3 grudnia 2014

new in: Born Pretty Store

Dobry wieczór! Dzisiaj chciałam przedstawić Wam moje nowości: brokatowe cienie do powiek oraz szminkę. Obydwa kosmetyki możecie dostać na stronie Born Pretty Store: KLIK.
Cienie do oczu znajdują się w złotym, eleganckim opakowaniu. Mały rozmiar paletki pozwala nam na zabranie jej ze sobą w podróż: bez problemu mieści się w kosmetyczce. Cieniami można wyczarować makijaż na dzień i na noc oraz "smoky eyes", uniwersalność przede wszystkim! Są bardzo trwałe i mają świetną pigmentacje: już jedno pociągnięcie pędzla pozwala nam na umalowanie powieki. Kolory w miarę upływu godzin nie tracą na intensywności i wspaniale się ze sobą rozcierają. Bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje. ♥ Żadne warunki pogodowe nie są mi straszne. :)
Szminka, na którą czekałam ponad dwa miesiące przyszła do mnie w innym kolorze, niż zamówiłam. :( Tak to bywa, gdy na zatyczce widnieje czarny kot, haha. Poniższy odcień pomarańczowego zdecydowanie nie jest dla mnie, jednak chętnie łączę go z różowymi błyszczykami. :)

77 komentarzy:

  1. o jakie słodkie!

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo fajne! Ja zawsze biorę same paznokciowy rzeczy z BPS :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. tą szminkę to ja bym chociaż dla samego opakowania mogłabym mieć xd

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetny kształt szminki :)

    www.kkaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jesteś tak piękna, że ogląda sie Ciebie z wielką przyjemnością. Przejrzalam kilka stron z postami wstecz i zararzasz uśmiechem i pozytywną energią na maksa. Robisz bardzo ładne zdjęcia. Obserwuje i Tobie bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu. Na pewno będę czesto do Ciebie zaglądać :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają świetnie, szczególnie jeśli chce się zabłysnąć :) Chciałam serdecznie podziękować za miłe słowa i obserwację. Również obserwuje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. These are so pretty! Very festive for the holiday season! I would love to see how they look on! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Those eyeshadows look amazing!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie rewelacja bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna jest ta paletka
    dziękuję za odwiedziny i komentarz
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  11. Paletka jest cudowna!
    Idealnie pasuje na makijaż świąteczny a już nie mówię o sylwestrowym!
    Super!
    Fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Paletka wizualnie wygląda po prostu cudownie! Czekam na jej recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa jak ta paletka się spisze,bo nie ukrywam że nie mam zaufania do tych 'chińskich' cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aaaale kotowa szminka! Nie widziałam takiej! Ogólnie, jak wchodzę na BPS to zgłębiam się tylko w dział rzeczy paznokciowych.
    Przy następnym zamówieniu muszę sprawdzić te szminki ;) Jaki jest kolor tej pomarańczowej? (wolałabym na nią nie trafić, już jedną mam).

    OdpowiedzUsuń
  15. No ten kolor szminki to też nie dla mnie :<
    Ale za co te cienie są piękne ^^
    Obserwuje już od jakiegoś czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. paletki przepięke mają kolorki :) / zostaję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletka w iście karnawałowym wydaniu.Podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  18. The colors look pretty, nice palette. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudowne cienie!!! Ostatnio uwielbiam brokat na powiekach.. a na Święta i Sylwestra będą idealne!
    Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie,
    może wspólna obserwacja?
    www.perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile dobroci! Piękne kolorki :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) pięknie u Ciebie, zatem także się rozgoszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Do mnie też napisała ta firma, czekam na kosmetyki :) śliczna pomadka, opakowanie przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. również obserwuję :) będę wpadać i zapraszam do mnie :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję już od dawien dawna, pamiętam Twoje początki :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam takie migoczące cienie:) świetny blog, uwielbiam kosmetyki więc bedę wpadać, obserwuję i równiez zachęcam do obserwacji mojego bloga, dziękuję za miły komentarz u mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam dwa czarne koty, oba były najukochańsze na świecie :p
    Cienie wyglądają świetnie a szminka ma na prawdę ciekawy odcień. Dziwny. Ale ciekawy.
    Pozdrawiam :)
    http://operacja-kojot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice palette. Perfect for Christmas!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie tutaj u Ciebie :) Ja z BPS biorę przeważnie wszystko do paznokci,nawet nie wiedziałam,ze mają takie fajne cienie i pomadki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna sentencja od Coco Chanel! Zapraszam do mnie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. This glitter eye shadow looks like a try worth :) And I like further the sentence from Coco Chanel.

    Thank you for your pleasant comment on my blog. I checked your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It would be great if you come back to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Germany/Bavaria, Rena
    International Giveaway: Christmas Surprise with Self Interest
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądają te cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zakochałam się w szmince w tym słodkim opakowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. szminka świetna! opakowanie mnie zauroczyło ♥

    http://julakubinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny blog, twoje posty bardzo miło się czyta!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. z różowym błyszczykiem pewnie powstaje taki brzoskwinkowy kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Cienie są niesamowite, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  37. The color in the palette are so pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. What stunning shades! :)

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cienie wyglądają świetnie! Bardzo spodobała mi się ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem ciekawa jak te cienie prezentują się na oku:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie ladne zdjecia!!!!
    Wg fajny pomysl na prezent :)
    obserwujemy?
    elkaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Te brokaciki muszą wyglądać super <3

    OdpowiedzUsuń
  43. That eyeshadow palette seems so tempting!


    http://follementefashion.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  44. aww opakowanie tej szminki jest cudne :3 a cienie wyglądają magicznie! obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  45. jeeeej, te cienie, Piękne kolory! :D
    Pozdrawiam, http://mysoulsmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. opakowanie tej szminki - genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. ale cuda! chętnie bym przygarnęła <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Blink blink! Lubię jak się świeci:)!

    OdpowiedzUsuń
  49. Urocza pomadka ;)
    Zapraszam http://adelajda31.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Idealne cienie na sylwestra !
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  51. chyba sie skusze, te kosmetyki wygladają bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakiś czas temu również robiłam zamówienie na tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Za brokatowymi cieniami nie przepadam, ale za to szminka ma cudowny soczysty kolorek ;)
    Fajny blog, zostaję tutaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cienie brokatowe są po prostu zachwycające!
    Bardzo przyjemnie patrzy się na Twoje fotografie, wszystko jest estetycznie i subtelnie.

    Bardzo ładna z Ciebie kobieta tak więc z przyjemnością będę śledzić Twoje poczynania na blogu.

    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥