słyszałam o nich wiele dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Great post :)
    xoxo

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia są strasznie apetyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam Revlon. Tym razem mam Photoready, ale moja mama ma ten w musie i bardzo sobie chwali, ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
  34. Thanks for this review! I like Revlon's lipstick and eyeliners, now I know more about their primers.

    x TFLA: www.thisfashionloveaffair.com x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥