9 grudnia 2014

Eveline, krem CC & szminka Colour Celebrities


Posiadam odcień nr 642 i jestem bardzo zadowolona! Ciemny róż to jest to! Na ustach wygląda bardzo naturalnie i świeżo. Szminka Colour Celebrities ma kremowo - żelową konsystencję, dlatego z łatwością możemy stopniować nasycenie jej koloru. Świetnie nadaje się na co dzień, gdy czas nagli i chcemy tylko lekko podkreślić usta. :) Jest bardzo wydajna i łatwa w użyciu. Zawarty w pomadce kompleks Ever Shine nadaje naszym ustom blask, a naturalne pigmenty mineralne wzmacniają trwałość koloru na ustach. Pomadka nie posiada błyszczących drobinek, za co jestem bardzo wdzięczna Eveline. :) Na uwagę zasługuje też złote opakowanie z zatyczką, możemy zabrać je wszędzie! Czuję się szminkousatysfakcjonowana. :)
Jest to mój pierwszy krem CC. Czym wyróżnia się taki osobnik? W konsystencji oraz pielęgnacji przypomina wszystkim znane i modne latem kremy BB, jednak lepiej kryje i poprawia koloryt skóry. Najbardziej podoba mi się jego lekkość. Aplikuję go Beauty Blenderem na nałożony wcześniej krem nawilżający i muszę przyznać, że naturalny efekt bardzo mnie zaskoczył. Skóra wygląda na odżywioną i lekko rozświetloną. Krem CC nie matuje cery, a więc po jego zastosowaniu skóra szybko zacznie się błyszczeć. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie kremu z pudrem transparentnym, wtedy nie znika nam z twarzy i utrzymuje się aż do wieczornego demakijażu. Nie umiem jeszcze współpracować z tubką dozującą krem - za każdym razem gdy ją otwieram wylewa się mnóstwo produktu. Na szczęście, tubka jest miękka, nie będzie problemu z wydobyciem resztek produktu. Nie wysusza cery, nie zapycha i nie uwidacznia porów.

50 komentarzy:

  1. Ciekawe jak prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szminka ma przegenialny kolor :)

    http://weronikamat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna szminka ;))


    pozdrawiam i zapraszam do siebie live-style20

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam obydwie rzeczy i poki co jestem zachwycona zwlaszcza szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminki z Eveline są świetne, mam dwie jak narazie, ale na pewno kupię więcej :) http://polinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super szminka:) Szkoda że nie zamieściłaś zdjęcia jak wygląda na ustach:) Kolorek śliczny:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no i właśnie dzięki Twojemu postowi znowu jutro strace pieniądzę haha, jestem pewna że jak wejdę do hebe to kupię polecany przez Cb krem CC:')

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki Eveline, ale tych jeszcze nie próbowałam. Szminka jest cudna, przepiękny odcień, na pewno lepiej się jej przyjrzę w sklepie przy najbliższej okazji :)

    http://juicy-raspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor pomadki obłędny :) A z kremami CC ani BB nie miałam jeszcze do czynienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy ten kolor choć wydaje się być z rodzaju tych rzucających się w oczy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nasycenie koloru zależy tylko i wyłącznie od nas :)

      Usuń
  11. ja bardzo lubie krem CC ze Sleek'a ,aż się dziwie czemu jeszcze nie wysłynął jak paletki z tej firmy... O_o / cukrowana

    OdpowiedzUsuń
  12. The pink color looks very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Great lipstick color!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing beauty products. :*
    Best regard,
    rinx
    Please do drop by my blog if you have some time at http://theclosetqueenofandrogyny.blogspot.com :) You might find it interesting. Thank you. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. The lipstick looks fab!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super cudeńko! :) Odważny kolorek. ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię takie odważne kolory na ustach

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the color of the lipstick!! Cute packaging too :)

    Take care always, love Christine ~ xx
    BLOG | BLOGLOVIN' | TWITTER | FACEBOOK

    OdpowiedzUsuń
  19. szminka ma cudowny kolor :) jestem ciekawa jaj trwałości :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mocny ten roz, jestem ciekawa jak na żywo się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny kolor pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ani jednego, ani drugiego nigdy nie używałam. jeśli o mnie chodzi to szminki nie są chyba dla mnie. Mam jedną i jak do tej pory użyłam jej tylko raz. Bardziej przekonują mnie błyszczyki, a podkłady wszelkiej maści ? Nie stosuję ich na co dzień. W alarmowych wypadkach tylko (czyt. pryszcz wielkości, no dużej, widoczny z daleka) . Pozdrawiam

    PS U mnie na blogu konkurs świąteczny:) zapraszam zainteresowanych na www.nielegalna-strefa.blogspot.com pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  23. a jak z kryciem tego kremu CC??

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny kolorek szmineczki :)
    Obserwuje od dziś <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Dostałam pomadkę z tej serii, ale w zupełnie nietrafionym kolorze (ciemny brąz). I szkoda, bo naprawdę fajna, tak jak napisałaś żelowo-kremowa. A nie oddaję, bo już raz przydała się na sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obłędny kolor szminki, taki lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam bardzo podobną różową szminkę lecz z KOBO. Używam jej codziennie! Ciekawa jestem jak wygląda na ustach ta Twoja :*

    U mnie nówka na blogu;* Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  28. CC chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  29. Szminka ma śliczny kolor ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ta szminka ma kolor! Magnetyzujący!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥