18 listopada 2014

jak robię manicure hybrydowy?

Cześć Kochani! W dzisiejszym poście opiszę Wam jak krok po kroku można wykonać manicure hybrydowy w domowym zaciszu. Jest to świetny sposób na idealne pomalowane paznokcie bez odprysków przez kilkanaście dni. Zaczynamy!
Do wykoniania manicure będą potrzebne nam produkty marki Diamond Cosmetics:
- 2 żelo-lakiery hybrydowe
- top
- baza
- preparat do odtłuszczania paznokci (cleaner)
- lampa tunelowa
- blok polerski

Zaczynamy od usunęcia skórek z paznokci, którym nadajemy następnie odpowiedni kształt.
Matujemy płytkę paznokcia i przemywamy ją płynem odtłuszczającym.
Kolejny krok to nałożenie bazy, którą suszymy w lampie przez 2 minuty.
Nakładamy cienką warstwę naszego lakiery i utwardzamy go pod lampą przez 2 minuty. Pamiętajmy, aby nie nakładać lakieru tuż przy skórkach.
Jeżeli nie jesteśmy zadowolone z efektu jaki dała jedna warstwa powtarzamy czynność malowania i utwardzania paznokci.
Na koniec nakładamy warstwę wykańczającą (top) i odtłuszczamy paznokcie. Gotowe! :)

Wszystkie produkty możecie znaleźć na stronie http://pazurki.com.pl/
Jak Wam się podoba?

45 komentarzy:

  1. WOWĆ WOWĆ a mamcio !
    Chce taki słodki super zestaw ! :(

    ahh... ta hybryda ... chętnie i ja bym sie wprawiła w takie cacka!

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie bd niedługo kupować :) tylko który kolor wybrać to jest pytanie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute nail art..plus I love that jumper!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówiłam sobie zestaw do hybryd i cały czas na niego czekam. Twój jest super,

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie próbowałam hybrydy ale to kwestia czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz długie paznokcie :) Podoba mi się ten mleczny róż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz chyba najpiękniejszą lampę jaką widziałam hehehe. Dla mnie hybrydy odpadają bo niestety nie miałabym siły do jednego koloru przez taki długi czas : p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nową notkę <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Very nice. Love your nails!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana, jak ty fajnie piszesz! cudownie się czyta całego bloga! :)
    zapraszam na konkurs promujący blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo widzę, że też lubisz na różowo :P też dosztukowałam sobie lampe i pilniczki różowe :D no i oczywiście semilaczki :)
    uwielbiam:)
    a paznokcie super!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają pięknie ! Robiłam jakis czas temu sama pazurki teraz nie mam tyle czasu na to a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  13. od dłuższego czasu dumam nad zakupem lampy, te kilkanaście dni bez odprysków kusi jak diabli ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely post!! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny..... ja też się kiedyś skusze na lampę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful pink set! Your nails looks gorgeous :)
    Following you baby already :D
    Kisses :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i przydatny post ^^
    Kiedyś sobie takie zrobię, ale muszę kupić kilka rzeczy ^^
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo lubie te hybrydy od semilac ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. oo, super :) hybrydy są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie miałam robionych hybryd zawsze miałam żele ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię hybrydę;) efekt jest taki naturalny :)

    ______________________________
    sprzedam dużo nowych, modnych rzeczy!
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nigdy nie miałam hybrydowego mani :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zestaw jest rewelacyjny :) ja hybrydy nie miałam ale miałam lakiery OPI żel które działają na tej samej zasadzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kuszą mnie te lakiery z Semilaca :) Muszę się w końcu na nie zdecydować ;) Twój mani jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. The packaging makes it look much more tempting, amazing post & would you like to follow each other on
    GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets keep in touch!



    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny sposób! :)

    Pozdrawiam
    http://kolorowaosobowosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie to jeszcze wyższa szkoła jazdy. Dzięki za oświecenie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. W ten weekend będzie mój pierwszy raz z hybrydą ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. I love pink and black! Your nails look gorgeous!

    xx Tamara Chloé

    www.tamarachloestyleclues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny post , ja może od na święta dostanę lampę do paznokci ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥