25 października 2016

pomysł na prezent

Hej Kochani! Dawno tutaj nie zaglądałam, jednak wraz z rozpoczęciem studiów wolny czas spędzam nad książkami i projektami. Dzisiaj przychodzę do Was z notką o prezentach. Kto ich nie lubi, prawda? Ja zdecydowanie wolę je dawać, niż dostawać. Wraz z firmą eprezenty.pl  udało mi się sprawić spersonalizowane niespodzianki dla moich bliskich i siebie. Nad wyborem odpowiednich prezentów spędziłam trochę czasu, bo kategorii było mnóstwo, tak samo jak rzeczy, które kusiły swoim wyglądem i nie tylko. ;) Deski do krojenia, piękne wazony, ręczniki, słoiczki na kawę... Co tu wybrać? Ostatecznie dla siebie jak i rodziców zakupiłam oryginalne kubki, a siostrze przeuroczą statuetkę. Zaczynając od kubków... są przeurocze, wygodne i wieeeelkie. Jak wiadomo, jesienią herbaty rozgrzewającej nigdy za wiele! ;) Statuetka jest przeurocza, nie za dużych rozmiarów tak, że zmieści się na każdą półkę w pokoju. Moje zamówienie było gotowe w 48 godzin, więc nie ma mowy o długim czekaniu. Polecam Wam serdecznie! Buziaki i do napisania.

Produkty, które zamówiłam znajdziecie tutaj:
- kubek "mam być miła czy szczera": KLIK
- kubek "kiedy Bóg wybierał mamy nam wybrał najlepszą": KLIK
- kubek "supertata": KLIK
- statuetka z dedykacją: KLIK

44 komentarze:

  1. Super pomysł, śliczne kubeczki, uwielbiam spersonalizowane prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kubki, takie prezenty zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ostatnio wszystkie kubki leca mi z rak. To chyba znak, ze musze kupic nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę uroczo! ;)
    Świetny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to uwielbiam różne kubeczki, taka ze mnie kubeczkowa dama ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam obsesję jeśli chodzi o kubki :D A takie prezenty bardzo lubię :D Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kubki są świetnym pomysłem na prezent, tylko trzeba wiedzieć czy ktoś nie ma ich już za dużo ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam prezenty tego typu. Kubki, statuetki, figurki i takie tam przedmioty. Chciałabym kiedyś dostać taką statuetkę z dedykacją, jest bardzo śliczna.
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga (http://iinnetakie.blogspot.com/).
    Jeśli chcesz mi coś doradzić w prowadzeniu bloga to śmiało, jestem ciekawa opinii innych. (:

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kubki! i gdy tylko mogę kupuje taki komuś w prezencie;D

    OdpowiedzUsuń
  10. takie spersonalizowane prezenty są wyjątkowe

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog, ale pomysły z kubkami mnie nie przekonały, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mama to też Jola :) Świetny prezent :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. statuetka fajna, kubki choć piękne to nie do końca mnie przekonują :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa czy aby wzoru nie spierają się w zmywarce, bo jak nie to bym zamówiła hurtowo :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kubki jako prezent :D
    Bardzo fajne napisy mają :P

    Zapraszam:D
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kubki to zawsze świetny pomysł, ale już wykorzystałam ten prezent dawno temu. Może przy innej okazji? Podoba mi sie ta statuetka. Wracaj szybko jak tylko będziesz miała chwilę:) Pozdrawiam

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. boskie ;) uwielbiam takie kubki :D

    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę miłego dnia ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prezenty, a kubki wymiatają! Uwielbiam takie duże kubki, a tym bardziej z napisami, które mają przesłanie :D

    Miłego i przyjemnego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kubek z Migotką idealnie do mnie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kubek z Migotką jest wspaniały !

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne propozycje na prezent! Kubki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kubki są świetne! :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kubki. Ja tam bym się cieszyła z takiego prezentu, ob tylko był dobrze przemyślany i od serca <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kubek to zawsze świetna sprawa na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe pomysły 0 u mnie co roku kubki królują na święta :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie prezenty, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna jest ta strona :-) ma naprawdę ciekawe pomysły na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥