23 listopada 2014

Budka Suflera w Ostrowcu Św.

Cześć Kochani! Od koncertu Zakopower w moim rodzinnym mieście minęło już trzy lata, jak ten czas szybko leci! Dzisiaj wieczorem na tej samej hali ze swoją pożegnalną trasą gościł zespół "Budka Suflera". Co ciekawe, na obydwa koncerty udało mi się wygrać bilety (tym razem nawet vipowskie). Taka ze mnie szczęściara, haha! :) Siedząc w trzecim rzędzie bawiłam się wspaniale, jednak po kilku piosenkach i tak wylądowałam pod sceną w małej grupce dzielnie krzyczących fanów. :) Tam atmosfera była niesamowita i tańcom nie było końca! Od Krzysztofa Cugowskiego i Felicjana Andrzejczaka dzielił nas niecały metr! Wybaczcie brak zdjęć, jednak dopiero pod koniec zabawy uświadomiłam sobie, że nie mam dla Was ani jednego! :( Lecę spać, buziaki i do napisania!
M

40 komentarzy:

  1. Ja rownież 2 lata temu byłam na ich koncercie w Lublinie :)
    Cudownie grają i az nogi same tańczą

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :) Lubie Budkę Suflera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak byłam dzieckiem zgubiłam się na ich koncercie i w ramach ukojenia mojego małego cierpiącego serduszka dostałam autografy całego zespołu! :D A sympatia rodziców przeszła i na mnie i na koncercie zespołu byłam nie raz :) Na pożegnalny w moim mieście nie dotarłam ale nagłośnienie pierwsza klasa i słyszałam z balkonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow
    super sprawa :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam na ich koncercie, był wspaniały,jeden z lepszych na których byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Faktycznie szczęściara z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie załapałam... szkoda :) Ale może jeszcze zagrają w moim mieście? Ich trasa się przecież jeszcze nie skończyła, więc trzeba mieć nadzieję :D
    http://moj-magiczny-zakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ich, zwłaszcza "Martwe morze" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na koncercie zabrakło tego utworu:(

      Usuń
  9. Już dawno nie byłam na żadnym koncercie...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie tak czasami wyszaleć się na koncercie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie być na ich koncercie. Ja nigdy nie byłam ;/
    Ostatni koncert na jakim byłam to Enej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool pictures!
    xoxo
    http://direitoporlinhastortas-id.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej :) uwielbiam ten zespół byłam na ich koncercie dwa lata temu, i dali z siebie wszystko :)
    Może wspolna obserwacja? Było by bardzo milo :)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za tym zespołem :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Moja mama bardzo lubi ten zespół i kilka razy była na ich koncertach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką samą bluzę tylko zieloną! Wyglądasz cudownie i podoba mi się jak prowadzisz blog :)


    http://pitna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. jest mnóstwo konkursów internetowych, wystarczy dobrze poszukać :)

      Usuń
  18. a jak byli u mnie w Białymstoku, jakoś pod koniec wakacji chyba (?) to zapomniałam o tym :( ale sam zespół to klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Great blog !

    -
    http://bedeutungsvolle-momente.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. you look very pretty!
    cute blog :)****
    i follow you back..

    http://octobergraves.blogspot.com/
    http://instagram.com/octobergraves

    OdpowiedzUsuń
  21. Moi rodzice wybrali się na Budkę Suflera w Londynie - ja niestety pracowałam, ale też bym z chęcia się wybrała (już niestety za późno) Zazdroszczę :)

    http://tynjaa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. też bym chciała!!

    fedricci17.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie, że koncert się udał.

    OdpowiedzUsuń
  24. super zdjęcia, jeszcze nie byłam na ich koncercie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥