8 stycznia 2017

Bonprix

Hej Kochani! Na dworze minusowa temperatura, a ja owinięta kocem oglądam właśnie kolejny film dokumentalny. Nie ma to jak chwila dla siebie, popcorn i mnóstwo ciepłej herbaty. W dzisiejszym poście przedstawiam Wam moje nowości z firmy Bonprix. Długi, ciepły i puchaty sweter świetnie sprawdza się podczas teraźniejszych mrozów, a koszulę zabrałam ze sobą na egzamin do Danii. :) Ogólnie jestem bardzo zadowolona, ponieważ dostawa trwała niecałe 3 dni a ciuszki są świetnej jakości. Zdjęcia nie przypadkowo są przy pianinie - ostatnio spędzam przy nim dużo czasu, przypominając sobie lata spędzone w szkole muzycznej. :)  Powiem Wam, że na laptopie odkopałam zdjęcia z tych czasów i zawsze mam do nich ogromny sentyment. :) Czas leci niesamowicie szybko! Buziaki!
spodnie, body, sweter - Bonprix
buty - deez24
koszula - Bonprix
kurtka - jollychic

48 komentarzy:

  1. Ubrania ubraniami, ale jaki ty masz piękny makijaż! *o* Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ciuchy z bonprix.

    Fajne pianino. Też kiedyś grałam, ale nie spotkałam się z takim bez nadstawki nad klawiszami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo dużo ubrań zamawiałam z BonPrix i zawsze byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka jest świetna, zdjęcia przy pianinie są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam bonprix jako podlotek gdy mama kupowała ciuszki .takich wtedy nie bylo w sklepach;)teraz nie jestem na czasie z oferta firmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamietam ta firmę jeszcze jako mała dziewczynka podbierająca mamie gazetki z ofertą ich sklepu, teraz już dawno do nich nie zaglądałam. Dobrze wiedzieć, ze nadal są na rynku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna koszula i kurteczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze że jescze nic z bonprix nie zamawiałam ;D W sumie nawet nie wiedziałam że takie fajne fatałaszki mają ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter jest super :)
    Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz. Jestem zadowolona ze swojego ostatniego zamówienia w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :) Bardzo mi się spodobała też kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :) Jeśli chodzi o ciuchy to od lat nie zamawiałam nic w BonPrix, dużo się u nich pozmieniało z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Puchaty sweter bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie się prezentujesz, jesteś śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz, szczególnie spodobał nam się ten dłuższy kardigan :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe zdjęcia- bardzo klimatyczne :) Sweter jest śliczny. Co masz na ustach? Pięknie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lata całe już nic nie zamawiałam w Bonprixie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz;) Przeglądając twojego bloga zostaję na dłużej - obserwuję:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie zamawiałam nic w BonPrix, ale muszę przyznać, że ten sweterek prezentuje się naprawdę bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne :) ja nigdy jakoś u nich z rozmiarem trafić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie kochana wyglądasz :* Ja kiedyś zamawiałam z BonPrix, ale byłam średnio zadowolona, było to jakieś dobre kilka lat temu :)
    Buziaczki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie włochate sweterki ;) są świetne na zimę ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjnie się prezentujesz :)
    Ja kiedyś zamawiałam z Bonprix, ale już od dawna nic tam nie kupowałam...Może warto to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne rzeczy:) bardzo ładnie wyglądasz we wszystkim:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne rzeczy, a sweterek mega ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. jakoś nie mam zaufania do bonprix ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ♥