25 października 2014

CHANEL sweatshirt

PL: Cześć Kochani! Właśnie wróciłam z krótkiego spaceru, po którym gorąca herbata z sokiem malinowym była koniecznością. Zmienna pogoda coraz bardziej daje nam znać, że nadeszła jesień. Najwyższy czas, aby wyciągnąć grubsze ubrania z szafy i zacząć cieszyć się krajobrazami wymalowanymi przez tą piękną porę roku. Spadające liście z drzew, kasztany i żołędzie sprawiają, że dni stają się niezwykle kolorowe. ♥ Z chęcią wróciłam wczoraj do mojej czerwonej kurtki, którą połączyłam z czarnymi jeansami, butami na grubym obcasie i nowym nabytkiem: bluzą ze sklepu CHOIES.W takim zestawie żadne wiatry nie są mi straszne. :) Miłego weekendu!
ENG: Hello Loves! I just got back from a short walk, after which hot tea with raspberry juice was a necessity. Variable weather increasingly lets us know that autumn has arrived. It's time to pull out all the thicker clothes from the closet and start to enjoy the landscapes painted by this beautiful time of a year. Falling leaves of trees, chestnuts and acorns make our days extremely colorful. Yesterday I wore my red jacket, which I combined with black jeans, thick-heeled boots and a new acquisition: colorful blouse from CHOIES online shop. Wind will never scary me! :) See ya soon.
sweatshirt: CHOIES
coat: OASAP
boots: LOVELYSHOES

37 komentarzy:

  1. Genialna bluzka, uwielbiam motywy czaszkowe :) Mam t-shirt z czachą w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bluza i kurtka świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nice blog! stop by anytime :)
    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz :) Ta czerwona kurtka bardzo Ci pasuje!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A Ty piękna i promienna jak zwykle! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz :)
    Genialna bluza :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG..love that sweatshirt!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Great outfit. Liked the print on that sweatshirt.=)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz i masz bardzo ładne oczy :P Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie CI W TEJ BLUZIE, JEDNAK NAJBARDZIEJ W OKO WPADŁA MI KURTKA

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes taka śliczna, jejku :)

    http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool top dear :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już z zimowymi się przeprosiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna bluza! Bardzo ciekawy blog, świetny wpis z tym dziennikiem :D
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta bluza jest po prostu śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna bluza!! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice!
    Lots of love, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja powoli wyciągam płaszcz z szafy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz !

    Zapraszam na mojego bloga : http://stajaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Parę dni temu też kupiłam identyczną kurtkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥