18 września 2014

Happy birthday to me! ☆

Cześć Kochani! W ostatnich dniach dostałam dużą dawkę pozytywnej energii! W poniedziałek dowiedziałam się, że market TESCO postanowił nagrodzić moje dzielne wspieranie Polskich siatkarzy podczas Mistrzostw Świata specjalną paczką kibica. Tak oto dzień piętnasty września zakreślam w kalendarzu na czerwono, bowiem udało mi się po raz pierwszy cokolwiek wygrać, haha! ;) Spośród trzech ciekawie nazwanych opcji, wybrałam "rozgrywającego niespodzianki". Kurier właśnie odjechał, a ja zajadałam się pysznościami... do czasu, gdy przyjechał listonosz z moim zamówieniem ze strony lovelyshoes.net. Dzisiaj odebrałam także swój certyfikat rzetelnej blogerki, który uświadomił mi, że jestem już z Wami trzy lata i nie zamierzam przestać! :) Tak oto zostałam rozpieszczona w swoje dziewiętnaste urodziny. Dziękuję! Lecę świętować moje ostatnie "naście", a wieczorem kolejne emocjonujące spotkanie naszych siatkarzy z drużyną rosyjską! :)
Hello Loves! Last few days gave me so much positive energy! On Monday I got a message that TESCO decided to reward my brave support for Polish volleyball players during the FIVB Men's World Championship by giving me a "special pack of a supporter". What a surprise! I circled the date of 15th September in my calendar, because I finally won something for a first time, haha! Courier have just left and I was eating sweets until the postman gave me my order from lovelyshoes.net. Today I also received my reliable blogger certificate. It made ​me realize that I have been with you since 2011 and I will not stop! :) That is how I am coddled during my nineteen birthday. Thank you! Now I'm going to celebrate my last birthday as a teenager, because in the evening there is gonna be another exciting volleyball match: Poland vs Russia!

60 komentarzy:

  1. Śliczne butki i gratuluję wygranej :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Happy birthday sweetie! Hope you had an amazing time.
    Best times are yet to come!
    Lots of love, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego, gratuluję certyfikatu też dostałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile pyszności :) Gratuluję certyfikatu :D No...i oczywiście wszystkiego NAJ :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super że wygrałaś i wszystkiego najlepszego :)
    zapraszam do mnie ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję tyle pyszności za kibicowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wishing you a happy birthday, enjoy :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Ile pyszności dostałaś! :) i jeszcze te piękne butki :) Wszystkiego najlepszego.
    Blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Happy Birthday :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. This is very interesting, You are a very skilled blogger.

    I have joined your rss feed and look forward to seeking more of your excellent post.
    Also, I have shared your web site in my social networks!


    Feel free to visit my web-site real estate career singapore

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego, gratuluję :)

    www.marrtab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego! Fajne niespodzianki na urodziny miałaś :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 100 lat !Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahaha jaki zestaw kibica :D gratulujemy wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze :)
    GRATULUJĘ wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Looks pretty delicious!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  18. serdeczne życzenia urodzinowe i ode mnie!
    te czekoladki od Eris są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  19. ale pyszności! a buty przecudne! :)

    http://agatacia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, Wszystkiego najlepszego :* Buty idealne <3

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, jakie fajności u Ciebie się zjawiły :) Buty świetne, a czekoladkę Ireskową bym zjadła, chociaż zestaw kibica też jest super :)
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) śliczne buty :)
    Www.viecharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wszystkiego dobrego - no i widzę jakieś prezenty sie znalazły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te soczki są przepyszne !
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. To zabawne, ale mój pierwszy (i jedyny jak na razie) post ma taki sam tytuł ;)
    Wszystkiego najlepszego oczywiście! :)
    Certyfikat budzi szacun na mieście, a przynajmniej mój szacun ;D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  26. Happy birthday, cool boots :)) Check out my new post
    xoxo

    http://fabulousisfreedom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. You just need to know what you need to be prepared, and where to turn for help.
    ^This gave rise to Multiple Indicator Approach whereby all the above factors
    are analysed while framing monetary policy. That way a lot of furniture can be bought up front alongside lesser financing.
    There probably isn't a day when Canadian business owners and financial managers don't
    hear about factoring and accounts receivable financing
    as a method of financing their business in Canada.


    my web-site - real estate (gam20.com)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio ktoś mi napisał, że konkursy są po to żeby brać w nich udział, a nóż, widelec, łyżka.. :D także gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  29. Happy birthday dear! have a nice day!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale pyszności od Tesco ! Najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  31. masz tego samego dnia urodziny co mój siostrzeniec :) wszystkiego naj kochana :* oby Ci się wszystko spełniło :) niespodzianki super możesz kibicować do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Happy B-day :) <3

    Giveaway on my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cudowne buty!
    wszystkiego najnaj:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzyłabym ci spełnienia marzeń, ale widzę, że z tym sama sobie świetnie radzisz, więc pozostaje mi życzyć ci niegasnącego entuzjazmu i uśmiechu. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  35. oo wszystkiego najlepszego! :) swietne botki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥