18 października 2014

"Zniszcz Ten Dziennik", czyli kreatywna destrukcja!

Cześć! Dzisiaj przedstawiam Wam "książkę" autorstwa Keri Smith, która w szybkim tempie podbiła światowy rynek wydawniczy (bestseller w piętnastu krajach!). Inna niż wszystkie pozostałe. "Dlaczego?" - zapytacie. Niszcząc poniższy dziennik dajemy ponieść się naszej wyobraźni oraz rozwijamy kreatywność, bawiąc się przy tym jak małe dzieci. :) Z każdą przewracaną kartką stają przed nami nowe, oryginalne i zaskakujące wyzwania. Książkę mamy zalać kawą, zamrozić, turlać ze wzgórza, zrzucić z dużej wysokości, zamienić w but, a nawet pójść z nią na spacer. Generalnie możemy wszystko! Wiele zależy jednak od Twojej interpretacji oraz pomysłu na dane zadanie. Artystyczne formy "wyżycia się" na specyficznym rodzaju płótna mile widziane! Czas na utrwalenie wrażeń i obserwacji z otaczającego świata. Mój skromny dziennik ma dopiero dwa dni, jednak dopiero się rozkręcam! Z radością chwytam za mazaki, kredki, taśmy, flamastry, cienkopisy, linijki, farby i wyrażam swoje emocje. Mój kot stosuje jednak inną zasadę i często podbiera mi zadania... :) Proces niszczenia możecie podglądać na moim Instagramie: instagram.com/monikaozdoba. Na koniec dziękuję redakcji K.E. Liber za przemiły list, uśmiech do tej pory nie schodzi mi z twarzy! Wracam do kreatywnej destrukcji, a Wam życzę miłego i słonecznego weekendu!
Zapraszam również na oficjalny blog http://zniszcztendziennik.pl/

48 komentarzy:

  1. Będzie mój. To coś genialnego w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo bardzo oryginalna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten dziennik, jednak nie wiem czy na tyle aby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam juz kiedyś o nim ale nie wiedziałam że jest już w wersji polskiej ! :D
    Muszę go mieć koniecznie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie chcialabym miec ten dziennk, tyle razy go widzialam!;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Poluję na niego, ale trochę mi szkoda pieniędzy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad kupnem takiego dziennika, ale ciągle się waham.
    Fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry na pozbycie się złych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. słyszałam o tym dzienniku :D oj poniszczyłabym go sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam, czytałam- bardzo fajny dziennik! :) twórczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ale fantastyczne, mega kreatywne :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym, świetna sprawa - można się totalnie odciąć od otaczającej nas rzeczywistości i ciągłym problemom :)

    OdpowiedzUsuń
  13. What's up to every one, it's in fact a good for
    me to pay a visit this site, it consists of important Information.

    Review my page ... people magazine

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym i chcę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi by było zal skakać po nim hahahha : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam pointless book, czyli cos podobnego :).

    OdpowiedzUsuń
  17. nie słyszałam o tej "książce", ale mnie zachęciłas.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jest ten dziennik :) poprosiłam o niego na mikołaja hihi
    obserwuje i z niecierpliwością czekam na kolejne ciekawe posty <3

    Tutaj mój blog -> nowy post i ROZDANIE
    matiaga.blogspot.com CLICK CLICK CLICK <3
    Pozdrowionka ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz widzę taki dziennik, ciekawa sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kreatywne niszczenie, o czymś takim jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jest ta książka. Mam zamiar ją kupić :D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna sprawa ta książka :) Zastanawiam się nad jej kupieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hehe genialna jest ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, so beautiful pictures. *__*
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś genialnego, coraz częściej widuję to na blogach i chyba się skuszę! To musi być świetna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. słyszałam o niej sporo i właśnie zastanawiam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widziałam go już gdzieś ale wtedy nie bardzo wiedziałam o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  28. takie trochę.. no nie wiem. Musiałabym sama zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o tej książce :D Bardzo ciekawy pomysł :) Coś innego, oryginalnego i przyciągającego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała, muszę to mieć :), gdzie ją mogę kupić ?:)
    Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. dziwny ten dziennik ciekawy chociaż kawą bym go nie zalała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku też miałam takie podejście:)

      Usuń
  32. wow!
    ale genialne!
    też bym się tak wyżyła na tym dzienniku!
    super!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  33. już od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Adore that book to kill some time
    Lots of love, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajnie to u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥