2 grudnia 2014

odżywka do rzęs Bodetko Lash + moje efekty!

Cześć Dziewczyny! Każda z nas marzy o długich, gęstych rzęsach rodem z reklamy. Przed ostatnie trzy miesiące sumiennie, każdego wieczora testowałam odżywkę Bodetko Lash. Opakowanie jak i stosowanie wygląda tak samo jak w przypadku eyelinera. Dziecinnie proste i efektywne. Nie miałam żadnych problemów z aplikacją. Podczas stosowania odżywki poczytałam o niej u Was i byłam zaskoczona, że u niektórych wywołuje szczypanie, pieczenie i podrażnienia oczu. Na szczęście, nic takiego u mnie nie wystąpiło i teraz mogę cieszyć się dłuuuugimi rzęsami. :) Efekty zauważyłam bardzo szybko, już po trzech tygodniach moje rzęsy były gęstsze. Z każdym kolejnym dniem stawały się ciemniejsze i pogrubione. Jestem zachwycona i za kilka miesięcy chętnie do niej wrócę! Rzęsy najlepiej prezentują się gdy są umalowane, dlatego załączyłam także jedno zdjęcie w pełnej okazałości. ;) Jedynym minusem jest dostępność, produkt możecie dostać tylko za pośrednictwem Facebooka Bodetko Lash: KLIK. Miałyście do czynienia z tą odżywką? Znacie inne, które działają równie dobrze? Chętnie poczytam i wypróbuję, buziaki!

55 komentarzy:

  1. Patrząc na zdjęciach mam wrażenie, że przed miałaś dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście na zdjęciu tak to wygląda, hahaha

      Usuń
    2. to samo pomyślałam ;p

      Usuń
    3. Mam podobne spostrzeżenie :)

      Usuń
  2. nigdy nie testowałam takich produktów

    ________________________________________
    Nowości na grudzień.,czyli to co powinniśmy mieć w szafie !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam we wcześniejszych postach, że blog prowadzisz w dwóch językach, a to wielki plus! Świetne zdjęcia i naprawdę bardzo ładny blog. Ja z rzęsami na szczęście nie mam problemu. Od urodzenia są czarne, gęste i długie, z czego bardzo się cieszę. Dziękuje za komentarz, który pozostawiłaś na moim blogu, a jeśli chodzi o Twój, będę zaglądać częściej. Pozdrawiam. ;) wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Olcia, bardzo mi miło! ❤

      Usuń
  4. This looks really pretty on you :-)

    Thanks for visiting my blog :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za komentarz ;** Również obserwuję :*
    Muszę przyznać że masz śliczne rzęsy i bez tek odżywki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta odżywka, może kiedyś ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This looks absolutely beautiful! Such pretty pictures :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. twoje rzęsy wyglądają cudownie *-*
    a twój blog jest bardzo przejrzysty i czytelny :)

    ikaa-blog.blogspot.com - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie próbowałam tej odżywki :)
    Dziękuję za odwiedziny, komentarz i zostanie ze mną na dłużej :)
    Ja również zostaje u Ciebie:) :*

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam odżywkki do rzęs , stosowalam lash 4 long i bylam zadowolona chociaz i tak korci mnie revita lash

    obserwuję

    aaangelllaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely!!!!! xx

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dla mnie lepszy efekt daje Revital Lash niz ta odzywka .....a u Ciebie faktycznie wydaje sie ze rzęsy miłaś przed dluzsze niz po

    OdpowiedzUsuń
  13. Love the effect on your eyelashes!
    Thanks to vist my blog, I follow you with pleasure I wait you on my blog ;)!

    My last post: Gift ideas by Tidebuy

    Shopping Girls

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie zaczynam kurację Bodetko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy to rzeczywiście wina zdjęcia czy co, ale rzęsy moim zdaniem wyglądają lepiej przed tak jak już dziewczyny wspomniały ;) Gęstość na plus, ale jakby zabrano długość. Ja mogę Ci polecić RevitaLash. Stosowałam i efekty są! Później używała moja mama i również rzęsy pięknie urosły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że nie tylko ja zauważyłam, że rzęst przed były dłuższe, za to "po" wydają się być gęstsze. Ja nie używałam żadnych odżywek, z natury mam gęste, ale krótkie rzęsy, jednak wystarczy je wytuszować i wyglądają całkiem przyzwoicie. :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. This is pertty, it looks very lovely!!
    Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  18. super to jest. polecam :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wiem, ale wydaje mi się, że jakieś są one krótsze :/

    OdpowiedzUsuń
  20. efekt efektem, ale oczy to Ty masz super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gęstsze, ale krótsze... Ale i tak masz cudowne rzęski na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekty są widoczne! Zapraszam do mnie i wspólnej obserwacji, jeśli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zdjęciach przed wyglądają na dłuższe, ale na zdjęciach po są gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zadowalający efekt, muszę jej poszukać. :D
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. So pretty! Great product.

    http://floralsandsmiles.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh looks really good.

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekty są super, chyba sama skusze się na zakup tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hm... ciekawie, ale chyba też są gęściejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia, jesteś przepiękna. :)
    Pytałaś o obs. za obs. - ja już zaobserwowałam! Czekam na Ciebie ;)
    BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny efekt! Tyle już chodzę wokół tej odżywki i ciągle nie mogę się zebrać w sobie, żeby ją kupić :-) Ale muszę zdecydowanie wzmocnić swoje rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny makijaż , dzięki za odwiedziny:* jasne że obserwuję ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna bluza *-*
    Przydałaby mi się taka odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No jest różnica:) bluzka faktycznie fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam taką odżywkę efekt był świetny ale szybko zaczęły wypadać.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog ! :) Miłego dalszego blogowania ^-^ Ja zapraszam do siebie c: Obs&Obs i Kom&Kom ? ♫ ♥ http://lenaaandolii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super blog ! :) Miłego dalszego blogowania ^-^ Ja zapraszam do siebie c: Obs&Obs i Kom&Kom ? ♫ ♥ http://lenaaandolii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja osobiście nie wierzę w takie cuda. Miałam kilka różnych odżywek ale rzęsy jakie były takie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. niedlugo tez wstawie efekt przed i po odzywce..u ciebie widac ze cos sie ruszyło. poza tym jestes sliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow
    ja właśnie czekam na przesyłkę od producenta :)
    No zobaczymy ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥