28 listopada 2014

mydła, szampon i odżywka Biały Jeleń


Niedawno dowiedziałam się, że na oficjalnej stronie Polleny możemy znaleźć mnóstwo hipoalergicznych mydełek: do wyboru, do koloru. Uwielbiam testować nowe produkty, dlatego dzisiaj przedstawię Wam kostkę łagodzącą lukrecja i hibiskus. Znajduję się ona w praktycznym, tekturowym opakowaniu z prostą i zarazem elegancką szatą graficzną. Mydełko używam tylko do mycia rąk, jednak i tak potrafiło mnie zaskoczyć. :) Kostka delikatnie oczyszcza naszą skórę nie podrażniając i nie wysuszając jej. Staje się ona gładka i przyjemna w dotyku. Największym zaskoczeniem było dla mnie brak konieczności wsmarowywania kremu po myciu rąk: są one wystarczająco nawilżone. Do tego ten kwiatowy zapach, który roznosi się po łazience... dla mnie bomba! Mydełko polecane jest przede wszystkim osobom z wrażliwą i delikatną skórą.
Kiedyś musiał nastać ten moment... przedstawiam Wam moją pierwszą odżywkę do włosów w tubce! :) Początkowo obawiałam się aplikacji, jednak nie miałam z nią (szczęśliwie) żadnych problemów. Opakowanie jest bardzo wygodne i podręczne, a szata graficzna zachęca do zakupu. :) Generalnie odżywka miło mnie zaskoczyła, włosy stały się po niej miękkie i lśniące, nie mam większych problemów z ich rozczesywaniem. Wyglądają zdecydowanie zdrowiej i lepiej poddają się prostowaniu. Produkt jest bardzo wydajny i gęsty, dlatego już jego niewielka ilość wystarcza na całą długość moich włosów.
Jeżeli szukacie wielozadaniowego mydła w płynie, to Biały Jeleń jest numerem jeden! Używam go najczęściej do mycia pędzli czy gąbeczek do makijażu, które jak dobrze wiecie potrafią być bardzo uparte. Nadal nie mogę przyzwyczaić się do charakterystycznej i niezbyt zachęcającej, galaretowatej konsystencji produktu. :) Pieni się delikatnie i ma mało wyczuwalny zapach. Największym plusem jest skład mydła w którym znajdziemy jedynie łagodne składniki myjące. Pompka z zabezpieczeniem nigdy mi się nie zacięła!
Opakowanie szamponu jest bardzo wygodne. Minimalistyczną buteleczkę pod koniec możemy postawić "do góry nogami" aby ułatwić wydobycie produktu. :) Konsystencja jest gęsta, za co daję wielki plus. Nie ma nic gorszego nic rzadkie, lejące się szampony. Świetnie się pieni dając zwartą pianę. Po użyciu szamponu włosy świetnie rozczesują się nawet bez aplikacji odżywki. To jest to! :) Z pewnością nie regeneruje, jednak wspomaga pielęgnację skóry głowy i włosów. Co najważniejsze, w składzie nie znajdziemy sztucznych barwników, które odpowiadają za nasze późniejsze stany alergiczne. Niestety występują one w prawie każdym szamponie, żelu myjącym czy płynie do kąpieli. Z szamponami Białego Jelenia zostaję na dłużej!

43 komentarze:

  1. Koniecznie muszę wypróbować ten szampon.. no i odżywkę przede wszystkim :0

    OdpowiedzUsuń
  2. how many products that we don't have in italy :-(
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno nic nie używałam z tej firmy

    _______________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kosmetyki, od czasu do czasu sięgam po białego jelenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam teraz płyn micelarny z Białego Jelenia, a jakiś czas temu miałam szampon. Mi te kosmetyki nie spodobały się pod względem działania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice products!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  7. These sound great! I use hypo allergic products, myself. T. http://tickledpinkwoman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam okazji jeszcze nic używam z Białego Jelenia, ale dużo słyszałam dobrego. I widzę, że i u ciebie świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm nigdy nie używałam tych produktów .


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama ubóstwia wszystko co się nazywa "Biały Jeleń"
    Bardzo dobre produkty!

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe produkty ;) zastanowię się nad kupnem któregoś

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię ich mydełka, wariantów zapachowych wciąż przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. musze przetestować :)
    super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  14. to mydełko w kostce mnie zaciekawiło :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej mam chęć na odżywkę. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawe produkty. zwłaszcza kusi mnie odzywka do włosów :))

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba kupię to mydło w płynie dla moich pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biały jelen ostatnio wyrasta na marke nie tylko od mydla i dobrze, lubie polskie amrki, jak pokoncze co mam, bede polowala na ich kosmetyki by samemsu sie przekonac :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Być może kupię odżywkę, bo moje włosy ostatnio są w kiepskim stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię niemalże wszystkie produkty biały jeleń - to świetne kosmetyki! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawił mnie szampon, może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja używam rzeczy z białego jelenia, ponieważ jestem alergiczką :) uwielbiam mydło w płynie tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ciekawe to mydlo...

    OdpowiedzUsuń
  24. Szampon i odzywke musze wypróbować ! : )

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja jeszcze nigdy nie miałam tych produktów z tej firmy :-) ajjjj .... :-D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. O nawet o tym nie wiedziałam ,że na stronce Polleny są te mydełka, fajnie że o nich napisałaś ♥ Słyszałam ,że są bardzo dobre produkty jakościowo , a miałam ostatnio płyn i sprawdził się rewelacyjnie ! : )

    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam produkty Biały Jeleń. :D Kiedy dostaję uczulenia od czegoś wracam do nich i regeneruję się. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. to juz kolejny blog ktory poleca Bialego Jelenia - u moich znajomych tez zaczynam go widywac. w koncu musze sprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dobre kosmetyki dla osób mających różne problemy ze skórą

    OdpowiedzUsuń
  30. L.O.V.E.!
    Check my blog!!!! :CHIC STREET CHOC
    <a href="www.instagram.com/chicstreetchoc/“>follow for follow on Instagram?</a><a
    I'm waiting for you!!! Yep!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapraszamy do nowo otwartego stoiska z kosmetykami Biały Jeleń w Warszawie, znajdziecie nas w Centrum Handlowym Atrium Targówek w linii kas Carrefour.

    https://www.facebook.com/bialyjelenatriumtargowek?ref=ts&fref=ts

    Serdecznie Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥