15 września 2014

Maseczka-Peeling K+K & Płyn do twarzy Fitomed


Maseczka-Peeling K+K
Produkt otrzymujemy w solidnym, plastikowym słoiczku zabezpieczonym plastikową osłonką. Czas zużycia to zaledwie 3 miesiące od otworzenia. Mlecznobiała konsystencja jest rzadka i zatopione są w niej małe drobinki. Zapach jest kwaśny i dosyć ostry, jednak nie przeszkadza mi on w aplikacji. Kosmetyk stosuję wieczorem jako maseczkę: nakładam go na 3 minuty, zmywam i na koniec nawilżam skórę kremem. Efekty rano są zniewalające! Skóra jest świetnie oczyszczona, wygładzona, odświeżona, a koloryt wyrównany. Nie zauważyłam jedynie efektu rozjaśnienia. Naprawdę warto spróbować. :)
 Płyn różany do twarzy
Niestety opinii o tym produkcie nie mam zbyt dobrej, ponieważ atomizer uniemożliwia mi jego użycie. Cały czas się zacina, co jest uciążliwe, szczególnie podczas porannego szykowania. :( Chyba trafiłam na "wyjątkowy" model...  Nie zauważyłam także większych efektów podczas jego używania, oprócz odświeżenia cery. Nie wysusza skóry, nie zatyka porów. Kosmetyk miał także służyć jako tonik, jednak w tej roli go nie widzę. :( Mam mieszane uczucia, ponieważ w moim przypadku się nie spisał. Niemniej jednak, przyjemny i świeży zapach róż mnie oczarował. :) Mieliście do czynienia z tym produktem? Jak go oceniacie?

50 komentarzy:

  1. ta maseczka jest bardzo fajna. lubię wody różane, używam zamiast toników

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą maseczkę bym musiała spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great produtcs!!!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  4. A może maseczkę trzeba dłużej trzymać niż te 3 minuty, by zauważy rozjaśnienie skóry?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tę maseczkę i nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tą maseczkę-peeling i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie uzywałam zadnego z nich niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. W jakiej cenie jest maseczka ?:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka jak dla mnie jest świetnym produktem, zaś wodę różana mam cheć zakupić i przetestować (pomimo że nie przepadam za tym zapachem)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, ze ta maseczka daje Ci takie dobre oczszczenie i efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że Fitomed robi zmasowaną akcję na blogach :P.

    OdpowiedzUsuń
  13. musi być fajna :)
    Zapraszam również do mnie, nowy pomysł! Wróciłam po jakimś czasie z nowymi wizjami bloga. :))
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie płyn różany był doskonały podczas upałów. Chętnie używałam go do 'odświeżenia' buzi :) Może zapach nie do końca przypadł mi do gustu ale sprawdzał się bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  15. El peeling tiene muy buena pinta!^^ Besos!

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem strasznie ciekawa tego płynu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy produkt mnie zaciekawił. Dziękuję za komentarz

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tych produktów

    ___________
    a u mnie?
    fashion w żółci i bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  19. maseczka-peeling wyglada obiecujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Looks like great products!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponoć woda różana jest bardzo dobra w kosmetologii ale ja jakoś nie mogę się przełamać aby ją wypróbować :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja byłam zadowolona z obu produktów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Płyn rózany to pewnie coś w stylu wody różanej :) Ja mam wodę, bardzo lubię i uwielbiam jej zapach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Great post! We will be linking to this particularly great content on our website.
    Keep up the good writing.

    My blog post - Las Vegas GE Appliance Repairman

    OdpowiedzUsuń
  25. Płyn różany mimo wszystko mnie kusi. Znam ten ból z zacinającym atomizerem. Mi ostatnio też trafił się taki gagatek, myślałam, że wyjdę z siebie i stanę obok... :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie slyszalam o produktach tej firmy :(
    Obserwuje :*
    http://kasjaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  27. Maska-Peeling wygląda zachęcająco :) Już jakiś myślę nad zakupem wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Maseczka-Peeling K+K mnie ciekawi, choć na razie mam już spory zapas

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam te produkty i byłam zadowolona, a atomizer był w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy raz widzę te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. nigdy nie słyszałam o tych produktach ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. What i don't understood is in reality how you are now not really
    a lot more well-liked than you might be right now.

    You are so intelligent. You know thus considerably with regards to this topic, produced me in my view
    consider it from so many numerous angles. Its like men and women aren't fascinated until
    it's something to accomplish with Woman gaga! Your individual stuffs excellent.

    At all times take care of it up!

    Here is my web blog: mike dillard Magnetic Sponsoring

    OdpowiedzUsuń
  33. Great article! This is the kind of info that are
    supposed to be shared around the web. Disgrace on Google for no longer positioning this put up upper!
    Come on over and visit my site . Thanks =)

    My web site: mike dillard review

    OdpowiedzUsuń
  34. Nic z tego nie miałam :) Szkoda, że woda różana nie sprawdziła się..

    OdpowiedzUsuń
  35. nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, ten różany zapach chyba skusiłby mnie do kupienia drugiego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwszy raz o nich słyszę :)
    Zapraszam na nowy post i zachęcam do zaobserwowania ♥
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. interesting ! thank you for the review <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja nie miałam jeszcze nic z Fitomedu...

    OdpowiedzUsuń
  40. wiele słyszałam o płynach różanych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Również mam tą wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zaciekawiłaś mnie tym maseczko-peelingiem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥