28 października 2014

prawo jazdy✌

Dzień dobry! Wczoraj miałam cudowny dzień, a mianowicie... zdałam na prawo jazdy! Jestem podwójnie szczęśliwa, ponieważ na początku października uzyskałam maksymalną ilość punktów z teorii. :)  Obydwa egzaminy zdałam za pierwszym razem i już niedługo będę mogła cieszyć się jazdą! Kochani, dążcie do swoich celów i wyznaczajcie nowe. Wszystko zależy od Waszego samozaparcia, wiary w siebie oraz wytrwałości. Realizujcie swoje marzenia i pragnienia, przekraczając swoje bariery i ograniczenia. Niech przy tym wszystkim towarzyszy Wam radość i uśmiech na twarzy. Pozytywne nastawienie to połowa sukcesu! :) Życzę Wam miłego dnia!

44 komentarze:

  1. Gratuluję! Prawo jazdy było dla mnie najcięższym egzaminem w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratuluję - bo jest się czym pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :D uczyłam się z tej samej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje! :P teraz dopiero nauczysz się jeździsz ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratuluję bo teraz jest trudniej, niż parę lat temu, kiedy ja zdawałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zdałam na prawko ponad miesiąc temu ^^ gratuluje! :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  7. moje ogromne gratulacje! i wiele satysfakcji z jazdy życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje, ja sie poddalam i juz zrezygnowalam...

    OdpowiedzUsuń
  9. och, ja pamiętam ile to mnie stresu kosztowało...ile to już czasu minęło...było fajnie. / gratuluję serdecznie...ale teraz najważniejsza szkoła przed Tobą... prawdziwa nauka jazdy...bo najbliższe miesiace nadal będą Cię uczyć. / Cukrowana

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje , ja nie wyobrażam sobie życia bez tego dokumentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. You look beautiful
    Lots of love, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam jak ja zdałam prawko- radość niesamowita :D A teraz już 4 rok mi leci jak sobie drajweruje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i zazdroszczę, bo mi się jeszcze nie udało :(
    Muszę na wiosnę wykupić dodatkowe jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdeczne gratulacje :) Mało kto zdaje za pierwszym razem, tym bardziej wyrazy podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tez niedługo zdaje. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogromnie gratuluje! Trafiłam na Twojego bloga przypadkowo, jest niesamowity, więc dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję!

    _______________________
    fashionblogger, styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję, ja zdałam kilka lat temu i jestem szczęśliwa, że mam to za sobą.. aczkolwiek tak fajnie było na naukach jazdy, że żałowałam, że się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jej gratuluję :D :) super !!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to gratuluję! Wiele mądrych słów napisałaś, właśnie całe życie polega na stawianiu sobie celów i dążeniu do nich, tylko bardzo ważna w tym wszystkim jest determinacja. Zgadzam się z każdym Twoim słowem. To teraz nic, tylko świętować i czekać na dokument :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :)

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2014/09/sunset-sky.html

    OdpowiedzUsuń
  22. You are such a pretty lady!
    Thanks for your comment :)!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluję ! :)
    moja koleżanka dziś oblała jazdę :c ale i tak w nią wierze, a tobie serdecznie gratuluję ;) mnie czeka za rok prawko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Website fashion is very interesting, I like to photograph some of the work, this style is very interesting and nice to be a daily style;)

    cara mengobati kencing bernanah
    Obat testis bengkak sebelah

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! Ja mam zamiar podejść w przyszłym roku :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. GENIALNIE KOCHANA!!!!! wSPANIALE!!!

    Pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. O to dowód, że kobiety też potrafią :) Gratulację :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥