28 grudnia 2014

snow is falling⛄❄

Święta, święta i po świętach... Czy Wy też czujecie się dziesięć kilo ciężsi? ;) Za oknem pojawił się pierwszy śnieg, a ja słuchając płyty Michael'a Buble popijam ciepłą herbatę z miodem. Nie mogę uwierzyć, że już w przyszłym tygodniu Sylwester! Z rokiem 2014 wiążę wiele wspaniałych chwil i wspomnień: udało mi się zdobyć płytę Night Visions oraz DVD Imagine Dragons z autografami jako prezent urodzinowy dla siostry(więcej tutaj: KLIK), nawiązałam ciekawe współprace, zdałam dwa egzaminy na prawo jazdy za pierwszym razem, poznałam nowych ludzi, z każdym kolejnym dniem starałam się rozwijać bloga i przede wszystkim powoli wkraczałam w dorosłe życie. :) Na 2015 rok życzę Wam wiele wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych sobie celów, samych pozytywnych myśli, zdrowia, samorealizacji i uśmiechu każdego dnia. Na zakończenie mix zdjęć z grudnia. Buziaki!

61 komentarzy:

  1. Los pendientes me han gustado un montón!
    Besos!

    OdpowiedzUsuń
  2. płyty sama bym przegarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the Swarofski crystal earrings

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Love that Swarovski set!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyta Imagine Dragons z autografami? Wow! :) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna biżuteria :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny łańcuszek i kolczyki ;o ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolczyki i łańcuszek - cudo! :)
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty!

    Pozdrawiam i zapraszam:http://alanja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prostownica mnie kusiła, lecz jej nie kupiłam. Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the accessories
    Lots of love, xx

    www.marysreturn.com
    www.marysreturn.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice items. Love the necklace!

    x
    www.thecherryfactor.com

    OdpowiedzUsuń
  13. amazing earrings :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja kocham toffifee !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super komplet swarovskiego :3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuteria cudowna. Zwłaszcza ten komplecik! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Płyta Katy jest świetna, nie wiedziałam, że Britney sygnuje również urządzenia i akcesoria do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie czuję się cięższa, chociaż waga na to nie wskazuje. Dziwne. W każdym razie miło jest teraz podjadać sobie lekkie rzeczy, typu jogurt. Piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna ta biżuteria :) Cieszę się, że Święta się skończyły, nie mogę już patrzeć na jedzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. naprawdę świetne rzeczy ! zapraszam do siebie na mały konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  21. narobiłaś mi apetytu na toffifee :D

    http://berryxxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie wspaniałe!!! pozdrawiam:*
    ♡ ♡ ♡ ♡
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech 2015 będzie dla Ciebie jeszcze lepszy niż 2014 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę tak spędzonego 2014 roku :)
    Śliczne zdjęcia ^^

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne płyty ^^
    A ja się tyle nie najadłam w święta XD
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  26. Same cudowności :) Aż nabrałam ochoty na coś słodkiego. Pozdrawiam i życzę udanego sylwestra!! :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że 2014 minął Ci tak dobrze :) Oby 2015 był jeszcze lepszy! Piękne kolczyki i naszyjnik :)

    http://natforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się biżuteria!

    Udanego sylwestra :* zapraszam- fedricci17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z poprzednim komentarzem, biżuteria super:)!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne żeczy! Zapraszam do siebie jak sie spodoba zaobserwuj a ja napewno sie odwdzięczę!
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten rok zdecydowanie był udane. Niech kolejny będzie tylko lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. So wonderful jewellery and the flat iron is the best!!

    Would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    What you think about that?

    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpowiedzUsuń
  33. super prezenty! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Biżuteria świetna i jeszcze toffifee! Pycha!
    mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydałaby mi się nowa prostownica :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne rzeczy dostałaś :)
    natalyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, życzę ci pięknego Nowego Roku... samych szczęsliwych chwil... radości i miłości!!!!
    moc uścisków i ślę buziaki

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale słodki sweterek :)

    Co powiesz na obserwację za obserwację? Daj znać u mnie.

    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=3Q6rf8kKX0E
    Jestem początkującą youtuberką, więc byłaby mi bardzo miło, gdybyś zasubskrybowała mój kanał ;-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jakie świetne prezenty :D Śliczna jesteś :*
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkiego najlepszego kochana! Baw się dobrze w tą jedyną noc w roku! I także życzę Ci powodzenia i jeszcze lepszego roku 2015! ;))

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny blog! Obserwuję :)
    Miło mi będzie, jeśli wpadniesz do mnie ;)
    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. spełnienia wszystkich marzeń Kochana, nawet tych wydających się zupełnie nierealnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szczęśliwego 2015 ;* Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego co najlepsze i wiele sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana koniecznie podpowiedz mi jak spisuje się u ciebie prostownica.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥